Jak powiększyć bazę kontaktów za pomocą rozszerzenia formularza kontaktowego Google Ads?
Jeśli chcesz jeszcze lepiej wykorzystać Google Ads w GetResponse, dodaj do swojej reklamy formularz zapisu. Dzięki temu Twoi nowi subskrybenci będą mogli zapisać się do Twojej listy bezpośrednio ze strony wyszukiwania w Google.
Zanim rozpoczniesz
Rozszerzenie formularza kontaktowego Google Ads jest dodatkiem do GetResponse Google Ads. Aby go użyć, musisz:
- mieć konto Google Ads,
- zintegrować swoje konto Google Ads z GetResponse,
- mieć utworzoną co najmniej jedną reklamę w zakładce Płatne reklamy > Google Ads,
- zaakceptować regulamin usługi wewnątrz konta Google Ads.
Przed dodaniem rozszerzenia zwróć uwagę na to, aby Twoja reklama miała wypełnioną sekcję Treść. Rozszerzenie zostanie wówczas dodane do treści Twojej reklamy. Dowiedz się, jak utworzyć reklamę Google w GetResponse.
Jak zaakceptować regulamin usługi wewnątrz konta Google Ads?

- Utwórz reklamę w GetResponse w zakładce Płatne reklamy > Google Ads. Reklama ta nie musi korzystać z rozszerzenia.
- Zaloguj się do konta Google Ads i przejdź do Reklamy i rozszerzenia > Rozszerzenia > Rozszerzenie formularza kontaktowego.
- Kliknij Przeczytaj i zaakceptuj regulamin > Akceptuję.
Jak dodać rozszerzenie formularza kontatowego do Google Ads?
Rozszerzenie formularza kontaktowego można dodać do każdej reklamy w GetResponse. Aby to zrobić:
Przejdź do zakładki Płatne reklamy > Google Ads i wybierz reklamę. Następnie przejdź do sekcji Rozszerzenia i kliknij Dodaj.

Konfiguracja sekcji Dodaj formularz do reklamy
Wybierz listę, do której chcesz dodawać kontakty:

Wybierz tekst, który pojawi się na przycisku otwarcia formularza:

Poniżej przekaż subskrybentom, co zyskają dzięki kliknięciu i zapisaniu się do Twojej listy kontaktów. Pamiętaj: możesz do tego użyć do 30 znaków.

Konfiguracja formularza w sekcji Stwórz formularz kontaktowy
Dodaj nazwę Twojej firmy. Możesz użyć do 25 znaków:

Możesz też dodać nagłówek, który wyświetli się pod nazwą firmy, ale nie będzie widoczny w podglądzie. Możesz użyć do 30 znaków:

Poniżej możesz dodać opis tego, czego potencjalni subskrybenci mogą się spodziewać po dołączeniu do Twojej listy kontaktów. Możesz użyć do 200 znaków:

Zaznacz “Dodaj pole do wpisania numeru telefony do formularza”, jeśli chcesz zbierać również numery telefonu.
Jeśli Twoi potencjalni subskrybenci będą zalogowani do konta Google, wówczas wszystkie dostępne pola formularza zostaną automatycznie dla nich wypełnione.

Następnie, zgodnie z wymaganiami Google, dodaj link do Twojej polityki prywatności.
Jeśli masz już stronę z polityką prywatności, możesz dodać jej URL. Jeśli jeszcze jej nie masz, możesz ją utworzyć w GetResponse, a następnie wkleić jej URL w tym polu. Dowiedz się więcej o tworzeniu landing pages w GetResponse.

Zwróć uwagę na to, aby używać poprawnego formatu numeru telefonu, rozpoczynający się numerem kierunkowym.
Przykład: +225555512 lub +48515555555.
Numery telefonu dodane w innym formacie, na przykład (555) 555-1234 lub 515-555-555 nie zostaną przypisane do kontaktu.
Pamiętaj: używaj adresów URL zaczynających się od https:// lub http://, aby uniknąć błędu.
Konfiguracja wiadomości wyświetlającej się po uzupełnieniu formularza
Dodaj “Nagłówek z podziękowaniem”, który będzie głównym tekstem na Twojej stronie z podziękowaniem. Możesz użyć do 30 znaków:

Możesz też dodać swoją własną wiadomość z podziękowaniem, która wyświetli się pod nagłówkiem. Wykorzystaj tę okazję do przekazaniu odbiorcom co dalej – uprzedź ich o wiadomości, która zostanie do nich wysłana lub o pliku dostępnym do pobrania. Możesz użyć do 200 znaków:

Poniżej możesz też dodać URL do przycisku call-to-action. Ten krok nie jest wymagany.
Możesz na przykład dodać URL do pobrania obiecanego e-booka. Aby to zrobić, wybierz opcję “Pobierz”. Możesz też zachęcić odbiorców do odwiedzenia Twojej strony lub strony sprzedażowej:

Aby zapisać Twoje rozszerzenie formularza kontaktowego, kliknij przycisk Dodaj i przejdź do dalszej edycji Twojej reklamy Google.