Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)
GetResponse Sp. z o.o. potrzebuje Twojego adresu e-mail, aby rozpocząć aktywację usługi. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Jak Barry Feldman zwiększył wskaźnik otwarć emaili do 46,34%

Barry Feldman jest szefem agencji Feldman Creative, która oferuje doradztwo w zakresie content marketingu i copywritingu oraz usługi kreatywne. Od 1995 roku jego firma pomogła tysiącom przedsiębiorców zwiększyć ruch, sprzedaż oraz liczbę pozyskanych leadów.

Barry Feldman

Wyzwania

  • Osiągnięcie wzrostu konwersji z lead magnets
  • Wdrożenie marketing automation

Wykorzystane funkcje

  • Zaawansowane statystyki
  • Marketing automation
  • Formularze
  • Landing pages

Efekty

  • Wzrost konwersji z lead magnets
  • Wzrost wskaźnika unikalnych otwarć
  • Wzrost wskaźnika unikalnych kliknięć
5%
konwersja
z lead magnets
46.34%
wskaźnik unikalnych
otwarć
10.57%
wskaźnik unikalnych
kliknięć

Barry to uznany ekspert w dziedzinie content marketingu. Pracuje z firmami różnej wielkości i o zróżnicowanej ofercie produktowej, pomagając im planować i wdrażać strategie content marketingowe. Większość jego klientów sprzedaje usługi i oprogramowanie. Wielu ma w ofercie technologie dla marketingu.

Barry Feldman został uznany przez LinkedIn za jednego z 25 ekspertów social media marketingu, których trzeba znać. Uważany jest za jeden z czołowych autorytetów w dziedzinie wykorzystywania content marketingu w rozwoju biznesu. Barry potrzebował kompleksowej platformy, która umożliwiłaby mu komunikowanie się z lojalnymi fanami i zdobywanie nowych.

Oto jak dzięki GetResponse osiągnął ten cel.

Generowanie leadów za pomocą formularzy i landing pages

Barry cały czas testuje nowe metody budowania bazy subskrybentów. Jego ulubiona to tworzenie i promowanie tzw. lead magnets, czyli dodatkowych, darmowych materiałów, np. bezpłatnych ebooków, oferowanych w zamian za adres email. Według niego GetResponse oferuje doskonałe narzędzia do tego celu, takie jak: pop-upy, landing pages i formularze.
Dzięki nim tworzenie i promocja takich treści odbywa się bardzo szybko.

– Zbieranie leadów działa w GetResponse naprawdę wspaniale. Do dyspozycji jest doskonały zestaw narzędzi ułatwiających oferowanie dodatkowych treści, np. ebooków czy poradników, oraz ich promocję – mówi Barry.

/

Lepsze wyniki dzięki zaawansowanym statystykom

Barry’emu zależało przede wszystkim na powiększaniu bazy adresowej i konwersji wynikającej z podejmowanych przez niego działań. Dlatego potrzebował zaawansowanych narzędzi analitycznych, aby do oceny wyników kampanii wystarczył mu rzut oka. – Statystyki i raporty pozwalają w prosty sposób sprawdzić, co działa, a co nie – mówi Feldman. W przypadku Barry’ego najlepszy wskaźnik otwarć to 46,24%, a CTR – 10,57%!

Co najważniejsze, wyniki kampanii są według niego coraz lepsze. – W GetResponse mogę cały czas testować rozwiązania i wprowadzać niezbędne usprawnienia – mówi Feldman. – Zdarzało się, że moja konwersja z lead magnets osiągała poziom 5% i wyższy. To niesamowity i bardzo satysfakcjonujący wynik – dodaje.

Automatyzacja przyjazna dla użytkownika

Podczas przygotowywania materiałów edukacyjnych dla GetResponse Barry postanowił przyjrzeć się bliżej oferowanej przez firmę platformie i dowiedzieć się o niej jak najwięcej.
– Byłem zachwycony tym, co tam zobaczyłem! – mówi Barry.

Wcześniej poświęciłem rok na pracę z pewnym popularnym narzędziem, z którego ostatecznie zrezygnowałem, bo było zbyt toporne i trudne w obsłudze. Prawie za każdym razem, kiedy próbowałem coś w nim zrobić, musiałem dzwonić do obsługi klienta. Byłem rozczarowany sposobem, w jaki działało to rozwiązanie. Dzięki GetResponse moje wejście w dziedzinę marketing automation było o wiele prostsze i bardziej satysfakcjonujące.

GetResponse oferuje intuicyjne narzędzie do marketing automation, łatwe do opanowania dla każdego, kto chce działać samodzielnie. – Jestem zadowolony. Ten produkt, w odróżnieniu od innych, nie sprawia, że masz ochotę powiedzieć: „Do diabła z tą całą automatyzacją!” – mówi Barry Feldman.

Troska o jak najlepsze doświadczenie użytkownika

Technologia znacznie ułatwia prowadzenie działalności online. Nie zmienia to faktu, że to doświadczenie użytkownika jest najistotniejszą kwestią.

– Czasem dowiaduję się z nieoficjalnych źródeł, czy odbiorcom podobają się emaile, które ode mnie dostają. Jednak większość informacji zwrotnych, jakie otrzymuję, dotyczy tego, czy podobają się im moje treści. I te informacje są najważniejsze – podkreśla Barry. – Bo jeśli ktoś zaczyna poruszać kwestię technologii, której użyliśmy do dostarczenia treści, to prawdopodobnie nie będzie to dobra opinia. A nam zależy na jak najlepszym doświadczeniu klienta.

Przekonaliśmy Cię? Sprawdź, jak GetResponse może przyczynić się do sukcesu Twojej firmy.
Przetestuj przez 30 dni za darmo!