1200% wzrostu wartości zamówień
z newslettera rok do roku

  • 8666 zrzeszonych organizacji

  • 11 wysłanych emaili w marcu i kwietniu 2020

  • 20 poleconych rozwiązań do pracy zdalnej

  • 3 przeprowadzone szkolenia

Liza Nema

Fundacja TechSoup Polska aktywnie wspiera organizacje społeczne, ułatwiając im dostęp do nowych technologii: oprogramowania, sprzętu i rozwiązań oraz ucząc jak z nich korzystać.

BRANŻA
Technologie dla organizacji non-profit
PLAN
ECOMMERCE MARKETING

Cele

  • umożliwienie zrzeszonym organizacjom dostępu do nowych technologii
  • edukacja na temat dostępnych narzędzi i technologii
  • ułatwienie przepływu wiedzy między partnerami a zrzeszonymi organizacjami

Narzędzia

  • Email marketing

  • Segmentacja

  • Webinary

Rozwiązanie: Newsletter odpowiadający
na potrzeby informacyjne odbiorców

Głównym celem naszej komunikacji email marketingowej jest informowanie organizacji o produktach oraz wsparciu, jakie mogą uzyskać dzięki TechSoup. Poniższe newslettery zawierają informacje o nowych ofertach, zaproszenia na szkolenia oraz wskazówki pomagające w wyborze narzędzi do pracy zdalnej.

avatar: Liza Nema
Liza Nema,
koordynatorka projektów TechSoup Polska
pages/customers/techsoup/index.caseStudyCampaignImgAlt

Tworząc newslettery TechSoup Polska kieruje się następującymi zasadami:

  1. Struktura. Dzielimy treść na rozdziały, aby ułatwić odbiór informacji.

  2. Spójność. Zawsze korzystamy z kolorów marki i stosujemy podobne elementy graficzne.

  3. Przejrzystość. Staramy się, aby nasze newslettery nie były przeładowane treścią.

  4. Dopasowanie wiadomości do grupy docelowej. Poszczególne treści kierujemy do wybranych grup odbiorców (np. o szkoleniu z Google Ad Grants do organizacji, które korzystają z usług Google for Nonprofits).

Co robi różnicę?

Segmentacja

Dzięki segmentacji TechSoup Polska trafia do odpowiednich organizacji z odpowiednią ofertą w odpowiednim momencie.

Naszą grupą docelową są organizacje pozarządowe, biblioteki i muzea. Aby docierać do nich z odpowiednią ofertą stosujemy segmentację per produkt, zainteresowanie, sprzęt. Czasami ze względu na miasta.”

Person: Liza Nema
Liza Nema,
koordynatorka projektów TechSoup Polska

Narzędzia wykorzystywane do przygotowania kampanii
edukacyjnej są dostępne w pakiecie:

MARKETING AUTOMATION od 199 zł / msc.
Liza Nema

Zobacz jak przygotować szablon profesjonalnego newslettera.

  1. Przemyśl, jakie treści będziesz wysyłać do odbiorców.

  2. Wybierz szablon.

  3. Dostosuj szablon do swoich potrzeb – zmień kolory, aby były zgodne z Twoją marką, dodaj logotypy i pozostałe elementy graficzne.

  4. Dodaj call to action, żeby odbiorcy mogli dokonać czynności, na której Ci zależy: wpłacić datek, zapisać się na wydarzenie itp.

  5. Przed wysłaniem sprawdź, jak newsletter wyświetla się na ekranie monitora i telefonu.

  6. Analizuj statystyki i na podstawie danych modyfikuj wysyłane treści.

  7. Nie bój się eksperymentować. Szablony warto co jakiś czas odświeżać, pamiętając jednak o zachowaniu kluczowych elementów graficznych marki.

Zacznij za darmo

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej