Statystyki wysłanych wiadomości - email marketing - GetResponse

Intuicyjne statystyki

Najbardziej zaawansowane narzędzie do analizy kampanii email marketingowych, które pomoże zwiększyć ROI Twoich wysyłek. Odkryj zupełnie nowy poziom email marketingu.

Statystyki GetResponse
Timely Metrics

Statystyki godzinowe

Sprawdź w jaki dzień tygodnia oraz w jakich godzinach Twoje wysyłki odnotowują najwyższą responsywność. Pogrupuj bazę według preferencji subskrybentów i zaplanuj kolejne kampanie targetowane pod ich kątem.

One-Click Segment

Szybka segmentacja

Za pomocą jednego kliknięcia wybierz grupę osób, które otworzyły lub kliknęły link wiadomości i wyślij do nich kolejny newsletter. Możesz również wysłać kolejną wiadomość do tych odbiorców, którzy nie wykazali żadnej aktywności w poprzedniej wysyłce.

Email Comparision

Porównywanie wiadomości

Porównaj wyniki wysłanych wiadomości z różnych kampanii i dowiedz się, która z nich okazała się bardziej skuteczna. W GetResponse możesz w łatwy sposób zanalizować otwarcia, kliknięcia, zwroty lub wypisy. Szybko dowiesz się, które elementy kampanii najlepiej działają na Twoich odbiorców.

Real Email ROI

Mierzenie konwersji

Dowiedz się, które kampanie mailingowe osiągają najwyższą konwersję. Wystarczy, że zainstalujesz na swojej stronie internetowej specjalny kod, a GetResponse będzie śledzić liczbę sprzedaży lub zapisów na newsletter dokonanych poprzez link umieszczony w newsletterze.

Statystyki autoresponderów

Statystyki autoresponderów

Na przejrzystym wykresie porównasz wszystkie statystyki wiadomości follow-up. Łatwo zidentyfikujesz słabe punkty kampanii, co pozwoli Ci podnieść efektywność poszczególnych wiadomości i osiągać wyższą konwersję.

Smart Reporting

Inteligentne raportowanie

Zdecyduj, ile dni po wysłaniu wiadomości chcesz otrzymywać raport z jej wynikami. Dzięki interaktywnym wykresom porównasz i zanalizujesz wszystkie najważniejsze wskaźniki od otwarć, kliknięć aż po zwroty wiadomości czy powody rezygnacji z subskrypcji.

Statystyki z social media

Statystyki z social media

Sprawdzaj jaką popularnością cieszą się Twoje newslettery na portalach społecznościowych. Analizuj statystyki z najpopularniejszych serwisów social media: Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ czy LinkedIn. Zliczaj komentarze, “tweety” i “lajki” i dowiedz się wśród użytkowników jakiego serwisu Twoja marka jest najpopularniejsza.

Statystyki urządzeń i klientów pocztowych

Statystyki urządzeń i klientów pocztowych

Dzięki nowym statystykom sprawdzisz na jakich urządzeniach została otwarta wysłana wiadomość – mobilnych czy stacjonarnych – oraz z jakich klientów lub programów pocztowych korzystają Twoi odbiorcy – Gmail, Onet.pl, Outlook. Uzyskane dane możesz wykorzystać do optymalizacji kreacji wiadomości.

Bardzo podoba mi się możliwość obserwowania szczegółowych reakcji odbiorców na wysłane wiadomości. Od razu wiem ile osób otworzyło wiadomość lub kliknęło znajdujący się w niej link. Dzięki nowym statystykom mogę również szybko porównywać skuteczność prowadzonych kampanii i natychmiast je optymalizować. Świetna funkcjonalność!Aleksandra Hulimka
Pernod Ricard Polska

Bądź lepszy!

Odkryj zupełnie nowy poziom email marketingu z intuicyjnymi statystykami w GetResponse.

Zobacz wszystkie funkcjonalności