Twoja Prywatność
jest Bezpieczna!

The GetResponse Permission SEAL™ guarantees that the GetResponse customer has agreed to follow the best practices of permission-based email marketing.

Co oznacza Polityka Prywatności GetResponse

Polityka Prywatności GetResponse gwaratnuje, że właściciel strony internetowej, na której wypełniłeś formularz zapisu, postępuje zgodnie z dobrymi praktykami email marketingu.

Co Polityka Prywatności GetResponse oznacza w praktyce?

Każdy klient GetResponse przestrzega poniższych zasad, aby w 100% zapewnić bezpieczeństwo i prywatność Twojej skrzynki odbiorczej:

  • na podany przez Ciebie adres email będą wysyłane tylko te wiadomości, na które wyraziłeś wcześniej zgodę.
  • Twój adres email nie będzie udostępniony ani sprzedany osobom trzecim
  • wysyłane wiadomości będą w 100% zgodne z aktem CAN-SPAM, do którego stosuje się polityka antyspamowa GetResponse.
  • Możesz w każdej chwili zrezygnować z dalszej subskrypcji. Wystarczy kliknąć w odpowiedni link znajdujący się każdej wysłanej z GetResponse wiadomości.

Proces rezygnacji z subskrypcji

W każdej wysłanej wiadomości z GetResponse znadjuje się link, za pomocą którego odbiorca może w każdej chwili zrezygnować z dalszej subskrypcji.

Po kliknięciu w link odbiorca zostaje przekierowany na stronę, gdzie decyduje o rezygnacji z subskrypcji kolejnych wiadomości.

Wraz z rezygnacją z subskrypcji dalszych wiadomości, adres email odbiorcy zostaje natychmiast usunięty z danej bazy adresowej.

Działania anty-spamowe GetResponse

GetResponse szczyci się zarówno przyjęciem bezwzględnej postawy względem tematyki anty-spamowej, jak i promowaniem odpowiedzialnego marketingu "za przyzwoleniem".

Stosujemy zarówno zaawansowane automatyczne systemy oraz ręczną weryfikację w celu podjęcia natychmiastowych działań, gdy widzimy ryzyko wysłania niepożądanych wiadomości.

Praktyki te pozwalają ograniczyć ryzyko otrzymania niechcianych wiadomości do minimum oraz ochrony reputacji zarówno nadawcy jak i GetResponse jako dostawcy usług email marketingu.

Aby zapewnić najwyższą zgodność z dobrymi praktykami email marketingu systematycznie wymieniamy wiedzę i doświadczenia poprzez udział w wielu inicjatywach branżowych oraz organizacjach anty-spamowych, takich jak: Messaging Anti-Abuse Working Group, Email Service Provider Coalition (ESPC) oraz Email Experience Council.

Zgłaszaj podejrzane treści

Jeżeli uważasz, że na Twój adres email została wysłana wiadomość, na którą nie wyraziłeś zgody, zgłoś to konsultantom GetResponse.

Sprawdź, jak narzędzia GetResponse mogą pomóc w rozwoju Twojej firmy!