Jakie są możliwości konsultantów w Czatach GetResponse?

Możesz nadać dostęp do Czatów GetResponse członkom swojego zespołu. Konsultanci czatowi pomogą Ci w zarządzaniu czatami. Posiadają dostęp do wszystkich czatów w Twoim koncie.

W jaki sposób konsultant jest przypisywany do czatu?

Kiedy ktoś skontaktuje się z Tobą przy pomocy czatu, wiadomość będzie widoczna w zakładce Aktywne Czaty. Operator zostaje automatycznie przypisany do danego czatu po kliknięciu w czat przychodzący i wysłaniu pierwszej wiadomości do klienta.

Jak dołączyć do trwającego czatu?

By dołączyć do trwającego czatu:

  1. Przejdź do zakładki Aktywne Czaty i kliknij w chat, do którego chciałbyś dołączyć.
  2. Kliknij na jeden z przycisków Dołącz.

Po dołączeniu do czatu będziesz w stanie wysyłać wiadomości wraz z obecnym operatorem. Do operatora zostanie wysłane powiadomienie, że dołączyłeś do trwającego czatu.

Jak opuścić trwający czat?

  1. Kliknij na rozwijane menu obok Oznacz jako zamknięty i wybierz Opuść konwersację.

Gdy opuścisz trwający chat, operator przypisany do niego zostanie poinformowany o Twoim wyjściu.

Jak oznaczyć czat jako nieprzeczytany?

Możesz oznaczyć czat jako nieprzeczytany, by podkreślić potrzebę zajęcia się nim.

  1. Kliknij w rozwijane menu obok Oznacz jako zamknięty i wybierz Oznacz jako nieprzeczytany.
  1. Wyświetlimy przy takim czacie powiadomienie, by zasygnalizować potrzebę dokończenia danego czatu.

Jak filtrować czaty?

Każdy konsultant może filtrować czaty nieprzypisane oraz na podstawie przypisanego do nich konsultanta.

  1. Otwórz zakładkę Aktywne czaty.
  2. Naciśnij na Wszyscy konsultanci. Rozwinie się dodatkowe menu. Wybierz danego konsultanta, by zobaczyć jego trwające czaty lub Nieprzypisany, by sprawdzić, które czaty wymagają uwagi.

Jakie filtry dostępne są dla konsultantów w zakładce Zamknięte Czaty?

Jako konsultant masz do dyspozycji filtry, które pomogą Ci szybko odnaleźć czat, którego szukasz w zakładce Zamknięte czaty.

Filtruj na podstawie typu odwiedzającego

  1. Otwórz zakładkę Zamknięte Czaty.
  2. Naciśnij na Wszystkie rodzaje.
  1. Wybierz Kontakty, Goście lub obydwa.
  2. Naciśnij Zastosuj.

Filtruj na podstawie źródła

  1. Otwórz zakładkę Zamknięte Czaty.
  2. Naciśnij Wszystkie źródła.
  1. Wybierz spośród: Wiadomość email, Landing page, Strona czatu, Strona zewnętrzna lub Podgląd.
  2. Naciśnij Zastosuj.

Filtruj na podstawie konsultanta.

  1. Otwórz zakładkę Zamknięte Czaty.
  2. Naciśnij Wszyscy konsultanci.
  1. Wybierz danego konsultanta, by wyświetlić zamknięte przez niego czaty.