54% sprzedaży dzięki
kampanii edukacyjnej

LandCafe

41.3 %

w trakcie kampanii

13.3 %

po wysłaniu kuponu rabatowego
na pierwsze zakupy

LandCafe.pl to sklep internetowy, który powstał z miłości do podróży oraz kawy, oferujący kawę paloną po mistrzowsku, rzemieślniczo.

Rozwiązanie: Email marketingowa kampania edukacyjna

Naszą grupą docelową są ludzie znający różnicę między jakością kawy produkowanej na masową skalę, a kawy palonej metodą rzemieślniczą. Nasi klienci kierują się świadomym wyborem, stąd pomysł na kampanię edukacyjną, która szybko podnosi poziom wiedzy subskrybentów i sprawia, że są gotowi do zakupu.

Łukasz Janik LandCafe Łukasz Janik, założyciel LandCafe.pl


Kampania realizowana według strategii:

Kampania kłada się z 6 emaili, które pokazują:

  • skąd pochodzi kawa LandCafe.pl
  • dlaczego warto wybrać kawę z palarni
  • czym charakteryzuje się kawa z różnych regionów świata
  • czym różni się kawa typu single od kawy typu blend
  • jak i czym odpowiednio zmielić kawę
  • jak czerpać informacje z opakowań i etykiet produktów LandCafe.pl

Co robi różnicę?

Tagi

Za pomocą tagów oznaczysz osoby, które otworzyły wiadomość, kliknęły link, zrobiły zakupy lub odwiedziły Twoją stronę internetową.

Tagi pozwalają na identyfikację osób, które zrobiły zakupy w trakcie kampanii edukacyjnej. Osoby, które nie dokonały zakupu otrzymują e-mail z kuponem rabatowym na pierwsze zakupy.

Łukasz Janik, założyciel LandCafe.pl


Jak stworzyć kampanię edukacyjną z wykorzystaniem szablonu Automation

Zaplanuj treść kampanii!

Czego potrzebujesz?

Procesor tekstu jak Dokument Google lub Microsoft Word.

  • Zastanów się nad tym, co wyróżnia Twoją firmę i produkt. (Wyróżnikiem LandCafe.pl jest kawa palona po mistrzowsku, która spełni wymagania najbardziej wymagających konsumentów).
  • Przedstaw powyższe najprościej, jak to możliwe. Zakładaj, że przyszły klient jest jak małe dziecko lub przybysz z kosmosu – tłumacz prosto i czytelnie. Unikaj branżowych pojęć, a jeśli ich używasz, to wytłumacz co oznaczają.
  • Nie dawaj wszystkiego od razu. Dziel treści na przystępne porcje. Zastanów się, ile Ty sam masz czasu na czytanie newsletterów.

Przygotuj newslettery

  • Dbaj o wysoką jakość treści. Pisz po polsku, sprawdź błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Używaj wysokiej jakości zdjęć i infografik. Szanuj odbiorcę i jego czas!
  • Jeśli chcesz wywołać jakąś akcję (call to action), daj jasny komunikat, użyj perswazji słownej.

Stwórz cykl automation

  • Przedstaw etapami wszystkie korzyści wynikające zarówno z zakupu produktu, jak i bycia klientem.
  • Musisz zaistnieć w świadomości subskrybentów, a ten proces potrzebuje czasu. Rozsądnie planuj wysyłkę kolejnych wiadomości.
  • Bądź cierpliwy – to strategia długodystansowa, jednak warto poczekać na efekty.

Wybierz funkcję Automation i stwórz cykl powitalny dla nowych kontaktów wykorzystując zapisane newslettery.

Wykorzystane narzędzia

  • Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.

  • Formularze zapisu – Poszerzaj bazę adresową dzięki dostosowanym formularzom zapisu, które zmienią dane w spersonalizowane ścieżki klienta.

  • Marketing automation – Zrealizuj idealną ścieżkę klienta za pomocą wizualnego edytora marketing automation, rosnącego wraz z Twoimi potrzebami.

Poznaj podobne historie

  • Bramy i stolarka otworowa Email marketing , Landing pages , Marketing automation

    Komunikacja z klientami końcowymi za pomocą 
    zautomatyzowanych kampanii edukacyjnych

  • Energetyka cieplna Landing pages , Marketing automation , Webinar

    Łączenie marketingu
    i sprzedaży za pomocą automatyzacji.

  • Email marketing , Integracje GetResponse , Marketing automation

    2x więcej konwersji
    z maili typu porzucony
    koszyk

Chcesz przedstawić
swoją historię?

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej