Zaoszczędź 6499 zł* z naszą ofertą Płynnego Przejścia.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
GetResponse is a leader in Enterprise Marketing Automation on G2 GetResponse is a leader in Enterprise Marketing Automation on G2

Indywidualna obsługa, kiedy tylko jej potrzebujesz

Realne rozwiązania w mgnieniu oka.

Bezproblemowa migracja konta

Ułatwimy ci przejście na usługę GetResponse MAX. Twój dedykowany manager onboardingu poprowadzi Cię przez cały proces, pomagając w projektowaniu cykli automation, metodami synchronizacji danych i organizacji konta.

W duecie z Twoim account managerem pomoże Ci przeanalizować Twoją aktualną kampanię email marketingową, aby zidentyfikować jej braki i zaproponować praktyczne rozwiązania z myślą o zwiększeniu zaangażowania klientów i podniesieniu Twoich wskaźników retencyjnych. Aby uzyskać pomoc w spełnieniu technicznych wymagań, nasz techniczny account manager będzie współpracować z resztą zespołu, aby zaprojektować zaawansowane rozwiązania i obejścia.

Bezproblemowa migracja konta
Globalna obsługa

Globalna obsługa

Nieważne gdzie będziesz Ty lub Twoi klienci, pomożemy Ci w w kontakcie z nimi.

Oferujemy pomoc w kilku językach na całym świecie, przez całą dobę, mówimy po polsku, angielsku, rosyjsku, hiszpańsku, niemiecku, francusku, włosku i portugalsku w brazylijskiej odmianie.

Nasz zespół obsługi jest rozprzestrzeniony po całym świecie, więc możesz liczyć na to, że uzyskasz wsparcie w Twoich godzinach pracy.

Co mówią o nas nasi klienci

BV
Bianca V
Rynek średni
(51-200 pracowników)
Świetne rozwiązanie email marketingowe! Topowa obsługa klienta!
04/30/2020
”Są najlepszym narzędziem do email marketingu, podobnie jak ich obsługa klienta. Nasz account manager to wzór profesjonalizmu! Nigdy nie miałem problemu, którego nie dało się rozwiązać. Każda nasza interakcja była produktywna i pomocna. Przydzielono nam osobistego account managera, który sprawdza się fantastycznie. Bardzo doceniam na bieżąco otrzymywane odpowiedzi na moje emaile i prośby.

Firma niedawno wprowadziła też całodobowe wsparcie na czacie, jeszcze bardziej doszlifowując jakość obsługi klienta.”
Przeczytaj pełną recenzję
Dragos O
Rynek średni
(51-200 pracowników)
Email marketing dla partnerów z GetResponse
05/06/2020
”Po pierwsze, bardzo podoba mi się profesjonalizm pracowników GetResponse. Zawsze dają z siebie wszystko, szybko odpowiadają i pomagają kiedy tylko tego potrzeba. Nawet jeśli nie mają odpowiedzi od razu,  to inicjują dalszą komunikację z innymi działami GetResponse - jak na przykład IT - aby szybko uzyskać niezbędne odpowiedzi.”
Przeczytaj pełną recenzję
AS
Amy S
Rynek średni
(51-200 pracowników)
Rewelacyjna obsługa klienta oraz możliwości automatyzacji
05/05/2020
”Korzystamy z GetResponse już od jakiegoś czasu i obsługa klienta jest zawsze rewelacyjna. Nasz account manager - Jowita - zawsze od ręki pomaga ze wszystkimi pytaniami i zawsze szczegółowo nam odpowiada."
Przeczytaj pełną recenzję
Neil T
Rynek średni
(51-200 pracowników)
Doskonały produkt, który nieustannie się rozwija
04/29/2020
”Cała platforma jest łatwa w użyciu i szybko można się w niej odnaleźć. Mamy do dyspozycji masę materiałów online i centrum pomocy do rozwiązywania problemów. Dodany do kont MAX całodobowy czat na żywo z działem obsługi klienta to ogromna korzyść.”
Przeczytaj pełną recenzję

*Obsługa przez Slacka jest obecnie dostępna tylko dla kont, które spełniają warunki

Porozmawiajmy

Zadzwoń: +1 888-295-2553

Umów się na demo

Umów się na demo

Wypełnij formularz, aby zobaczyć krótkie podsumowanie naszych usług i umówić się na szczegołowe demo platformy.

GetResponse Sp. z o.o. potrzebuje Twoich danych, aby skontaktować się z Tobą w celu odpowiedzi na Twoje pytanie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.