
Data aktualizacji:
March 2018
BingAds
Teraz możesz analizować ruch na opublikowanych landing pages GetResponse i optymalizować konwersję przy pomocy narzędzia Bing Ads Universal Event Tracking (UET).
Jak działa ta integracja?
Aby aktywować integrację, potrzebujesz:
- konta Bing Ads,
- znacznika Bing UET Tag ID (poniżej sprawdzisz, jak go znaleźć).
- Zaloguj się do swojego konta Bing Ads i w menu All Campaigns kliknij Conversion Tracking.
- Przejdź do zakładki UET tags.
- Wybierz i skopiuj wartość wybranego znacznika z kolumny Tag ID.
- Zaloguj się do konta GetResponse i stwórz nowy landing page lub edytuj ustawienia istniejącego już landing page.
- Przejdź do sekcji Analityka i remarketing w Ustawieniach landing page
- Wybierz platformę Bing Ads i wprowadź (wklej) znacznik Bing UET Tag ID.
- Kliknij Zapisz jeśli edytowałeś istniejący już landing page lub Publikuj w przypadku, gdy utworzyłeś nowy.
Gotowe!
Podobne integracje
-
Facebook Pixel
Tworząc tzw. Piksel Facebooka i integrując go z kontem GetResponse sprawdzisz, jak użytkownicy zachowują się na Twoich stronach. Wykorzystaj zdobyte informacje do tworzenia jeszcze skuteczniejszych kampanii reklamowych. -
Yandex Metrica
Yandex Metrica ułatwi Ci analizę ruchu na landing pages. Obserwuj zachowania użytkowników na stronach i optymalizuj konwersję!
-
Zostań partnerem integracyjnym
Zintegruj GetResponse z innymi aplikacjami i zostań naszym partnerem integracyjnym! Twoja integracja znajdzie się w katalogu naszych integracji.
-
Stwórz własną integrację
Skorzystaj z naszego zaawansowanego API, aby zbudować własną integrację i połączyć GetResponse z Twoją usługą.