Zobacz, jak światowe firmy zwiększyły sprzedaż
dzięki GetResponse MAX
Firma Pako Lorente wykorzystała rekomendacje produktowe AI do skrócenia czasu konwersji, zwiększenia sprzedaży i podniesienia przeciętnej wartości zamówienia.
Branże
Ecommerce, moda
206k zł
miesięczna wartość rekomendacji dodanych do koszyka.
9,66%
konwersja sprzedaży po rekomendacji bestsellerów.
14,29%
współczynnik konwersji po wyświetleniu rekomendacji.
Allakando, najszybciej rozwijająca się platforma tutoringowa w Szwecji, wykorzystała narzędzia do email marketingu i marketing automation, by automatyzować i personalizować komunikację z licznymi grupami studentów.
Branże
E-learning
26 tys.
uczniów
5,9 tys.
nauczycieli
Red Hot Marketing to agencja marketingowa specjalizująca się w afiliacji. Wykorzystała GetResponse MAX do rozwoju listy kontaktów, angażowania odbiorców i zwiększenia konwersji sprzedaży swoich ofert.
Branże
Marketing partnerski
$70
z 1000 wysłanych emaili
przeciętny zwrot
ze standardowych kampanii.
$1000
z 1000 wysłanych emaili
zwrot z kampanii
strategicznych.