1200% wzrostu wartości zamówień
z newslettera rok do roku

  • 8666 zrzeszonych organizacji

  • 11 wysłanych emaili w marcu i kwietniu 2020

  • 20 poleconych rozwiązań do pracy zdalnej

  • 3 przeprowadzone szkolenia

Liza Nema

Fundacja TechSoup Polska aktywnie wspiera organizacje społeczne, ułatwiając im dostęp do nowych technologii: oprogramowania, sprzętu i rozwiązań oraz ucząc jak z nich korzystać.

BRANŻA
Technologie dla organizacji non-profit
PLAN
PROFESSIONAL

Cele

  • umożliwienie zrzeszonym organizacjom dostępu do nowych technologii
  • edukacja na temat dostępnych narzędzi i technologii
  • ułatwienie przepływu wiedzy między partnerami a zrzeszonymi organizacjami

Narzędzia

  • Email marketing

  • Segmentacja

  • Webinary

Rozwiązanie: Newsletter odpowiadający
na potrzeby informacyjne odbiorców

Głównym celem naszej komunikacji email marketingowej jest informowanie organizacji o produktach oraz wsparciu, jakie mogą uzyskać dzięki TechSoup. Poniższe newslettery zawierają informacje o nowych ofertach, zaproszenia na szkolenia oraz wskazówki pomagające w wyborze narzędzi do pracy zdalnej.

Liza Nema
Liza Nema,
koordynatorka projektów TechSoup Polska
pages/customers/techsoup/index.caseStudyCampaignImgAlt

Tworząc newslettery TechSoup Polska kieruje się następującymi zasadami:

  1. Struktura. Dzielimy treść na rozdziały, aby ułatwić odbiór informacji.

  2. Spójność. Zawsze korzystamy z kolorów marki i stosujemy podobne elementy graficzne.

  3. Przejrzystość. Staramy się, aby nasze newslettery nie były przeładowane treścią.

  4. Dopasowanie wiadomości do grupy docelowej. Poszczególne treści kierujemy do wybranych grup odbiorców (np. o szkoleniu z Google Ad Grants do organizacji, które korzystają z usług Google for Nonprofits).

Co robi różnicę?

Segmentacja

Dzięki segmentacji TechSoup Polska trafia do odpowiednich organizacji z odpowiednią ofertą w odpowiednim momencie.

Naszą grupą docelową są organizacje pozarządowe, biblioteki i muzea. Aby docierać do nich z odpowiednią ofertą stosujemy segmentację per produkt, zainteresowanie, sprzęt. Czasami ze względu na miasta.”

Liza Nema
Liza Nema,
koordynatorka projektów TechSoup Polska
Liza Nema

Pokażę Ci jak przygotować szablon profesjonalnego newslettera.
Wypełnij formularz.