Indywidualna obsługa, kiedy tylko jej potrzebujesz
Realne rozwiązania w mgnieniu oka.
Twój account manager chętnie pomoże zoptymalizować Twoje kampanie marketingu online, aby osiągnąć ich jak największą skuteczność. To Twoja osoba pierwszego kontaktu, która od podszewki zna Twoją działalność, wyzwania z nią związane oraz jej cele. To ktoś, kto dzięki swojej wiedzy i posiadanym narzędziom jest gotowy pomóc Ci osiągnąć sukces. Nasi account managerowie są zdeterminowani, aby rozwiązać Twoje problemy i zabobiegać im zanim w ogóle Cię spotkają..
Uzyskaj dostęp do wsparcia na żywo w każdy możliwy sposób w każdej chwili — przez telefon, email, czat na żywo i Slacka, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu z każdego miejsca na świecie.
Ułatwimy ci przejście na usługę GetResponse MAX. Twój dedykowany manager onboardingu poprowadzi Cię przez cały proces, pomagając w projektowaniu cykli automation, metodami synchronizacji danych i organizacji konta.
W duecie z Twoim account managerem pomoże Ci przeanalizować Twoją aktualną kampanię email marketingową, aby zidentyfikować jej braki i zaproponować praktyczne rozwiązania z myślą o zwiększeniu zaangażowania klientów i podniesieniu Twoich wskaźników retencyjnych. Aby uzyskać pomoc w spełnieniu technicznych wymagań, nasz techniczny account manager będzie współpracować z resztą zespołu, aby zaprojektować zaawansowane rozwiązania i obejścia.
Nieważne gdzie będziesz Ty lub Twoi klienci, pomożemy Ci w w kontakcie z nimi.
Oferujemy pomoc w kilku językach na całym świecie, przez całą dobę, mówimy po polsku, angielsku, rosyjsku, hiszpańsku, niemiecku, francusku, włosku i portugalsku w brazylijskiej odmianie.
Nasz zespół obsługi jest rozprzestrzeniony po całym świecie, więc możesz liczyć na to, że uzyskasz wsparcie w Twoich godzinach pracy.
*Obsługa przez Slacka jest obecnie dostępna tylko dla kont, które spełniają warunki