Skuteczne obniżenie kosztów
Przedsiębiorstwa często zmagają się z problemem ograniczonych zasobów – bez względu na wielkość firmy. Tymczasem G2A osiąga znakomite rezultaty, choć zatrudnia tylko dwóch specjalistów odpowiedzialnych za planowanie strategiczne, realizację, sprawozdania, analizy i doradzanie regionalnym zespołom marketingowym.
Patrząc na dwa okresy, maj–czerwiec 2016 i sierpień 2016–marzec 2017 widzimy, że udało nam się trzykrotnie obniżyć koszty oraz znacząco zwiększyć skuteczność naszych kampanii. W wyniku tych działań nasz wskaźnik otwarć podskoczył z poziomu 9,05% do 30,42%, a współczynnik kliknięć wzrósł z 1,51% do 4,9%. Te statystyki sprawiają nam naprawdę dużo radości
– mówią Renata Zajdel i Michał Weryński, specjaliści ds. email marketingu w G2A.
Paweł Wrocławski, Account Manager G2A, dodaje, że kluczem do sukcesu G2A jest spójność działań firmy:
G2A koncentruje swoje działania wyłącznie na bazie zaufanych subskrybentów, którym regularnie wysyła emaile. Dzięki segmentacji w oparciu o kraje i zastosowaniu sprytnych tricków personalizujących, firmie udało się stworzyć sprawnie działającą listę aż kilku milionów użytkowników.