Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Poznaj naszych wyjątkowych klientów!
Dowiedz się, jak odnieśli sukces dzięki email marketingowi z GetResponse.

Klienci i partnerzy

Dziś z naszego narzędzia korzysta ponad 350.000 klientów na całym świecie.

Gdyby GetResponse było miastem, byłoby większe od Częstochowy i w połowie tak duże jak Trójmiasto.

Historie sukcesu

Kiedy nasi klienci osiągną sukces, z chęcią nam o nim opowiadają.
Zobacz jak to zrobili i zainspiruj się.

Case Study

The Residual Entrepreneur

Korzystałem już wcześniej z różnych platform do email marketingu, ale muszę przyznać, że dopiero GetResponse okazał się trafem w dziesiątkę. Odkąd używam GetResponse, współczynnik otwarć emaili, które wysyłam, wzrósł o 300%. Korzyści widoczne są czarno na białym: wysyłkę programuję tylko raz – reszta idzie z automatu. Lista subskrybentów rośnie praktycznie sama, wszystkie funkcje działają bez zarzutu, a system wykonuje dokładnie te zadania, do których został stworzony.

Do GetResponse ostatecznie przekonała mnie obsługa klienta – konsultantów naprawdę interesują problemy, z którymi się do nich zgłaszam. To uświadomiło mi, że GetResponse dba o swoich klientów jak nikt inny. Cieszę się na każdą wiadomość od GetResponse.

300% wzrost wskaźnika otwarć
w ciągu 60 dni

Komentarze wideo

Nic nie cieszy nas tak bardzo, jak uśmiech naszego Klienta.
Poznaj nieposkromiony entuzjazm fanów GetResponse.

Referencje

Zobacz, jak inni trendsetterzy wykorzystali innowacje GetResponse do rozwoju swojej firmy.

Unesco
  • Noel Boivin

  • UNESCO Bangkok
Wykorzystaliśmy platformę GetResponse do ulepszenia i wysyłki naszego regionalnego newslettera. To był świetny wybór! Intuicyjny, czytelny interfejs, skuteczna dystrybucja - wszystko to sprawia, że prowadzenie kampanii email marketingowej z GetResponse jest proste i przyjemne. Dzięki temu możemy skupić się na tym, co ważne: rozwoju naszych treści. W razie pytań - obsługa klienta jest zawsze do dyspozycji, gotowa natychmiast rozwiać wszystkie wątpliwości.
Platinum Success
  • Daniel Hrebenak

  • Platinum Success
Już od kilku lat pracuję z GetResponse Enterprise i mogę powiedzieć, że jest to najbardziej skuteczne narzędzie do email marketingu, jakie można znaleźć na rynku. Miałem okazję korzystać z usług wielu dostawców usług email marketingowych i GetResponse wyprzedza konkurencję na każdym kroku.

. W swojej karierze zarządzałem danymi emailowymi kilku czołowych sklepów e-commerce i w niektórych przypadkach zauważyliśmy wzrost ROI o 200%. Narzędzia GetResponse, w połączeniu z łatwością użytkowania, gwarantują takie wyniki każdemu marketerowi, bez względu na doświadczenie.

. Pierwszy raz otrzymałem tak solidne wsparcie. Dział obsługi klienta nie tylko odpowiedział na wszystkie wątpliwości techniczne, ale również mój dedykowany Account Manager podzielił się ze mną analizą rynku, udzielił profesjonalnych porad oraz zrobił wszystko co potrzeba, bym mógł osiągnąć sukces w email markteingu. GetResponse bardzo dba o o opinie klientów, by móc wciąż rozwijać funkcjonalność i UX platformy.

. Poleciłbym GetResponse każdemu email marketerowi bez względu na doświadczenie. Początkującym spodoba się intuicyjny i logiczny UX, a bardziej zaawansowani technicznie użytkownicy docenią fakt, że GetResponse Enterprise wyprzedza konkurencję i podnosi poprzeczkę wszystkim dostawcom usług emailowych.

