
1200% wzrostu wartości zamówień
z newslettera rok do roku
-
8666 zrzeszonych organizacji
-
11 wysłanych emaili w marcu i kwietniu 2020
-
20 poleconych rozwiązań do pracy zdalnej
-
3 przeprowadzone szkolenia

Fundacja TechSoup Polska aktywnie wspiera organizacje społeczne, ułatwiając im dostęp do nowych technologii: oprogramowania, sprzętu i rozwiązań oraz ucząc jak z nich korzystać.
- BRANŻA
- Technologie dla organizacji non-profit
- PLAN
- ECOMMERCE MARKETING
Cele
- umożliwienie zrzeszonym organizacjom dostępu do nowych technologii
- edukacja na temat dostępnych narzędzi i technologii
- ułatwienie przepływu wiedzy między partnerami a zrzeszonymi organizacjami
Narzędzia
-
Email marketing
-
Segmentacja
-
Webinary
Rozwiązanie: Newsletter odpowiadający
na potrzeby informacyjne odbiorców
Głównym celem naszej komunikacji email marketingowej jest informowanie organizacji o produktach oraz wsparciu, jakie mogą uzyskać dzięki TechSoup. Poniższe newslettery zawierają informacje o nowych ofertach, zaproszenia na szkolenia oraz wskazówki pomagające w wyborze narzędzi do pracy zdalnej.

Tworząc newslettery TechSoup Polska kieruje się następującymi zasadami:
Struktura. Dzielimy treść na rozdziały, aby ułatwić odbiór informacji.
Spójność. Zawsze korzystamy z kolorów marki i stosujemy podobne elementy graficzne.
Przejrzystość. Staramy się, aby nasze newslettery nie były przeładowane treścią.
Dopasowanie wiadomości do grupy docelowej. Poszczególne treści kierujemy do wybranych grup odbiorców (np. o szkoleniu z Google Ad Grants do organizacji, które korzystają z usług Google for Nonprofits).
Co robi różnicę?
Segmentacja
Dzięki segmentacji TechSoup Polska trafia do odpowiednich organizacji z odpowiednią ofertą w odpowiednim momencie.
Naszą grupą docelową są organizacje pozarządowe, biblioteki i muzea. Aby docierać do nich z odpowiednią ofertą stosujemy segmentację per produkt, zainteresowanie, sprzęt. Czasami ze względu na miasta.”
Narzędzia wykorzystywane do przygotowania kampanii
edukacyjnej są dostępne w pakiecie:

Zobacz jak przygotować szablon profesjonalnego newslettera.
Przemyśl, jakie treści będziesz wysyłać do odbiorców.
Wybierz szablon.
Dostosuj szablon do swoich potrzeb – zmień kolory, aby były zgodne z Twoją marką, dodaj logotypy i pozostałe elementy graficzne.
Dodaj call to action, żeby odbiorcy mogli dokonać czynności, na której Ci zależy: wpłacić datek, zapisać się na wydarzenie itp.
Przed wysłaniem sprawdź, jak newsletter wyświetla się na ekranie monitora i telefonu.
Analizuj statystyki i na podstawie danych modyfikuj wysyłane treści.
Nie bój się eksperymentować. Szablony warto co jakiś czas odświeżać, pamiętając jednak o zachowaniu kluczowych elementów graficznych marki.