Jak mogę zweryfikować swoją integrację z PayPal?

Aby zintegrować PayPal z lejkiem sprzedażowym, Twoje konto PayPal musi najpierw zostać zweryfikowane.

Konto można zweryfikować na dwa sposoby – dodając rachunek bankowy lub za pomocą karty debetowej lub kredytowej. Aby rozpocząć weryfikację, najpierw zaloguj się do swojego konta PayPal Business i kliknij przycisk Powiąż kartę lub rachunek bankowy w sekcji Rachunki bankowe i karty w pulpicie PayPal.

W tej sekcji możesz wybrać metodę weryfikacji.

Weryfikacja konta za pomocą rachunku bankowego

Aby zweryfikować swoje konto za pomocą rachunku bankowego, kliknij Powiąż rachunek bankowy.

Powiąż rachunek bankowy.

Wpisz nazwę banku i numer IBAN, a następnie kliknij Zgadzam się, powiąż rachunek.

Dane konta.

Gdy dodasz rachunek, w ciągu 2 – 3 dni roboczych PayPal prześle dwie niewielkie wpłaty na Twój rachunek bankowy. Przejdź do zakładki Pieniądze >> kliknij rachunek bankowy, który chcesz potwierdzić >> kliknij Potwierdź >> wpisz zdeponowane kwoty widoczne w historii transakcji na rachunku bankowym >> kliknij Potwierdź.

Weryfikacja konta za pomocą karty debetowej lub kredytowej

Aby zweryfikować swoje konto za pomocą karty debetowej lub kretydowej, kliknij „Powiąż kartę debetową lub kredytową”.

Powiąż kartę debetową lub kredytową.

Wpisz szczegóły karty i kliknij Powiąż kartę.

Powiąż kartę.

Gdy dodasz kartę, PayPal pobierze z niej niewielką kwotę, która zostanie zwrócona po potwierdzeniu konta. Ta opłata pojawi się w historii Twoich transakcji wraz z unikatowym czterocyfrowym kodem. Ten kod można odnaleźć w opisie transakcji obok słowa PAYPAL.

Gdy kod pojawi się w historii transakcji rachunku, przejdź do zakładki Portfel >> kliknij kartę, którą chcesz potwierdzić >> wprowadź czterocyfrowy kod PayPal >> kliknij Potwierdź.