. Jestem dumny z faktu bycia email marketerem z GetResponse i szczerze polecam wszystkiem to narzędzie, które jest niekwestionowanym liderem na rynku email marketingu.
Scania Poland S.A.
  • Katarzyna Kobus • Koordynator ds. komunikacji

  • Scania Poland S.A.
Od kilku lat współpracuję z GetResponse. Oferują funkcjonalną platformę, pozwalającą na dostęp do najnowszych rozwiązań z zakresu email marketingu. To, co cenię w nich najbardziej, to profesjonalne podejście i poczucie bezpieczeństwa, które nam dają. Ponadto, komunikacja z naszym Account Managerem przebiega bez zarzutu, jest bardzo dokładny i przywiązuje uwagę do każdego szczegółu. Współpraca z GetResponse sprawa, że wszystkie skomplikowane działania stają się proste i przyjemne.
Dave Brody
  • Dave Guindon

  • www.interestarchitect.com
„Od 2002 roku tworzę i sprzedaję oprogramowanie online i moim głównym źródłem dochodów zawsze jest email marketing. Odkąd przeniosłem się do GetResponse, zauważyłem wzrost wskaźnika otwarć o całe 60% i wskaźnika kliknięć o 200%. Jestem programistą i mogę stwierdzić, że niesamowity interfejs GetResponse naprawdę ułatwia szybką wysyłkę emaili. A wsparcie technicznie jest NAJLEPSZE Z NAJLEPSZYCH! Dział obsługi klienta regularnie kontaktuje się ze mną, by upewnić się że wszystko jest ok… to naprawdę świetne wsparcie, UWIELBIAMY JE! Jeśli planujesz jakiekolwiek działania biznesowe w tym roku, upewnij się, by zintegrować je z GetResponse… gwarantuję, że nie pożałujesz!"
Brenda Cleland
  • Brenda Cleland

  • http://findtruesuccess.com
GetResponse to najlepsze rozwiązanie pozwalające na śledzenie źródeł ruchu na własnej witrynie. Bardzo wygodną funkcją jest możliwość tworzenia wiadomości email i atrakcyjnych newsletterów w stosunkowo krótkim czasie. Prosty w obsłudze panel zarządzania z funkcją kalendarza pozwala na skuteczne planowanie kampanii. Analityka dotycząca rozsyłanych wiadomości jest szczegółowa, co pozwala na przyjrzenie się różnym aspektom kampanii marketingowej. Gdyby tego było mało, GetResponse umożliwia także tworzenie formularzy zapisu i stron produktowych. Ciężko mi wyobrazić sobie firmę, która - prowadząc działania marketingowe w internecie - nie korzysta z tego, co ma do zaoferowania GetResponse.
Chris Towland
  • Chris Towland

  • www.ChrisTowland.com
Od 10 lat korzystam z GetResponse i zawsze zdumiewał mnie ogrom oferowanych funkcji, wysoki wskaźnik dostarczeń wiadomości i jakość obsługi.
Dzięki GetResponse udało mi się zbudować pokaźne listy mailingowe zarówno dla mnie samego, jak i dla moich klientów. W mojej pracy pomagam restauratorom w zarządzaniu listami ich obecnych i potencjalnych klientów, i za każdym razem rekomenduje im GetResponse. Zawsze wiem na co mogę liczyć, szczególnie jeśli chodzi o rezultaty.
Fernando Augusto
  • Fernando Augusto

  • www.fernando-augusto.com
W Brazylii jestem uznawany za jednego z najpopularniejszych ekspertów od promocji online i marketingu sieciowego.
GetResponse to mój główny i ulubiony system do rozsyłki wiadomości email i do analizy wyborów klientów.
Moją ulubioną cechą sytemu jest łatwość z jaką ułatwia on tworzenie stron produktowych i konfigurację kampanii mailingowych.
Polecam GetResponse wszystkim profesjonalistom!
Genecia Alluora
  • Genecia Alluora

