Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Historia sukcesu – Shirley George Frazier

U Shirley wskaźnik otwarć wzrósł o 62%co jest jednym z najwyższych wyników w jej niszowej branży.

GetResponse przewyższył moje oczekiwania
w taki sposób, w jaki staram się spełnić oczekiwania moich klientów”.

Shirley George Frazier

Wskaźnik otwarcia wiadomości wzrósł do

0

Wskaźnik kliknięć wzrósł do

0

Zyski zwiększyły się

0

Liczba zwrotów i reklamacji zmniejszyła się o

0
„Te liczby są ogromne dla mojej niszowej branży, i bez wątpienia dużo wyższe niż u konkurencji”.

Korzyści płynące ze stosowania GetResponse można streścić w dwóch słowach: Oszczędność czasu! Moi subskrybenci otrzymują informacje co tydzień lub co miesiąc, w zależności od wybranej bazy. W obu przypadkach dla każdego newslettera GetResponse jest dostępne menu, które umożliwia mi ponowną publikację dostosowanej aktualizacji, zamiast tworzenia zupełnie nowej wersji. Dzięki temu moja marka staje się rozpoznawalna wśród subskrybentów, co zwiększa ich pozytywne odpowiedzi na moje oferty”.

Informacje o Kliencie

GiftBasketBusiness.com dostarcza produkty, usługi i wsparcie sprzedawcom detalicznym, którzy rozpoczynają lub rozwijają działalność związaną z koszami upominkowymi, albo dodają taki kosz do oferty istniejącej firmy.

Shirley zawsze czuła, że praca w tradycyjnej firmie nie jest dla niej. Mimo, że właśnie w takiej firmie rozpoczynała karierę, zawsze wiedziała, że prędzej czy później z niej zrezygnuje. Przedsiębiorczość to jej rodzinna tradycja – na początku lat 90. jej prababcia prowadziła plantację truskawek Wirginii i wysyłała produkty do Nowego Jorku.

Po rozważeniu różnych typów działalności, w 1990 r. Shirley zdecydowała się połączyć doświadczenie zawodowe z kreatywnością i rozpocząć działalność związaną z koszami upominkowymi.

„Wszystkie moje doświadczenia stworzyły fundament do wykonywania obecnej pracy – pisarki, mentora biznesowego, profesjonalnego mówcy i doradcy dla firm związanych z koszami upominkowymi”. – Shirley George Frazier

Wyzwanie

Klienci Shirley zawsze zadają dwa pytania: Czy masz stronę internetową? I czy masz bazę adresową?

„Pytania, które zadają klienci oznaczają, że chcą pozostać w kontakcie, więc stworzenie i prowadzenie email marketingu jest niezwykle ważne, aby pozostać z nimi w stałym kontakcie”. – Shirley George Frazier

Shirley nigdy nie zastanawiała się, czy w firmie będzie korzystać z email marketingu. Pytanie raczej brzmiało: który program będzie dla niej najlepszy?

Rozwiązanie

Shirley korzystała z różnych usług email marketingowych, ale ich interfejsy były zbyt skomplikowane. Nie mogła się do nich przyzwyczaić, a tworzenie listów sprzedażowych i newsletterów dla odbiorców zajmowało jej zbyt dużo czasu.

Jako zapracowany przedsiębiorca, Shirley nie mogła poświęcić całego dnia na zastanawianie się, jak ułożyć szablony wiadomości, aby osiągnąć upragniony wskaźnik otwarcia wiadomości. Chciała znaleźć intuicyjny program, którego obsługi nie musiałaby się długo uczyć.

Szukała nowego programu, aż w końcu w 2010 r. trafiła na GetResponse.

„Byłam zadowolona z okresu próbnego, zauważyłam szybkie korzyści dla firmy – zwiększenie wskaźnika otwarć i zysku. GetResponse jest idealny, nawet przewyższył moje oczekiwania w taki sposób, w jaki staram się spełnić oczekiwania moich klientów”. – Shirley George Frazier

Jej ulubione funkcje to kreator wiadomości email, integracje i formularze zapisu, które są wyjątkowo przydatne do duplikacji. Jej strona członkowska, GoldenBasketClub.com, korzysta z integracji.

„Kolejna kwestia to ceny w GetResponse, które są bardzo przystępne biorąc pod uwagę liczbę osób, które zapisały się do moich baz. W przypadku innych programów była to kwestia problematyczna. Z GetResponse jest inaczej”. – Shirley George Frazier

Świetna obsługa klienta

Kontakt z działem obsługi klienta już nie jest męką – Shirley wie, że gdy zadzwoni do GetResponse, jej problem zostanie szybko rozwiązany.

Gdy miała problem z integracją na stronie członkowskiej, konsultant z GetResponse pomógł jej telefoniczne znaleźć błąd i naprawić integrację. Dzięki temu zaoszczędziła czas i pozbyła się kłopotu.

„Obsługa w GetResponse jest naprawdę świetna. Gdy zadzwonię do przedstawiciela, co nie zdarza się często, najpierw wysłucha on mojego problemu i dopiero potem proponuje rozwiązanie. Jest to dla mnie ważne. Nie mam odczucia, że konsultant chce się mnie szybko pozbyć, a pod koniec rozmowy wiem, że problem został rozwiązany i mogę kontynuować marketing”. – Shirley George Frazier

Rezultaty

Dla Shirley czas, który może zaoszczędzić, korzystając z GetResponse, to rzeczywisty wskaźnik jej sukcesu. Formularze zapisu są skuteczne w dostarczaniu informacji potencjalnym klientom, którzy dołączają do jej programów VIP.

„Mój prywatny program członkowski, GoldenBasketClub.com, odnotował wysoki wzrost ruchu dzięki autoresponderom, cotygodniowym aktualizacjom newslettera i powiadomieniom wysłanym do członków wiele razy każdego miesiąca. Formularze i szablony odgrywają ogromną rolę w utrzymywaniu dużego zainteresowania programem”. – Shirley George Frazier