GetResponse MAX
dostarcza 305% ROI* :
badanie Forrester CWG (TEI)
Przeanalizuj, w jaki sposób usługa GetResponse MAX
zwiększyła wskaźnik ROI
Pobierz badanie
* na przestrzeni 3 lat


Odkryj wpływ biznesowy wynikający z wdrożenia usługi GetResponse MAX
GetResponse zleciło firmie Forrester Consulting przeprowadzenie badania Całkowitego Wpływu Gospodarczego (TEI)
Pobierz podsumowanie badania, aby dowiedzieć się, w jaki sposób jeden z naszych klientów wygenerował ROI na poziomie 305% przy pomocy platformy marketingowej GetResponse MAX. Przekonaj się, w jaki sposób zaawansowana segmentacja odbiorców
i możliwości personalizacji prowadzą do większego zaangażowania klientów i zwiększonej sprzedaży.

Badanie Forrester Całkowitego wpływu gospodarczego (TEI) przedstawia podsumowanie tego,
w jaki sposób pewien klient usługi GetResponse MAX:
- usprawnił wpływ swoich kampanii marketingowych dzięki szerokiej segmentacji odbiorców i personalizacji email marketingu
- ulepszył dostarczalność wiadomości z poziomu 80-85%
do pułapu 95-99% - zredukował roczne koszty przygotowania kampanii mailingowej o 93%
- doprowadził do zwrotu kosztów inwestycji w niecałe
3 miesiące - ulepszył doświadczenia klienta dzięki stałemu
i dedykowanemu wsparciu ze strony GetResponse MAX