  • GeneciaAlluora.com
GetResponse zmienił sposób w jaki kontaktuję się z obecnymi i nowymi klientami. Zaoferowane narzędzia są proste i praktyczne w użyciu, a na dodatek rezultaty ich działań przerosły moje oczekiwania.
Nie martwię się już niespodziewanymi przerwami w wysyłce newsletterów czy niedostarczonymi wiadomościami. Zanim zaczęłam korzystać z GetResponse, rwałam sobie włosy z głowy z powodu wiadomości, które nie dochodziły do odbiorców czy niespodziewanych awarii. Teraz już nie zaprzątam sobie tym głowy. Przyznaję, że trzeba zainwestować czas w dobre poznanie systemu - na szczęście z pomocą przychodzi tu zespół wsparcia, który czyni to zadanie łatwiejszym.
Marko Huemer
  • Marko Huemer

  • www.united-branding.com
Jesteśmy agencją marketingową specjalizującą się w mierzeniu zwrotu z inwestycji naszych klientów. Email marketing odgrywa w tym procesie kluczową rolę.
Po wypróbowaniu usług różnych dostawców, zdecydowaliśmy się na GetResponse.
Dlaczego?
1) Ze względu na szybkość działania i profesjonalizm wsparcia sprzedaży.
2. Fakt, że opinie klientów są zawsze brane pod uwagę
3. Bezkonkurencyjną cenę.
Wniosek: GetResponse dostarcza najlepszych rozwiązań do wysyłki autoresponderów wspartych niezawodną pomocą techniczną. GetResponse polecamy wszystkim, którzy w pracy zajmują się email marketingiem i tworzeniem stron produktowych.
Rogerio Zarattini Chebabi
  • Rogerio Zarattini Chebabi

  • www.canaladuaneiro.com.br
Moja firma świadczy usługi z zakresu doradztwa i couchingu. Wypróbowałem już wszystkich rozwiązań do email marketingu dostępnych na rynku brazylijskim. Niestety wskaźnik otwarć wiadomości nigdy nie był wyższy niż 0,1 - 0,5%. Dzięki GetResponse to uległo zmianie. Wskaźnik podniósł się aż do 10-17%, co znacznie wpłynęło na wzrost mojej bazy klientów oraz wyższą sprzedaż. GetResponse jest prosty w użyciu i pomaga szybko osiągać zakładane rezultaty
Ashok Grover
  • Ashok Grover

  • www.skillscape.net
Wcześniej wydawało mi się, że wszystkie usługi mailingowe dostępne na rynku są jednakowe – do czasu, aż poznałem GetResponse. Od samego początku okazał się być trafionym wyborem. Zdecydowałem się na korzystanie z usługi ze względu na elastyczność w zakresie projektowania i dostosowania moich własnych szablonów. Bazując na moich wcześniejszych doświadczeniach, zleciłem specjaliście zaprojektowanie szablonu, ale GetResponse pokazał mi, że nie było to konieczne. Taki gotowy szablon uniemożliwiał mi wprowadzanie nawet najmniejszych zmian, ale dzięki GetResponse poczułem się po prostu wolny! Lecz nie tylko to sobie cenię – są przecież jeszcze testy porównawcze A/B, autorespondery, kreator Landing Pages, funkcja importu kontaktu i wiele innych...
Alex Kiziah
  • Alex Kiziah

  • http://thebucketlistlife.com/
GetResponse to moja ulubiona platforma mailingowa – polecam go wszystkim klientom i znajomym. Próbowałem wcześniej innych rozwiązań, ale w GetResponse urzekła mnie prostota, którą widać w każdym calu. Nawet najbardziej zaawansowane rozwiązania nie mogą równać się z łatwością obsługi i nowoczesnością proponowanych rozwiązań.
Angelos Kyritsis
  • Angelos Kyritsis

