Jak używać domen, subdomen i katalogów dla swoich stron landing page?

Używaj domen, subdomen i katalogów, aby stworzyć precyzyjne kampanie lub uporządkować swoje produkty w oparciu o potrzeby biznesowe. Używając katalogów, możesz opublikować kilka landing pages na jednej domenie lub subdomenie. Jest to łatwe i wygodne rozwiązanie do publikowania landing pages, aby reklamować swoje produkty i wzmacniać swoją markę.

Tutaj znajdziesz instrukcje, jak ustawić adres URL swojej landing page?

Kiedy hostować landing pages jako katalogi na domenie?

Możesz używać domen i katalogów, gdy:

  • chcesz, aby nazwa domeny pojawiła się w adresie URL twojej landing page,
  • chcesz opublikować wiele stron landing pages,
  • nie posiadasz jeszcze strony internetowej na swojej domenie.

Możesz dodać domeny i katalogi, gdy konfigurujesz ustawienia URL swojej strony landing page. Tutaj znajdziesz instrukcje, jak to zrobić. Katalogi dodajesz w końcowym kroku. Możesz korzystać z tylu katalogów, ilu potrzebujesz.

Dodawanie katalogu domeny.

Na przykład:

Jesteś właścicielem domeny przyklad.com. Prowadzisz wyprzedaż trzech produktów i chcesz mieć dedykowany landing page dla każdego z nich. Aby to zrobić:

  1. Przypisz swoją domenę do strony landing page.
  2. Stwórz katalog dla każdej strony, na której będą umieszczone produkty.

W tym przypadku adres URL każdej strony produktowej zawiera nazwę domeny i katalogu:

  • przyklad.com/produkt1
  • przyklad.com/produkt2
  • przyklad.com/produkt3

Kiedy hostować landing pages jako katalogi na subdomenie?

Możesz używać subdomen i katalogów, gdy:

  • chcesz, aby nazwa domeny pojawiła się w adresie URL twojej landing page,
  • chcesz szybko opublikować wiele stron landing pages,
  • masz już stronę internetową na swojej domenie,
  • chcesz używać subdomen, aby uporządkować wyprzedaż produktów według pór roku, rynków lub innych kategorii, które odpowiadają Twoim potrzebom biznesowym.

Możesz dodać domeny, subdomeny i katalogi, gdy konfigurujesz adres URL strony. Tutaj znajdziesz instrukcje, jak to zrobić. Katalogi dodajesz w końcowym kroku. Możesz korzystać z tylu katalogów, ilu potrzebujesz.

Dodawanie katalogu subdomeny.

Na przykład:

Posiadasz domenę przyklad.com. Używasz tej domeny do hostowania głównej strony internetowej swojej firmy. Cztery razy w roku prowadzisz wyprzedaż sezonową, w której prezentujesz najbardziej popularne produkty. Aby to zrobić:

  1. Stwórz cztery subdomeny dla sezonowej wyprzedaży, które nazwiesz „wiosna”, „lato”, „jesień” i „zima”.
  2. Umieść każdy landing pages z produktami sezonowymi na subdomenie.

Adres URL landing page zawierać będzie teraz nazwę subdomeny, domeny i katalogu:

  • wiosna.przyklad.com/produkt1
  • wiosna.przyklad.com/produkt2
  • wiosna.przyklad.com/produkt1
  • lato.przyklad.com/produkt2
  • jesien.przyklad.com/produkt1
  • jesien.przyklad.com/produkt2
  • zima.przyklad.com/produkt1
  • zima.przyklad.com/produkt2