E-commerce InsightE-commerce Insight

Zebra Tower, ul. Mokotowska 1, XII piętro, Warszawa

Zarejestruj się

Wyjątkowe spotkanie z najlepszymi ekspertami z branży e-commerce w sektorze B2C.

Kameralne grono, wybitni specjaliści, ciekawe prelekcje i wyjątkowa okazja do wymiany myśli i doświadczeń.

Dołącz do nas i porozmawiajmy o e-commerce!

Agenda

9:00 - 9:30
Rejestracja i śniadanie
9:30 - 9:50
GetResponse - Maciej Ossowski

Jak za pomocą Marketing Automation odpowiedzieć na realne potrzeby klientów sklepu internetowego?

Porzucony koszyk to zmora sklepów internetowych - blisko 75% procesów zakupowych nie kończy się transakcją. Czy "podgrzewanie" konsumentów w e-commerce może więc zwiększyć liczbę powracających klientów? Czy email retargeting pozwala dotrzeć do niezdecydowanych konsumentów, a może raczej przyciąga poszukiwaczy zniżek? Z prezentacji dowiesz się również, jak stosować scoring w sklepach online: jak, za co i kiedy przypisywać punkty klientom.

GetResponse - Maciej Ossowski

Maciej OssowskiGetResponse

9:50 - 10:10
Bold - Borys Skraba

Trend omnichannel - co oznacza dla sektora retail oraz właścicieli marek?

Poznaj przykłady najbardziej zaawansowanych koncepcji omnichannel: jak w ciągu najbliższych lat będzie wyglądał omnichannel w Polsce? Dowiedz się, jakie konsekwencje nadchodzących zmian czekają marki oraz dużych graczy pure e-commerce.

Bold - Borys Skraba

Borys SkrabaBold

10:10 - 10:30
FastTony - Daniel Kędzierski

Jak big data pomaga wysłać lepsze mailingi & Attention Fools!

Rzetelna analiza to klucz do pozyskania wartościowych danych o odbiorcach komunikatów reklamowych. Poznając dokładnie bazę swoich klientów, możesz zwiększyć wskaźnik otwarć wiadomości nawet o 200%, a także liczbę przejść do oferty z emaila. W trakcie prezentacji dowiesz się, jak dzięki kampaniom lead ads poprawisz wyniki sprzedaży… nawet w ciągu 6 sekund!

FastTony - Daniel Kędzierski

Daniel KędzierskiFastTony

10:30 - 10:50
Animails - Filip Kłodawski

Skuteczny email marketing? Nie automatyzuj (swojego myślenia).

Czy wiesz, że tak naprawdę wysłanie newslettera, nie ma nic wspólnego z email marketingiem? Podczas prezentacji dowiesz się, dlaczego tak jest. Przekonasz się również, w jaki sposób rozpocząć skuteczną kampanię oraz jak nie popaść w rutynę i nie stracić tego, nad czym pracowało się przez lata

Animails - Filip Kłodawski

Filip KłodawskiAnimails

10:50 - 11:10
Przerwa kawowa
11:10 - 11:30
SMS API - Andrzej Ogonowski

Komunikacja omni- czy multi-? Efektywna, czy efektowna?

Czy wiesz, które działania są bardziej skuteczne: multi- czy omnichannelowe? W jaki sposób najnowsze technologie wspierają komunikację? Czy warto angażować duże środki w komunikację? Z prezentacji dowiesz się, na które aktywności podejmowane przez poszczególne marki warto zwrócić szczególną uwagę.

SMS API - Andrzej Ogonowski

Andrzej OgonowskiSMS API

11:30 - 11:50
Quarticon - Paweł Wyborski

Automatyzacja sprzedaży dzięki personalizowanym rekomendacjom produktowym

Witryna sklepu powinna być jak dobry sprzedawca, który identyfikuje potrzeby klientów i proponuje im odpowiednie produkty. Dzięki wykorzystaniu danych o zachowaniach użytkowników i nowoczesnych algorytmów z obszaru machine learning, możesz automatycznie dopasować ofertę produktów do potrzeb każdego klienta i maksymalizować sprzedaż sklepu. W trakcie prezentacji poznasz 10 najbardziej skutecznych strategii rekomendacji stosowanych przez wiodące sklepy internetowe.

Quarticon - Paweł Wyborski

Paweł WyborskiQuarticon

11:50 - 12:10
 - Maciej Ossowski, <span>GetResponse</span> & Agnieszka Sikora, <span>Diverse</span>

Jak zwiększyliśmy liczbę subskrypcji o 1000% dzięki kodom rabatowym dla marki Diverse [case study]

Budowanie bazy subskrybentów to jedno z najważniejszych działań email marketingowych. Tylko baza, do której systematycznie zapisują się zaangażowani odbiorcy, pozwala na realizowanie skutecznych kampanii. Poznaj przykład marki Diverse, która dzięki udowodniła, że wykorzystanie kodów rabatowych w mailingach nie ma sobie równych. Dowiedz się, w jaki sposób firma aż 10-krotnie zwiększyła liczbę zapisów do newslettera.

 - Maciej Ossowski, <span>GetResponse</span> & Agnieszka Sikora, <span>Diverse</span>

Maciej Ossowski, GetResponse & Agnieszka Sikora, Diverse

12:10 - 12:30
Google Polska - Piotr Kowalski

Rola mobile UX w branży e-commerce

Podczas prelekcji poznasz najważniejsze elementy UX, które wpływają na efektywność mobilnych stron internetowych e-commerce.