  • http://www.pcsteps.gr
Zanim przerzuciłem się na GetResponse, przez dwa lata korzystałem z usług innego dostawcy. Zmiana była jedną z najlepszych decyzji, jakie kiedykolwiek podjąłem. GetResponse oferuje świetne wsparcie w moim ojczystym języku greckim, interfejs jest intuicyjny, a wydajność - niesamowita. Tworzenie formularzy i stron produktowych to bułka z masłem, nawet dla osób nieznających się na programowaniu. Dzięki GetResponse udało mi się zbudować listę 1.500 subskrybentów - w dalszym ciągu zamierzam korzystać z Waszych usług. Dzięki za wszystko!
Bruce Blaustein
  • Bruce Blaustein

  • www.CheapUSland.com
GetResponse w znacznej mierze przyczynił się do rozwoju mojej firmy związanego z handlem gruntami. Jedną z najistotniejszych dla mnie kwestii jest zdobywanie nowych subskrybentów i dostarczanie im ofert handlowych za pomocą emaili. Dzięki oferowanym przez GetResponse usługom mogę w prosty sposób tworzyć newslettery – albo od samego początku albo na bazie już gotowych szablonów. Stworzony w ten sposób newsletter mogę wysłać niezwłocznie albo jego wysyłkę zaplanować na późniejsze godziny, nawet wtedy, kiedy będę spał. Mój newsletter wysyłam do wszystkich osób z listy albo tylko do wybranej grupy. Odkąd korzystam z GetResponse, moje wiadomości nie są traktowane przez filtry antyspamowe jak niechciana korespondencja. Już nie mogę się doczekać, aż spróbuję nowego kreatora stron produktowych. Na koniec napomknę jeszcze o niezwykłym wsparciu jakiego udzielają pracownicy firmy. Dziękuję, GetResponse.
Bojan Doroslovac
  • Bojan Doroslovac

  • http://MyOnlineBusinessWealth.com
Od ponad roku korzystam z GetResponse. Próbowałem wprawdzie innych usług, ale to, co oferuje GetResponse okazało się najbardziej efektywne i najprostsze w użyciu. W ciągu zaledwie kilku minut tworzę własne profesjonalnie i nienagannie wyglądające newslettery. Nie spotkałem się z mniej skomplikowaną usługą tego typu na rynku. A ponadto – cena nie jest z kosmosu, szczególnie dla takich nowicjuszy jak ja.
Bob Lotich
  • Bob Lotich

  • http://christianpf.com
Od ponad 6 lat działam w email marketingu i przez ten czas korzystałem już z 3 różnych rozwiązań proponowanych przez liderów rynku. Po tym jak okazało się, że poprzedni dostawca nie oferuje telefonicznej obsługi klienta – bazując na przeczytanych komentarzach – podjąłem decyzję o wypróbowaniu GetResponse. Za każdym razem, gdy kontaktowałem się z przedstawicielami firmy, otrzymywałem profesjonalną pomoc, co skłania mnie do przyznania GetResponse złotego medalu w dziedzinie obsługi klienta.
Casey Hicks
  • Casey Hicks

  • SucceedingWithCasey.com
Odkąd zacząłem zajmować się marketingiem online, GetResponse jest stale ze mną. Nigdy nie miałem powodu, żeby myśleć o jakiejkolwiek zmianie. Za każdym razem, gdy napotkałem na jakiś problem lub chciałem zadać pytanie, zespół obsługi klienta szybko rozwiązywał moje wątpliwości. Wielką przyjemność sprawia mi korzystanie z ich prostych narzędzi. GetResponse polecam każdemu, kto chce zbudować listę mailingową – bez względu na dotychczasowe doświadczenie.
Cherie King
  • Cherie King

  • www.TheWorkAtHomeAdvocate.com
Od lat używam GetResponse i nigdy nie miałam powodów do narzekań. Próbowałam wcześniej usług konkurencji, ale ciężko je porównać z tym, co GetResponse ma do zaoferowania – a przy tym nie osiada na laurach. GetResponse trzyma rękę na pulsie jeśli chodzi o nowinki technologiczne i dzięki temu oferuje usługi, które pozwalają na stały rozwój biznesu. Choćby taki kreator Landing Pages – jest wspaniały! Wspomnę jeszcze tylko o świetnej cenie, która czyni ofertę GetResponse bezkonkurencyjną. Nie ma takiej rzeczy, która odwiodłaby mnie od korzystania z tej usługi.
Cerj Lalonde
  • Cerj Lalonde

