
Data aktualizacji:
March 2018
Google Ads
Śledzenie konwersji AdWords umożliwi Ci sprawdzenie skuteczności prowadzonych kampanii AdWords – kampanii, które przyciągają na strony najwięcej aktywnych odbiorców.
Śledzenie konwersji AdWords jest możliwe dla landing pages, które:
-
Przekierowują do domyślnej strony z podziękowaniem – ta strona jest kluczowa dla śledzenia konwersji, ponieważ odwiedziny na niej oznaczają realizację określonego celu (np. dokonanie zakupu).
-
Zawierają formularz zapisu – dane o konwersji zostają przekazane w momencie, gdy formularz zostaje wypełniony (nawet, jeśli użytkownik nie trafi na stronę z podziękowaniem).
Jak działa ta integracja?
Aby aktywować integrację, potrzebujesz:
- Aktywnego konta Google AdWords (możesz założyć je tutaj),
- Konwersję AdWords (nie wiesz, jak ją utworzyć? Sprawdź tutaj).
- Zaloguj się do swojego konta AdWords.
- Przejdź do menu Narzędzia >> Konwersje.
- Na ekranie Conversion actions wybierz konwersję, którą chcesz śledzić.
- Przewiń stronę do sekcji Install your tag – zawiera ona fragment kodu JavaScript, którego możesz użyć na stronach do śledzenia konwersji. Skopiuj wartości google_conversion_id oraz google_conversion_label – są to numery, znajdujące się po prawej stronie równania.
- Zaloguj się do konta GetResponse i stwórz nowy landing page edytuj ustawienia istniejącego już landing page.
- Przejdź do sekcji Śledzenie konwersji AdWords w Ustawieniach landing page.
- W polu ID konwersji wstaw skopiowaną wartość google_conversion_id, a w polu Etykieta konwersji – wartość google_conversion_label.
Kliknij Zapisz jeśli edytowałeś istniejący już landing page lub Publikuj w przypadku, gdy utworzyłeś nowy.
Gotowe!
-
Zostań partnerem integracyjnym
Zintegruj GetResponse z innymi aplikacjami i zostań naszym partnerem integracyjnym! Twoja integracja znajdzie się w katalogu naszych integracji.
-
Stwórz własną integrację
Skorzystaj z naszego zaawansowanego API, aby zbudować własną integrację i połączyć GetResponse z Twoją usługą.