Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Email marketing za darmo do końca roku, a od stycznia najniższe ceny na rynku z opcją bezpłatną do 1.000

600 nowych firm przyłączyło się do Email-Rewolucji GetResponse

Email marketing za darmo do końca roku, a od stycznia najniższe ceny na rynku z opcją bezpłatną do 1.000 subskrybentów - taka rewolucyjna oferta ogłoszona przez GetResponse, przyciągnęła w 3 tygodnie 600 nowych klientów.

Polska wersja GetResponse, wiodącego dostawcy email marketingu na świecie, została uruchomiona w czerwcu tego roku. Obecnie korzysta z niej już ponad 3.000 klientów w Polsce i ponad 160.000 klientów na świecie.

"Bardzo cieszy nas ogromne zainteresowanie naszą ofertą wśród polskich klientów. Wierzymy, że ogłoszona przez nas Email-Rewolucja odbywa się nie tylko na poziomie cenowym, ale przede wszystkim zwiększa świadomość, że email marketing jest najbardziej efektywną formą komunikacji. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby nasza oferta cenowa była elastyczna w zależności od potrzeb naszych klientów oraz odpowiednia zarówno dla małych jak i dużych firm." - mówi Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse.

Pod koniec listopada, GetResponse przedstawił nową ofertę cenową, która będzie obowiązywać od początku 2011 roku. Oferta obejmuję dwa modele płatności: stałą opłatę abonamentową (w tym konto do 1.000 subskrybentów za darmo) oraz opłatę za każdą zrealizowaną wysyłkę.

Polscy klienci mogą do końca grudnia testować wszystkie funkcjonalności serwisu całkowicie za darmo i bez żadnych ograniczeń co do wielkości listy i wysyłki.

Aby potwierdzić, że oferowane przez GetResponse ceny są rewolucją na rynku, udostępniony został specjalny kalkulator, dzięki któremu można porównać ofertę z cenami konkurencji.

Szczegółowe informacje na temat nowej oferty GetResponse oraz kalkulator można znaleźć na stronie www.getresponse.pl/email-rewolucja.html

O firmie

GetResponse obsługuje ponad 350.000 klientów z 182 krajów, dostarczając ponad miliard wiadomości miesięcznie, osiągając dostarczalność na poziomie 99,5%. Do klientów firmy należą m.in. Marriott, Intercontinental, Apart, Avon, Carrefour, Polkomtel oraz setki innych dynamicznie rozwijających się firm.

W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:

Natalia Paczóska
Brand Manager
email: natalia.paczoska@getresponse.com
tel. kom.: +48 666 837 366