i osiągnęła 56% współczynnik otwarć, korzystając z GetResponse
C4CM oferuje materiały szkoleniowe online z dziedziny HR, finansów korporacyjnych, zarządzania kancelarią prawną, doradztwa prawnego dla firm oraz umiejętności biznesowych. Dotychczas firma przeszkoliła i przyczyniła się do poprawy wyników pracy ponad 25.000 specjalistów w ponad 12.000 firm na całym świecie.
C4CM oferuje doskonałe, proste w użyciu rozwiązania edukacyjne, które pomagają użytkownikom indywidualnym oraz firmom w rozwoju. Firma kieruje ofertę do profesjonalistów zainteresowanych szkoleniami z takich dziedzin jak HR, finanse w firmie, usługi prawne oraz szeroko rozumiane umiejętności biznesowe. Takie zróżnicowanie odbiorców i produktów skłoniło firmę do poszukania kompleksowej platformy marketing automation, za pośrednictwem której mogłaby ona prowadzić wielokanałowe działania marketingowe. - Platforma GetResponse wpisuje się w prowadzone przez nas działania online marketingowe
– przyznaje Tara Cosca, Dyrektor Marketingu w C4CM.
Oto jak GetResponse pomógł firmie C4CM:
C4CM działa głównie w sektorze B2B, więc firma doskonale wie, czego potrzebuje, aby pozyskać nowych klientów. Przede wszystkim korzysta ze specjalnie dostosowanych formularzy, za pomocą których zbiera takie dane jak: nazwa firmy, liczba zatrudnionych oraz branża, używając ich następnie do precyzyjnej segmentacji bazy adresowej. Dodatkowo C4CM integruje GetResponse z popularnymi platformami e-commerce, co umożliwia szybki import kontaktów. W rezultacie, jeśli chodzi o budowanie bazy, firma osiągnęła wyjątkowo dobry wynik. Miesięczna liczba subskrypcji zwiększyła się o 117%.
C4CM oferuje klientom wartościowe treści, np. webinary, nagrania CD i MP3, przewodniki i poradniki oraz materiały do e-learningu. Tak różnorodne zasoby wymagają skutecznej strategii dystrybucji, więc firma wykorzystała marketing automation do stworzenia cykli komunikacyjnych.
Automatyzacja kampanii pozwoliła nam zaoszczędzić mnóstwo czasu.”
Firma stworzyła już ponad 60 cykli automation. Aktywnie wykorzystuje również tagowanie do śledzenia preferencji i wyborów zakupowych klientów. W połączeniu z zaawansowaną segmentacją, tagowanie pozwala na tworzenie bardziej spersonalizowanych wiadomości, zawierających właściwe treści przeznaczone dla właściwego odbiorcy. W rezultacie, zautomatyzowane wiadomości przyniosły firmie współczynnik otwarć na poziomie 56%, a kliknięć na poziomie 3,5%.
Przed przejściem do GetResponse, firma C4CM korzystała z usług innych dostawców rozwiązań do email marketingu. Były one droższe i mniej skuteczne. - Wybraliśmy GetResponse, bo było to dla nas opłacalne. Platforma jest łatwa w użyciu, a dodatkowo oferuje elastyczne warunki
– mówi Tara. – Prawdę mówiąc, przejście na GetResponse MAX przebiegło gładko i bez większych problemów dzięki temu, że firma zapewnia nowym klientom onboarding i szkolenie
– dodaje.
Po przejściu do GetResponse firma od razu odnotowała poprawę wyników. Dzięki dedykowanemu adresowi IP oraz doradztwu w zakresie dostarczalności znacznie łatwiej jest jej osiągać założone cele. Dziś średni współczynnik odrzuceń to jedynie 0,5%! Bezcenna okazała się również pomoc ze strony Account Managera zarówno w kwestii planowania strategicznych kampanii, jaki i stawiania czoła codziennym marketingowym wyzwaniom.
Dlaczego w ogóle firma C4CM zdecydowała się skorzystać z GetResponse?
GetResponse nie tylko może z powodzeniem konkurować z większymi platformami, ale bije je na głowę w kwestii obsługi klienta, użyteczności oraz dostarczalności!”
Sprawdź, co GetResponse może zrobić dla Twojej firmy!