Dlaczego moja starsza wersja landing page nie wyświetla się online?

Poniżej znajdziesz kilka rad, co zrobić, jeżeli Twoja strona nie jest widoczna online.

Czy konto jest opłacone?

Możesz to sprawdzić w zakładce Profil > Moje płatności.

  • Jeśli widzisz przycisk Ureguluj saldo, oznacza to, że Twoje konto nie jest opłacone i zostało zablokowane. Aby opublikować swoją stronę, opłać konto.
  • Jeśli przycisk Ureguluj saldo nie jest dostępny, wszystko jest w porządku. Możesz przejść do następnego kroku.

Czy Twoja strona jest opublikowana?

Sprawdź, czy status Twojej strony jest ustawiony na Opublikowane. Możesz to zrobić, przechodząc do Landing Pages > Zarządzaj stronami.

Czy używasz własnej domeny?

Jeżeli masz przypisaną własną domenę lub subdomenę do swojego landing page, sprawdź jej status, używając weryfikatora DNS, na przykład http://whatsmydns.net/

  • Jeżeli ustawienia są poprawne, zobaczysz zielony symbol, a DNS/CNAME będzie wskazywało na nasze serwery.
  • Jeśli zobaczysz czerwone krzyżyki, konieczne będzie dłuższe czekanie. Prawdopodobnie należy sprawdzić, czy rekordy DNS zostały skonfigurowane poprawnie. Dowiedz się więcej, Jak przypisać własną domenę lub subdomenę do landing page.

Po skonfigurowaniu rekordów DNS lub CNAME propagacja zmian może zająć od 48 do 72 godzin. Po tym czasie Twoja strona powinna być widoczna online.

Nadal nie działa?

Nasz Dział Obsługi Klienta chętnie pomoże. Upewnij się, że dysponujesz następującymi informacjami, aby przyspieszyć obsługę:

  • nazwa strony
  • adres URL strony
  • data oraz czas, dokonania zmian w ustawieniach DNS/CNAME (dla użytkowników z własnymi domenami)