Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Jak firma C4CM powiększyła bazę adresową o 117%

i osiągnęła 56% współczynnik otwarć, korzystając z GetResponse

C4CM oferuje materiały szkoleniowe online z dziedziny HR, finansów korporacyjnych, zarządzania kancelarią prawną, doradztwa prawnego dla firm oraz umiejętności biznesowych. Dotychczas firma przeszkoliła i przyczyniła się do poprawy wyników pracy ponad 25.000 specjalistów w ponad 12.000 firm na całym świecie.

Wyzwania
  • Wzrost liczby leadów
  • Rozpoczęcie komunikacji z pozyskanymi leadami
  • Obniżenie współczynnika zwrotów
Wykorzystane funkcje
  • Formularze
  • Marketing automation
  • Usługi Enterprise
Efekty
  • Wzrost liczby kontaktów w bazie o 117%
  • Wzrost współczynnika otwarć z 17% do 56%
  • Wzrost współczynnika kliknięć z 0,5% do 3,5%

C4CM oferuje doskonałe, proste w użyciu rozwiązania edukacyjne, które pomagają użytkownikom indywidualnym oraz firmom w rozwoju. Firma kieruje ofertę do profesjonalistów zainteresowanych szkoleniami z takich dziedzin jak HR, finanse w firmie, usługi prawne oraz szeroko rozumiane umiejętności biznesowe. Takie zróżnicowanie odbiorców i produktów skłoniło firmę do poszukania kompleksowej platformy marketing automation, za pośrednictwem której mogłaby ona prowadzić wielokanałowe działania marketingowe. - Platforma GetResponse wpisuje się w prowadzone przez nas działania online marketingowe – przyznaje Tara Cosca, Dyrektor Marketingu w C4CM.

Oto jak GetResponse pomógł firmie C4CM:

Platforma do generowania leadów w B2B

C4CM działa głównie w sektorze B2B, więc firma doskonale wie, czego potrzebuje, aby pozyskać nowych klientów. Przede wszystkim korzysta ze specjalnie dostosowanych formularzy, za pomocą których zbiera takie dane jak: nazwa firmy, liczba zatrudnionych oraz branża, używając ich następnie do precyzyjnej segmentacji bazy adresowej. Dodatkowo C4CM integruje GetResponse z popularnymi platformami e-commerce, co umożliwia szybki import kontaktów. W rezultacie, jeśli chodzi o budowanie bazy, firma osiągnęła wyjątkowo dobry wynik. Miesięczna liczba subskrypcji zwiększyła się o 117%.

Segmentacja przy pomocy marketing automation

C4CM oferuje klientom wartościowe treści, np. webinary, nagrania CD i MP3, przewodniki i poradniki oraz materiały do e-learningu. Tak różnorodne zasoby wymagają skutecznej strategii dystrybucji, więc firma wykorzystała marketing automation do stworzenia cykli komunikacyjnych.

Automatyzacja kampanii pozwoliła nam zaoszczędzić mnóstwo czasu.”
– mówi Tara Cosca.

Firma stworzyła już ponad 60 cykli automation. Aktywnie wykorzystuje również tagowanie do śledzenia preferencji i wyborów zakupowych klientów. W połączeniu z zaawansowaną segmentacją, tagowanie pozwala na tworzenie bardziej spersonalizowanych wiadomości, zawierających właściwe treści przeznaczone dla właściwego odbiorcy. W rezultacie, zautomatyzowane wiadomości przyniosły firmie współczynnik otwarć na poziomie 56%, a kliknięć na poziomie 3,5%.

Dedykowane
usługi Enterprise

Przed przejściem do GetResponse, firma C4CM korzystała z usług innych dostawców rozwiązań do email marketingu. Były one droższe i mniej skuteczne. - Wybraliśmy GetResponse, bo było to dla nas opłacalne. Platforma jest łatwa w użyciu, a dodatkowo oferuje elastyczne warunki – mówi Tara. – Prawdę mówiąc, przejście na GetResponse Enterprise przebiegło gładko i bez większych problemów dzięki temu, że firma zapewnia nowym klientom onboarding i szkolenie – dodaje.

Po przejściu do GetResponse firma od razu odnotowała poprawę wyników. Dzięki dedykowanemu adresowi IP oraz doradztwu w zakresie dostarczalności znacznie łatwiej jest jej osiągać założone cele. Dziś średni współczynnik odrzuceń to jedynie 0,5%! Bezcenna okazała się również pomoc ze strony Account Managera zarówno w kwestii planowania strategicznych kampanii, jaki i stawiania czoła codziennym marketingowym wyzwaniom.

Dlaczego w ogóle firma C4CM zdecydowała się skorzystać z GetResponse?

GetResponse nie tylko może z powodzeniem konkurować z większymi platformami, ale bije je na głowę w kwestii obsługi klienta, użyteczności oraz dostarczalności!”
– mówi Tara Cosca.
Zainspirowaliśmy Cię?

Sprawdź, co GetResponse może zrobić dla Twojej firmy!

Wypróbuj za darmo przez 30 dni