Google Polska - Piotr Kowalski

Piotr KowalskiGoogle Polska

12:30
Zakończenie eventu

Rejestracja

Rejestracja została zakończona.

Prelegenci

GetResponse - Maciej Ossowski

Maciej Ossowski

Director of Enterprise Sales

GetResponse

Maciej Ossowski jest Dyrektorem Sprzedaży Enterprise w GetResponse. Zanim zaczął być odpowiedzialny za globalną ekspansję GetResponse, zajmował się m.in. planowaniem i optymalizacją kampanii kluczowych Klientów firmy jako Dyrektor Działu Edukacji. Publicysta wiodących blogów email marketingowych, takich jak Deliverability.com czy EmailExpert.org. Aktywny działacz w polskich i międzynarodowych organizacjach branżowych: MAAWG, EEC, ESPC czy IAB Polska. O email marketingu opowiadał na konferencjach w Nowym Jorku, Singapurze, Kuala Lumpur czy Moskwie.

Animails - Filip Kłodawski

Filip Kłodawski

Specjalista ds. email marketingu

Animails

Współtworzy i rozwija agencję email marketingową Animails. Pasjonat emaili, mailingów i newsletterów. W ciągu 6 lat zaprojektował setki mailingów, posegmentował kilka milionów subskrybentów, opisał kilkanaście case study i wywalczył parę nagród. Uwielbia wystąpienia publiczne podczas, których doradza i szkoli. Prywatnie pasjonat gier video, zegarków lotniczych i drzewek bonsai (które czasem odmawiają współpracy).

QuarticON.com - Paweł Wyborski

Paweł Wyborski

CTO

QuarticON.com

Paweł Wyborski jest założycielem i CTO w QuarticON.com. QuarticON.com jest międzynarodową firmą specjalizującą się w budowie silników personalizowanych rekomendacji dla e-commerce. Paweł ma ponad 15 letnie doświadczenie w budowaniu i rozwoju przedsiębiorstw dostarczających innowacyjne rozwiązania biznesowe oparte o big data oraz metody sztucznej inteligencji. Pasjonuje się algorytmami z obszaru machine learning, które mogą być wykorzystywane w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Zanim założył QuarticON.com, Paweł zarządzał projektami z obszaru analitycznego CRM w branży telekomunikacyjnej. Współpracował min. z Orange, Play i Plus.

SMSAPI.pl - Andrzej Ogonowski

Andrzej Ogonowski

Brand and PR director

SMSAPI.pl

Od 2006 roku związany z firmą ComVision, początkowo jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. odpowiada za całokształt działań wizerunkowych marki oraz PR platformy. Uczestnik i prelegent wielu konferencji i spotkań branżowych. Interesuje się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowymi i komunikacyjnymi, mierzeniem efektywności prowadzonych działań promocyjnych i wizerunkowych.

Bold - Borys Skarba

Borys Skarba

CEO

Bold

Konsultant z 15 letnim doświadczeniem w pracy agencyjnej oraz prowadzeniu sprzedaży i organizacji działu sprzedaży w Polsce, jak i za granicą. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Swedish Management Institute w Sztokholmie. Przez wiele lat współpracował z zarządami firm, brał udział w projektach mapowania procesów biznesowych na działania e-commerce oraz współtworzył strategię marek. Jest członkiem - założycielem Izby Gospodarki Elektronicznej - e-Commerce Polska, oraz Vice Prezesem Sądu Koleżeńskiego Izby Handlu Elektronicznego E-commerce Polska. Wykładowca Szkoły eCommerce Polska i studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

FastTony - Daniel Kędzierski

Daniel Kędzierski

CEO

FastTony

Daniel Kędzierski CEO FastTony.es - narzędzia, które pomaga tworzyć skuteczne kampanie na Facebooku dzięki funkcjom niedostępnym w bezpłatnych narzędziach, licznym integracjom z systemami zewnętrznymi i automatyzacji reklamy. Odpowiada za wizję produktu, zdobywanie nowych rynków oraz dystrybucję. Przedsiębiorca z trzynastoletnim doświadczeniem. Tworzył strategie biznesowe i marketingowe, a z jego rozwiązań technologicznych korzystał firmy takie jak, T-Mobile, DDB Tribal, McDonalds, Starcom. Prelegent największych krajowych i międzynarodowych konferencji. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się wiedzą z zakresu tworzenia i optymalizacji kampanii Facebook Ads.

Google Polska - Piotr Kowalski

Piotr Kowalski

Performance Sales Activation Specialist

Google Polska

Piotr Kowalski pracuje w Google Polska od 2007 roku. Na co dzień zajmuje się doradztwem w zakresie produktów Google oraz analityką internetową. Swoją karierę zaczynał w jednym z pierwszych polskich portali internetowych Arena.pl jako specjalista ds. społeczności. Przez kolejne lata pracował jako project manager w agencji interaktywnej, a także jako freelancer: copywriter, konsultant e-biznesu a także autor szkoleń e-learningowych. Osobiste pasje: analityka internetowa, bezpieczeństwo w Sieci oraz retro-computing (dumny posiadacz 4 sztuk Commodore 64).

Kontakt

Natalia Paczóska
Brand Manager
natalia.paczoska@getresponse.com
+48 666 837 366
Organizator
GetResponse Sp. z o.o.
ul. Arkońska 6/A3
80-837Gdańsk
NIP: 958-146-89-84