Uzyskaj nawet 15% zniżki na konto GetResponse MAX.

Dowiedz się więcej

Jak Uniwersytet w Dubaju
opracował strategię komunikacji
online dzięki GetResponse

Uniwersytet Dubaju przyciąga utalentowanych studentów
i grono pedagogiczne z całego świata. Instytucja skupia się na wspieraniu przyszłych liderów biznesowych i oferuje niezwykły wachlarz programów biznesowych, prawniczych, inżynieryjnych i informatycznych.

W skład grupy docelowej uniwersytetu wchodzą potencjalni i obecni studenci, kadra i pracownicy naukowi. Przed przejściem do GetResponse, zespół marketingu używał masowych emaili. Szybko zauważono kompleksową platformę do marketingu, która spełniała konkretne potrzeby placówki edukacyjnej.

“Po przeprowadzeniu szczegółowej analizy rynku
i porównaniu różnych platform, postawiliśmy na GetResponse. z uwagi na rewelacyjne funkcjonalności i obsługę klienta.”

Haitham Al Maaini,
Wicedyrektor Uniwersytetu w Dubaju.

Wyzwanie

  • Przyciągnij potencjalnych klientów za pomocą email marketingu.
  • Budować skuteczną komunikację ze studentami
    i wykładowcami.

Wykorzystane funkcje

  • Formularze
  • Email marketing
  • Marketing automation

Rezultaty

  • Wskaźnik unikalnych otwarć (OR) wzrósł do poziomu 44.96%
  • Wskaźnik unikalnych kliknięć (CTR) wzrósł do poziomu 17.83%

Pomoc ze strony GetResponse

Lead Generation w rekrutacji nowego pokolenia liderów

Uniwersytet Dubaju otrzymuje aplikacje z całego świata. Ze względu na to, że oferujemy bogaty pakiet programów, uniwersytet musiał stworzyć łatwy proces rejestracji dla kandydatów, aby można było okreslić ich zainteresowania. Dzięki formularzom zapisu i polom dodatkowym, GetResponse pozwala nam zbierać adresy email potencjalnych klientów i ich preferencję kierunku studiów. Posiadając tak cenną wiedzę, uniwersytet wysyła bezpośrednią komunikację do kandydatów poszczególnych kierunków, co zwiększa wskaźnik zapisów na studia.

Automatyzacja aplikacji

Uniwersytet buduje też intuicyjne i skuteczne cykle automation, aby tworzyć automatyzacje ułatwiające działania reklamowe. Na podstawie zebranych informacji cykle wysyłają spersonalizowane wiadomości do kandydatów dotyczące wybranego kierunku studiów. Następnie tag jest automatycznie przypisywany do profilu potencjalnego studenta, aby uzyskać lepszą segmentację
i łatwiej przygotowywać dalszą komunikację.

Zespół marketingu korzysta z GetResponse do wysyłek newsletterów ad hoc, zawierających aktualizacje i zaproszenia na wydarzenia. Responsywne wiadomości, prosty edytor drag-and-drop i zrozumiałe narzędzia analityczne pomogły uniwersytetowi w uzyskaniu nawet 44.96% wskaźnika unikalnych otwarć oraz 17.83% wskaźnika unikalnych kliknięć.

Pięciogwiazdkowa obsługa klienta

Obsługa klienta i czat na żywo to największe zalety GetResponse - powiedziała Haitham Al Maaini. Kiedy tylko uczelnia potrzebuje porady, zespół GetResponse zawsze chętnie pomaga. To także jedyny dostawca usług mailingowych (ESP) z całodobową obsługą przez czat, gotową rozwiązać każdy problem w każdej chwili, niezależnie od strefy czasowej klienta.

Dlaczego zatem Uniwersytet Dubaju wybrał właśnie GetResponse?

GetResponse jest jedną
z najlepszych platform. Platforma pomogła Uniwersytetowi Dubaju osiągnąć wyższe cele
w krótszym czasie i w dużo sprytniejszy sposób.
Bez względu na to, czy masz 500 czy 50 tysięcy subskrybentów, GetResponse na pewno jest najlepszą opcją, powiedział Haitham.

Zainspirowaliśmy Cię?

Umów się na prezentację na żywo i sprawdź, jakie możesz odnieść korzyści.

Porozmawiajmy

Zadzwoń: +1 888-295-2553

Umów się na demo

Umów się na demo

Wypełnij formularz, aby zobaczyć krótkie podsumowanie naszych usług i umówić się na szczegołowe demo platformy.

GetResponse Sp. z o.o. potrzebuje Twoich danych, aby skontaktować się z Tobą w celu odpowiedzi na Twoje pytanie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.