Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

poprawia
wskaźnik otwarć
z 9,05% na 30,42%
dzięki platformie GetResponse

G2A to jedna z najszybciej rozwijających się globalnych internetowych platform gamingowych, zatrudniająca obecnie ponad 750 pracowników. Klienci G2A to gracze i pasjonaci e-sportów, szukający ekscytujących wyzwań, przygód i rozrywki najwyższych lotów.

Cel

  • dostarczanie treści ściśle dopasowanych do preferencji klienta

  • optymalizacja dostarczania wiadomości

  • obniżenie kosztów

Rezultaty

  • +30.42%

    wzrost wskaźnika otwarć do 30,42%

  • +4.9%

    wzrost współczynnika kliknięć (CTR) do 4,9%

  • -67%

    trzykrotne obniżenie kosztów

Skuteczne obniżenie kosztów

Przedsiębiorstwa często zmagają się z problemem ograniczonych zasobów – bez względu na wielkość firmy. Tymczasem G2A osiąga znakomite rezultaty, choć zatrudnia tylko dwóch specjalistów odpowiedzialnych za planowanie strategiczne, realizację, sprawozdania, analizy i doradzanie regionalnym zespołom marketingowym.

Patrząc na dwa okresy, maj–czerwiec 2016 i sierpień 2016–marzec 2017 widzimy, że udało nam się trzykrotnie obniżyć koszty oraz znacząco zwiększyć skuteczność naszych kampanii. W wyniku tych działań nasz wskaźnik otwarć podskoczył z poziomu 9,05% do 30,42%, a współczynnik kliknięć wzrósł z 1,51% do 4,9%. Te statystyki sprawiają nam naprawdę dużo radości – mówią Renata Zajdel i Michał Weryński, specjaliści ds. email marketingu w G2A.

Skuteczne obniżenie kosztów

Paweł Wrocławski, Account Manager G2A, dodaje, że kluczem do sukcesu G2A jest spójność działań firmy:

G2A koncentruje swoje działania wyłącznie na bazie zaufanych subskrybentów, którym regularnie wysyła emaile. Dzięki segmentacji w oparciu o kraje i zastosowaniu sprytnych tricków personalizujących, firmie udało się stworzyć sprawnie działającą listę aż kilku milionów użytkowników.

Optymalizacja dostarczania wiadomości

Optymalizacja dostarczania wiadomości

Jednym ze sprytnych sposobów, które pomogły zespołowi marketingowemu G2A w osiągnieciu tak znakomitego wyniku, było wdrożenie optymalizacji dostarczania treści. Aby wysyłać odpowiednie wiadomości w odpowiednim czasie skorzystali z Perfect Timing, funkcji, która pozwala rozsyłać newslettery dokładnie w momencie, gdy prawdopodobieństwo ich otwarcia przez odbiorcę jest najwyższe.

Postanowiliśmy wykorzystać Perfect Timing, aby osiągnąć dużo lepsze wyniki i udało się – mówi Michał Weryński. — Przeprowadziliśmy miesięczny test polegający na porównaniu wyników otwarć i kliknięć emaili wysyłanych z włączoną i wyłączoną opcją Perfect Timing. Opcja włączona okazała się zdecydowanie lepsza. Taką samą tendencję pokazał test Perfect Timing, który przeprowadziliśmy sami z udziałem 5 tys. klientów GetResponse. Pokazał on wzrost wskaźnika otwarć o 23%, a CTR – o 20%.

Przyjazne dla użytkownika oprogramowanie dla firm

Zanim firma G2A natknęła się na rozwiązania proponowane przez GetResponse, zlecała działania marketingowe zewnętrznym dostawcom usług. Teraz, dzięki GetResponse, firma ma pełną kontrolę nad kampaniami mailingowymi. Jednocześnie zawsze może zwrócić się do dedykowanego Account Managera po pomoc przy poprawie skuteczności i optymalizacji internetowych kampanii marketingowych dla osiągnięcia jeszcze lepszych wyników.

Przyjazne dla użytkownika oprogramowanie dla firm

GetResponse okazało się być przyjaznym dla użytkownika oprogramowaniem, w pełni dostosowanym do potrzeb firm każdej wielkości – mówi Zajdel. – Nadrzędną zaletą GetResponse jest znakomite wsparcie i podejście do klienta. Account Managerowie są zawsze pomocni i gotowi do rozwiązania każdego problemu, za co jesteśmy im naprawdę wdzięczni!.

Optymalizacja email marketingu z GetResponse okazała się dla G2A strzałem w 10! Rezultat? Wyższy współczynnik otwarć i kliknięć oraz skuteczne obniżenie kosztów i lepsza dostarczalność wiadomości. A wszystko to z wykorzystaniem pracy jedynie dwóch specjalistów!

Rozpocznij 30-dniowy darmowy test GetResponse!
Bez karty kredytowej. Z dobrymi wynikami.
Załóż konto