Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Kenneth Hart

& Historia sukcesu firmy Swagman

Kenneth Hart należy do tych szczęśliwców, którzy zarabiają na tym, czym się interesują.
W 2007 roku uruchomił firmę Thirsty Swagman oferującą klientom
alternatywne zwiedzanie wybranych miast świata.

Firma Thirsty Swagman z siedzibą w Perth organizuje wycieczki po imprezowych atrakcjach wybranych miast. Wśród propozycji skierowanych do klientów znajdziemy m.in. autorskie wycieczki po pubach świata, czy poznawanie nocnego życia miast Europy, Australii i Azji, a ostatnio nawet... piwny festiwal w kosmosie. Właściciel twierdzi, że tylko Australijczycy wiedzą, jak rozkręcić dobrą imprezę.

1 Wyzwanie Klienta

W przypadku firmy Thirsty Swagman, naszym wyzwaniem było stworzenie responsywnego szablonu i autoresponderów, które Klient mógłby wykorzystać do tworzenia newsletterów, bez względu na miejsce, w którym się znajdował.

Kenneth szukał skutecznego narzędzia, które pozwoliłoby mu na utworzenie segmentów listy, tak żeby mógł kierować do nich stargetowane kampanie marketingowe.

Kenneth, który dużo czasu spędza
w podróży, potrzebował rozwiązania, które pozwoliłoby mu na stały kontakt z subskrybentami.

2 Rozwiązanie

Na zakończenie bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, Kenneth podjął decyzję o pozostaniu z GetResponse. GetResponse zaoferował mu wszystko, czego potrzebował:

Responsywne szablony
i autorespondery pozwalające na komunikację z odbiorcami na całym świecie.

Kreator Landing Pages do zarządzania kampaniami marketingowymi
i maksymalizacji konwersji.

Marketing automation przy zastosowaniu prostej
w obsłudze funkcji Autorespondery służącej planowaniu serii wysyłek.

Zaawansowana segmentacja służąca grupowaniu kontaktów i automatyzacji procesów marketingowych.

Tworzenie segmentów naszej listy i dedykowanych im kampanii oraz automatyzacja procesów marketingowanych okazały się kluczowe w wyborze platformy email marketingowej.

3 Rezultaty

Po przejściu do GetResponse, Kenneth zaobserwował, jak niewiele czasu poświęca teraz na tworzenie newsletterów. Wskaźnik otwarć jego wiadomości wynosi obecnie 15-20% (co stanowi dwukrotnie większą wartość niż średnia w branży turystycznej), a CTR poprawił się o 50%.

Kolejną korzyścią był fakt, że około 50% jego subskrybentów zaczęło otwierać newslettery i przeglądać jego stronę na urządzeniach mobilnych. Obecnie to połowa wszystkich otwarć i kliknięć.

Za każdym razem obsługa klienta okazywała się niezwykle pomocna. Czat online sprawdza się bez zarzutu – żadne z moich zapytań nie pozostało bez odpowiedzi.
Wcześniej
Dzięki GetResponseWzrost wskaźnika otwarć +50%
Obecnie ponad połowa otwarć wiadomości ma miejsce na urządzeniach mobilnych. Poprzednio wskaźnik ten oscylował wokół zera.
  • Otwarcia na urządzeniach mobilnych: z 0 do 50% całkowitej liczby otwarć
  • Wskaźnik otwarć wzrósł o 15-20%
  • O 50% wyższy CTR

GetResponse pomógł Kennethowi zredukować czas poświęcany na działania email marketingowe. Wskaźnik otwarć wiadomości na urządzeniach mobilnych wzrósł z 0% do 50% wszystkich otwarć. Wskaźnik otwarć wiadomości wzrósł o 20%, co stanowi dwukrotnie większą wartość niż średnia
w branży turystycznej.

Kenneth korzysta w swojej działalności
z kolejnych funkcji GetResponse, m.in. formularzy zapisu i landing pages. Ceni sobie łatwość, z jaką można je tworzyć i nimi zarządzać. Dosłownie chwilę zajmuje stworzenie świetnie zaprojektowanych stron produktowych i  formularzy zapisu, bez wsparcia ze strony IT.

Co najlepsze, Kenneth może uzyskać pomoc
z każdego miejsca na świecie, dzięki funkcji Live Chat oferowanej przez GetResponse.

Daj swojej firmie szansę na rozwój
dzięki GetResponse

WypróbujPoznaj wszystkie case studies