Integracje GetResponse Wypróbuj za darmo
BingAds

Kategoria

  • Inny

Data aktualizacji:

September 2018

BingAds

Teraz możesz analizować ruch na opublikowanych landing pages GetResponse i optymalizować konwersję przy pomocy narzędzia Bing Ads Universal Event Tracking (UET).

Jak działa ta integracja?

Aby aktywować integrację, potrzebujesz:

  • konta Bing Ads,
  • znacznika Bing UET Tag ID (poniżej sprawdzisz, jak go znaleźć).
  1. Zaloguj się do swojego konta Bing Ads i w menu All Campaigns kliknij Conversion Tracking.
  2. Przejdź do zakładki UET tags.
  3. Wybierz i skopiuj wartość wybranego znacznika z kolumny Tag ID.
  4. Zaloguj się do konta GetResponse i stwórz nowy landing page lub edytuj ustawienia istniejącego już landing page.
  5. Przejdź do sekcji Analityka i remarketing w Ustawieniach landing page
  6. Wybierz platformę Bing Ads i wprowadź (wklej) znacznik Bing UET Tag ID.
  7. Kliknij Zapisz jeśli edytowałeś istniejący już landing page lub Publikuj w przypadku, gdy utworzyłeś nowy.

Gotowe!

Podobne integracje
  • Chargify

    Chargify

    Chargify to innowacyjna aplikacja webowa, która ułatwia serwisom internetowym i firmom SaaS obsługę płatności za oferowane usługi.

  • Eventbrite

    Eventbrite

    Eventbrite dostarczy Ci wszelkich narzędzi, potrzebnych do dystrybucji biletów na organizowane wydarzenie.

  • Zostań partnerem integracyjnym

    Zintegruj GetResponse z innymi aplikacjami i zostań naszym partnerem integracyjnym! Twoja integracja znajdzie się w katalogu naszych integracji.

    Prześlij integrację

  • Stwórz własną integrację

    Skorzystaj z naszego zaawansowanego API, aby zbudować własną integrację i połączyć GetResponse z Twoją usługą.

    Dokumentacja API