Jak mogę zaktualizować swoje dane do płatności?

W swoim koncie GetResponse możesz aktualizować dane do płatności na 3 sposoby:

  • dodać do konta nową kartę płatniczą,
  • usunąć z konta nieaktualną kartę płatniczą,
  • zmienić metodę płatności.

Jak dodać nową kartę płatniczą?

Aby dodać nową kartę płatniczą do swojego konta, przejdź z Pulpitu do zakładki Profil > Moje płatności > Szczegóły płatności. Następnie kliknij przycisk Dodaj kartę kredytową.

Przycisk dodaj kartę kredytową

Uzupełnij informacje o płatnościach, a następnie kliknij przycisk Dodaj kartę.

Przycisk dodaj kartę

Po dodaniu karty, zobaczysz ją w sekcji Metody płatności.

Metody płatności

Jak wybrać kartę, która będzie użyta do płatności?

System rozliczeń GetResponse nie dzieli kart na domyślne i zapasowe. Każda karta, która jest aktywna i posiada wystarczające środki, może zostać obciążona. Jeśli chcesz używać tylko jednej karty, usuń pozostałe karty ze swojego konta GetResponse. Pomoże Ci w tym nasz dział obsługi klienta.

Jak usunąć kartę z mojego konta?

Kartę usunie dla Ciebie na żądanie nasz dział obsługi klienta. Aby skontaktować się z naszym agentem, skorzystaj z czatu, lub napisz bezpośrednio na adres:

gr-rozliczenia@cs.getresponse.com.

W zgłoszeniu podaj nam login swojego konta i ostatnie cztery cyfry numeru karty, którą chcesz usunąć.

Jak mogę zmienić metodę płatności?

Metoda płatności może zostać zmieniona przez nasz dział rozliczeń. Aby uzyskać informacje na temat dostępnych metod oraz pomoc przy zmianie, prosimy o kontakt pod adresem
gr-rozliczenia@cs.getresponse.com.

Możesz także sprawdzić jakie metody płatności obecnie akceptujemy klikając w ten link.