Czy mogę używać kodu śledzącego Google Analytics na starszej wersji landing page?

Oczywiście. Możesz monitorować i gromadzić wskaźniki dotyczące Twoich landing pages w ten sam sposób, w jaki monitujesz swoją stronę internetową lub sklep online. Jeśli posiadasz już konto Google Analytics, po prostu wpisz kod śledzący w ustawieniach nowej lub już istniejącej landing page.

Dane o Odsłonach strony przesyłamy za każdym razem, gdy ktoś odwiedzi landing page lub stronę z podziękowaniem. Po każdym zapisie przesyłamy następujące zdarzenia do Google Analytics:

  • Kategoria: odbiorcy,
  • Akcja: zarejestrowany,
  • Wartość: tytuł twojej landing page.

(Wskazówka) Google Analytics pozwala na ustawianie celów na podstawie zdarzeń, które mierzą konwersję dla każdego źródła ruchu na witrynie. Tutaj dowiesz się, jak tworzyć cele.

Integracja GetResponse z Google Analytics jest darmowa dla wszystkich użytkowników.

Jak zintegrować GetResponse Landing Pages z Google Analytics?

Niezbędne będzie:

Aktywne konto Google Analytics.

Jeśli nie masz konta Google Analytics, przejdź na tę stronę i postępuj zgodnie z instrukcjami Google.

Jak odnajdę identyfikator integracji w Google Analytics?

  1. Zaloguj się do konta Google Analytics i kliknij ikonę koła zębatego, aby przejść do Administracji.
  2. Wybierz projekt z menu rozwijalnego w sekcji Konto.
  3. W sekcji Usługa rozwiń menu i wybierz, którą usługę chcesz śledzić.
    Ustawienia Google Analytics.
  4. Kliknij Informacje o śledzeniu, aby rozwinąć listę i wybierz z niej Kod śledzenia.
    Kod śledzenia.
  5. Skopiuj Identyfikator śledzenia, który będzie niezbędny w kolejnych krokach.
    Identyfikator śledzenia.

Jak zastosować kod śledzenia na mojej stronie landing page?

Aby dodać kod śledzący Google Analytics do landing page:

  1. Zaloguj się do swojego konta GetResponse i wykonaj jedną z następujących czynności:
  • Stwórz nowy landing page.
  • Edytuj ustawienia istniejącej strony landing page.
  1. Gdy będziesz zadowolony z wyglądu swojej strony, kliknij Następny krok i przejdź do Ustawień strony.
  2. Przejdź do dolnej części strony i rozwiń sekcję Analityka i remarketing.
  3. Z rozwijalnej listy wybierz Google Analytics i wprowadź ID Google Analytics w formacie UA-12345678-9 lub G-abcd12345.
    Google Analytics w ustawieniach landing page.
  4. Kliknij Zapisz w przypadku edycji istniejącej strony lub Publikuj w przypadku tworzenia nowej.

Wszystko gotowe. Teraz możesz cieszyć się pełnym dostępem do szczegółowych informacji na temat Twojej strony landing page. Wykorzystaj informacje zebrane w Google Analytics, aby zwiększyć konwersję.

Dlaczego warto korzystać z Google Analytics?

Używając Google Analytics możesz śledzić odwiedzających Twoją stronę i gromadzić wiele przydatnych informacji na ich temat. Na przykład:

  • możesz poznać zainteresowania, języki i lokalizację użytkowników,
  • możesz dowiedzieć się, jakich urządzeń i systemów operacyjnych używają odwiedzający Twoją landing page.

Jednym z kluczy do skutecznego remarketingu jest wykorzystanie danych zgromadzonych przy użyciu Google Analytics. Na podstawie tych informacji możesz zdecydować, które precyzyjne i istotne reklamy swoich produktów będziesz wyświetlać.

Dowiedz się więcej na temat tworzenia list remarketingowych przy użyciu Google Analytics:

Tworzenie i edytowanie list odbiorców

Jak utworzyć pierwszą kampanię remarketingową