Eduweb.pl to platforma edukacyjna oferująca kursy wideo i warsztaty z obszaru nowych technologii. Przeznaczona jest dla osób chcących podnosić swoje kwalifikacje, rozwijać zainteresowania oraz zdobywać nowe umiejętności. Każdego miesiąca z platformy korzysta kilkadziesiąt tysięcy użytkowników.

GetResponse oferuje szereg funkcjonalności, dzięki którym eduweb.pl sprawnie realizuje kompleksowe kampanie online marketingowe – skutecznie dociera do grup docelowych, personalizuje ofertę edukacyjną i zachęca do zapisu na wybrane kursy.

GetResponse pozwala nam realizować różnorodne cele w ramach rozmaitych kampanii. Email marketing wspiera przede wszystkim cele sprzedażowe, natomiast inne narzędzia, takie jak marketing automation czy landing pages, często wykorzystywane są przez nas do generowania leadów i remarketingu.

Grzegorz Róg, twórca eduweb.pl

Cel:

  • Budowanie wysokiej jakości listy kontaktów
  • Segmentacja
  • Automatyzacja procesów marketingowych
  • Wzrost sprzedaży

Wykorzystane funkcjonalności:

Efekt

Kampania eduweb.pl

72,89%
współczynnik otwarć
43,22%
współczynnik kliknięć

Średnie wyniki w branży edukacyjnej

72,89%
współczynnik otwarć
43,22%
współczynnik kliknięć

W jaki sposób GetResponse pomaga eduweb.pl?

Zdecydowałem się skorzystać z usług GetResponse, ponieważ na ten moment jest to dla mnie dość kompletne, dopracowane narzędzie, pozwalające oszczędzić czas i efektywnie prowadzić działania marketingowe.

Grzegorz Róg

Budowanie wysokiej jakości bazy kontaktów

Dzięki dedykowanym formularzom zapisu oraz landing pages, eduweb.pl skutecznie buduje wysokiej jakości listy kontaktów. Segmentacja bazy kontaktów w oparciu o potrzeby i preferencje odbiorców pozwala na personalizację komunikacji i skutkuje znacznie większą skutecznością kampanii, niż średnia w branży.

Wbrew powszechnemu postrzeganiu landing pages jako mocno rozbudowanych, długich i przeładowanych treścią stron, w naszym przypadku lepiej sprawdzają się bardzo minimalistyczne strony oferujące jedną konkretną wartość oraz jedną akcję – wypełnienie formularza. Następnie z pomocą automatyzacji staramy się lepiej poinformować użytkownika o wartości. Takie landing pages pomagają nam w płatnej promocji, ponieważ umieszczenie na nich treści niemal identycznych, jak w reklamie Google Ads czy na Facebooku daje nam wysokie wyniki trafności i obniża koszty.

Nasz serwis zintegrowaliśmy z GetResponse z pomocą pól dodatkowych. Codziennie w nocy aktualizujemy kilkadziesiąt tysięcy rekordów związanych z aktywnością użytkowników na naszych stronach, dzięki czemu możemy jeszcze lepiej kierować kampanie.

Grzegorz Róg

Skuteczne prowadzenie działań email marketingowych

Intuicyjny kreator wiadomości pozwala członkom zespołu szybko przygotować kreacje i zaplanować wysyłkę. Panel statystyk pozwala śledzić wyniki kampanii (m. in. otwarcia, kliknięcia, wypisania czy zwroty) i optymalizować dalsze działania. GetResponse zapewnia dostarczalność na poziomie 99,52%, dzięki czemu eduweb.pl ma pewność, że maile docierają do skrzynek odbiorczych subskrybentów.

Automatyzacja procesów online marketingowych

Wszystkie procesy, począwszy od budowy i segmentacji listy kontaktów, poprzez spersonalizowaną komunikację z odbiorcami aż po sprzedaż, mogą być ujęte w ramach cykli automation. Prosty w obsłudze edytor cykli marketing automation pozwala na zaplanowanie całej ścieżki użytkownika i obserwację rezultatów w czasie rzeczywistym. Zaplanowane procesy przebiegają automatycznie, dzięki czemu zespół marketingowy zyskuje czas na inne działania.

Wszystkie procesy, począwszy od budowy i segmentacji listy kontaktów, poprzez spersonalizowaną komunikację z odbiorcami aż po sprzedaż, mogą być ujęte w ramach cykli automation. Prosty w obsłudze edytor cykli marketing automation pozwala na zaplanowanie całej ścieżki użytkownika i obserwację rezultatów w czasie rzeczywistym. Zaplanowane procesy przebiegają automatycznie, dzięki czemu zespół marketingowy zyskuje czas na inne działania.

Grzegorz Róg