Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

GetResponse zaprasza do wzięcia udziału w kampanii Ty wysyłasz, my dostarczamy, w ramach której każdy może przetestować dostarczalność wiadomości na poziomie 99,3%.

GetResponse zaprasza do wzięcia udziału w kampanii “Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy - bez ponoszenia żadnych kosztów – może przetestować dostarczalność wiadomości na poziomie 99,3%.

Z badań wynika, że 1 na 6 odbiorców nie otrzymuje newslettera właśnie z powodu problemów z dostarczalnością, która staje się coraz większym problemem wielu marketerów. Uruchamiając kampanię “Ty wysyłasz, my dostarczamy” chcemy pokazać marekterom, że z GetResponse mogą być spokojni o dostarczenie ich wiadomości do wszystkich odbiorców - mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse.

Według badań niezależnej organizacji ReturnPath newslettery wysyłane przez GetResponse osiągają dostarczalność na poziomie 99,3%. Aby udowodnić, że te dane sprawdzają się również w praktyce, GetResponse uruchomił kampanię “Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy może sprawdzić najwyższą dostarczalność na rynku w swoich kampaniach email marketingowych.

W kampanii może wziąć udział każdy – zarówno firma, jak i osoba fizyczna. Wystarczy, że do 20 listopada zarejestruje się na stronie https://www.getresponse.pl/email-marketing/ promo/dostarczalnosc

Z każdą zarejestrowaną osobą skontaktuje się ekspert GetResponse i udzieli wskazówek oraz pomocy w szybkim uruchomieniu pierwszej kampanii email marketingowej, w tym import listy kontaktów oraz wykonanie wysyłki testowej.

“W GetResponse wysyłamy średnio 12 milionów maili na godzinę, nasze serwery wysyłkowe cieszą doskonałą reputacją oraz mamy bardzo dobre relacje z dostawcami skrzynek odbiorczych. Jako jedyni na polskim rynku należymy do organizacji, które są światowymi liderami w dziedzinie tworzenia standardów dostarczalności. Nie mamy zatem żadnych obaw, aby umożliwiać marketerom przetestowanie dostarczalności GetResponse bez ponoszenia żadnych kosztów” – dodaje Szymon Grabowski.

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366