Integracje GetResponse Wypróbuj za darmo
BingAds

Kategoria

  • Inny

Data aktualizacji:

March 2018

BingAds

Teraz możesz analizować ruch na opublikowanych landing pages GetResponse i optymalizować konwersję przy pomocy narzędzia Bing Ads Universal Event Tracking (UET).

Jak działa ta integracja?

Aby aktywować integrację, potrzebujesz:

  • konta Bing Ads,
  • znacznika Bing UET Tag ID (poniżej sprawdzisz, jak go znaleźć).
  1. Zaloguj się do swojego konta Bing Ads i w menu All Campaigns kliknij Conversion Tracking.
  2. Przejdź do zakładki UET tags.
  3. Wybierz i skopiuj wartość wybranego znacznika z kolumny Tag ID.
  4. Zaloguj się do konta GetResponse i stwórz nowy landing page lub edytuj ustawienia istniejącego już landing page.
  5. Przejdź do sekcji Analityka i remarketing w Ustawieniach landing page
  6. Wybierz platformę Bing Ads i wprowadź (wklej) znacznik Bing UET Tag ID.
  7. Kliknij Zapisz jeśli edytowałeś istniejący już landing page lub Publikuj w przypadku, gdy utworzyłeś nowy.

Gotowe!

Podobne integracje
  • Facebook Pixel

    Facebook Pixel

    Tworząc tzw. Piksel Facebooka i integrując go z kontem GetResponse sprawdzisz, jak użytkownicy zachowują się na Twoich stronach. Wykorzystaj zdobyte informacje do tworzenia jeszcze skuteczniejszych kampanii reklamowych.
    GetResponse
  • Visual Website Optimizer

    Visual Website Optimizer

    VWO to kompleksowe narzędzie do analizy stron internetowych. Umożliwi Ci m.in. przeprowadzanie testów A/B stron, mierzenie konwersji czy też dotarcie do określonych grup odbiorców.
    GetResponse
  • Zostań partnerem integracyjnym

    Zintegruj GetResponse z innymi aplikacjami i zostań naszym partnerem integracyjnym! Twoja integracja znajdzie się w katalogu naszych integracji.

    Prześlij integrację

  • Stwórz własną integrację

    Skorzystaj z naszego zaawansowanego API, aby zbudować własną integrację i połączyć GetResponse z Twoją usługą.

    Dokumentacja API