Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Applecrumby & Fish
zwiększa wskaźnik otwarć o 124% dzięki GetResponse

Applecrumby & Fish to jeden z pierwszych i najszybciej rozwijających się malezyjskich sklepów internetowych,
sprzedających bezpieczne, naturalne, organiczne produkty dla niemowląt.

Wyzwania

  • Optymalizacja dostarczania emaili, aby zapewnić jak najwyższy OR
  • Działanie w ramach
    ograniczonych zasobów
    marketingowych
  • Zmniejszenie
    kosztów

Wykorzystane funkcje

  • Dedykowane
    IP
  • Perfect
    timing
  • Marketing
    automation

Efekty

  • %
    Wzrost współczynnika otwarć
    o 124%
  • %
    Wzrost współczynnika kliknięć
    do 33%
  • %
    Co miesiąc o 10% więcej
    kontaktów w bazie adresowej

Email marketing dla średnich i dużych przedsiębiorstw

Firma Applecrumby & Fish wybrała rozwiązania Enterprise oferowane przez GetResponse i otrzymała dedykowane IP, które miało jej zapewnić dostarczalność na maksymalnym poziomie.

Account Manager GetResponse przygotował strategię kompleksowych działań, które miały na celu odnowienie kontaktów z nieaktywnymi subskrybentami. Dzięki jej wdrożeniu, Applecrumby & Fish uzyskał 124% wzrost średniego współczynnika otwarć w porównaniu do wyników, jakie firma osiągała, korzystając z współdzielonego IP na innej platformie do email marketingu.

Chcielibyśmy zwrócić szczególną uwagę na świetne narzędzia dostępne w GetResponse, a zwłaszcza Perfect Timing. Ta funkcja okazała się być kluczem do sukcesu, na co jasno wskazuje niesamowity wzrost współczynnika otwarć o 124%

– mówi Andrew Lee, Online Marketing Manager.

Dzięki GetResponse, Applecrumby & Fish obniżył współczynnik odrzuceń do godnego pozazdroszczenia poziomu poniżej 2%, a jeden z osiągających najlepsze wyniki newsletterów zyskał imponujący CTR na poziomie 33%.

Wzrost efektywności dzięki marketing automation

Applecrumby & Fish to wciąż młody startup na malezyjskim rynku. Sporym wyzwaniem jest więc dla firmy znalezienie odpowiednich ludzi do pracy przy jednoczesnym utrzymaniu kosztów na niskim poziomie. Dzięki Marketing Automation GetResponse firma mogła usprawnić, zautomatyzować i zoptymalizować już działające powtarzalne procesy. Zespół marketingu miał więc więcej zasobów i czasu, dzięki czemu mógł skupić się na takich kwestiach jak strategia i ekspansja rynkowa.

Obecnie Applecrumby & Fish korzysta z siedmiu różnych cykli marketing automation uruchamianych z okazji urodzin subskrybenta, kiedy odwiedzi on daną stronę lub gdy kliknie lub otworzy newsletter. Firma wykorzystuje też zaawansowane techniki tagowania i scoringu na potrzeby segmentacji bazy adresowej. W efekcie, baza powiększa się miesięcznie średnio o 10%.

Elastyczne podejście, które umożliwia maksymalną kontrolę kosztów

Kiedy Applecrumby & Fish korzystał z usług poprzedniego dostawcy, trudno im było przewidzieć, ile będą musieli zapłacić. Walutą, w której dokonywali płatności, był dolar amerykański. Podlegał on różnicom kursowym w stosunku do malezyjskiej waluty Ringgit. Do tego dochodził dodatkowy podatek, ponieważ poprzedni dostawca nie był rezydentem podatkowym w Malezji.

W GetResponse firma nie musi się już o to martwić. Opłata miesięczna jest stała, pobierana w lokalnej walucie i nie podlega dodatkowemu opodatkowaniu.

Korzystamy z GetResponse od kilku miesięcy. Cieszymy się, bo możemy powiedzieć, że jesteśmy ogromnie zadowoleni z tego, co platforma ma do zaoferowania. Począwszy do obsługi ze strony Account Managera po sposób, w jaki platforma działa, wszystko zaprojektowano tak, by przynosiło oczekiwane efekty

– mówi Andrew Lee, Online Marketing Manager.

Przekonaliśmy Cię? Sprawdź, co GetResponse może zrobić dla Twojej firmy!