Najwyższy współczynnik dostarczalności w branży
Dla zespołu Data Science Central podstawowym problemem była dostarczalność. Jego członkowie napotkali szereg problemów mających wpływ na wyniki kampanii.
- Nasz poprzedni dostawca oznaczył prawie 10 tys. kontaktów jako nieaktywne. Udało się nam odzyskać je dzięki platformie GetResponse i procesowi, który umożliwia odnowienie kontaktu z nieaktywnymi odbiorcami – mówi Vincent Granville, Executive Data Scientist i współzałożyciel Data Science Central. – Mamy teraz znacznie lepsze efekty, niż kiedy korzystaliśmy z usług poprzednich firm. Jak dotąd nie odnotowaliśmy żadnych problemów ani pogorszenia wyników na przestrzeni wielu miesięcy.
Co więcej, odkąd firma zaimportowała bazę adresową do GetResponse, średni współczynnik odrzuceń wynosi zaledwie 0,4%. To znaczy, że 99,6% wiadomości trafia do skrzynek odbiorców. Ten imponujący wynik był możliwy dzięki dedykowanemu adresowi IP. Znaczenie miał też dobrze przygotowany proces odnawiania kontaktu z nieaktywnymi użytkownikami, który wpłynął pozytywnie na reputację nadawcy. W rezultacie tysiące adresów udało się uratować przed usunięciem z bazy.