Czym jest tekst zdefiniowany?

Tekst zdefiniowany zawiera treść, którą można dodać do dowolnej wiadomości e-mail – np. slogan, czy inną standardową wiadomość. Mogą to być podstawowe wartości firmy czy dane kontaktowe. To nie tylko świetne narzędzie do personalizacji wiadomości, ale także oszczędność czasu. Zamiast ręcznie dodawać te same informacje do każdej wiadomości, tekst zdefiniowany zrobi to za Ciebie.

Użyj tekstu zdefiniowanego w wiadomościach używając formatu [[pre_X]] lub [[pre X]], zastępując X nazwą tekstu. Należy pamiętać, że tekst zdefiniowany przypisany jest do listy, wyświetla więc ten sam tekst dla każdego kontaktu na danej liście.

Aby dodać nowy tekst zdefiniowany, kliknij ikonę profilu w prawym górnym rogu i wybierz Zarządzaj kontem >> Tekst zdefiniowany. Kliknij Dodaj tekst zdefiniowany, aby stworzyć nowe pole. Nazwa pola może zawierać jedynie małe litery i znaki podkreślenia.

jak dodać tekst zdefiniowany.

Uwaga: jeśli użyjesz tekstu zdefiniowanego dla listy, do której tekst ten nie został przypisany, subskrybenci zobaczą pusty kod.

Aby dowiedzieć się więcej o personalizacji, kliknij tutaj.