Jak dodać wiele kodów śledzących do landing pages?

Możesz użyć Menedżera Tagów Google, aby dodać więcej niż jeden kod śledzący do swojej strony landing page. Jest to najwygodniejszy, bezpieczny i skuteczny sposób na dodanie dowolnej liczby kodów JavaScript. Ta metoda nie wymaga edytowania kodu strony i nie wpłynie na jej wydajność.

Zanim rozpoczniesz

Jeśli nie masz aktywnego konta Menedżera Tagów Google, zacznij od stworzenia go.

Dodawanie wielu kodów śledzących

  1. Stwórz kontener Menedżera Tagów Google. Tutaj znajdziesz instrukcje, jak to zrobić.
  2. Zintegruj stronę landing page utworzoną w GetResponse z Menedżerem Tagów Google. Tutaj znajdziesz instrukcje, jak to zrobić.
  3. Dodaj Google Analytics przez Menedżera Tagów Google. Na stronie pomocy Google Analytics dowiesz się, jak to zrobić.
  4. Dodaj Piksel Facebooka przez Menedżera Tagów Google. Na stronie pomocy Facebooka znajdziesz instrukcje, jak to zrobić.

Z jakich serwisów mogę korzystać, aby dodawać wiele kodów śledzących do landing pages?

Możesz dodać i uruchomić jakikolwiek kod JavaScript na swojej stronie landing page. Poniżej znajdziesz listę kilku narzędzi i serwisów, które możesz wykorzystać, aby rozpocząć otrzymywanie informacji zwrotnych:

HotJar

Zapoznaj się z dokumentacją HotJar, aby dowiedzieć się, jak zainstalować kod śledzący HotJar przy użyciu Menedżera Tagów Google.

CrazyEgg

Zapoznaj się ze stroną pomocy CrazyEgg, aby dowiedzieć się, jak dodać CrazyEgg jako nowy tag w Menedżerze Tagów Google.

Qualaroo

Zapoznaj się z materiałami pomocy, aby dowiedzieć się, jak dodać kod JavaScript Qualaroo w Menedżerze Tagów Google.

Survicate

Zapoznaj się z instrukcjami Survicate, aby dowiedzieć się, jak zainstalować Survicate na swoim landing page przy użyciu Menedżera Tagów Google.