  • www.cerjlalonde.com
Od prawie dwóch lat jestem klientem GetResponse. Wcześniej próbowałem innych systemów takich jak Infusionsoft (zbyt skomplikowany i czasochłonny) i AWeber (mniej atrakcyjne szablony). GetResponse cenię za uniwersalność, łatwość korzystania i funkcje tworzenia nowoczesnych landing pages i newsletterów. Cały proces jest intuicyjny, nawet w przypadku tworzenia formularzy zapisu. Do gustu przypadły mi także panel ze statystykami i analizami, możliwość programowania sekwencji autoresponderów i tworzenia „lejków“ kontaktów. Sama cena produktu jest niezwykle konkurencyjna. Jednak najważniejszą zaletą GetResponse jest obsługa klienta – dostępna „na żywo“ i telefonicznie; konsultanci są kulturalni, profesjonalni i posiadają wiedzę, którą z chęcią dzielą się z klientami bez potrzeby czekania długimi godzinami.
Dean Bielanowski
  • Dean Bielanowski

  • http://www.pcaviator.com.au/store
Zanim przerzuciliśmy się na GetResponse, do zarządzaniami naszymi kampaniami mailingowymi używaliśmy systemu, który był czasochłonny i mało elastyczny, a na dodatek odsetek odpowiedzi od naszych klientów utrzymywał się na zastraszająco niskim poziomie. Teraz, odkąd używamy GetResponse jako podstawowej platformy do komunikacji z klientami i podstawowego narzędzia marketingowego, zauważyliśmy, że klienci częściej nawiązują z nami kontakt i decydują się na zakup naszych produktów. Zapoznanie się z interfejsem GetResponse zajęło mi mniej czasu niż w przypadku pozostałych platform, a możliwość planowania wysyłki emaili oznacza, że stale pozostajemy w kontakcie z naszym klientem przez 7 dni w tygodniu, nawet w weekendy, które sami chcemy poświęcić rodzinie. Odkąd używamy GetResponse, nasza sprzedaż stopniowo wzrasta, a my poświęcamy mniej czasu na zarządzanie naszą bazą subskrybentów - system pozwala klientom na zarządzanie listami, do których są przypisani, we własnym zakresie. Choć żaden system do działań w zakresie email marketingu nie jest perfekcyjny, GetResponse okazał się być najbardziej wiarygodny i innowacyjny. Na dodatek co chwila pojawiają się nowe aktualizacje lub poprawki. Podsumowując: Przy minimalnym wysiłku z naszej strony, GetResponse przyczynił się do wzrostu sprzedaży naszych usług, a przy tym pomógł nam w komunikacji email marketingowej względem naszego wizerunku. Inna korzyść jest taka, że całą pracę możemy wykonać także na smartfonach i innych urządzeniach mobilnych – koniec z siedzeniem za biurkiem!
Dan Kidd
  • Dan Kidd

  • dankidd.ru
GetResponse używam od kilku lat. Jestem tak zadowolony z usług, że z własnej nieprzymuszonej woli polecam i promuję tę usługę. W rezultacie GetResponse stał się jednym z najpopularniejszych serwisów na rynku rosyjskim.
A co konkretnie podoba mi się w GetResponse?

1.Wysoka jakość. GetResponse działa bez zarzutu. Wszystkie wiadomości dochodzą bez najmniejszego problemu.
2. Świetna użyteczność. Nie znam żadnej innej usługi z zakresu email marketingu (a wypróbowałem już wszystkie), która byłaby tak prosta w obsłudze.
3. Wsparcie. Brak mi słów – jest po prostu na najwyższym poziomie. Wszystkie problemy (nawet te spowodowane przeze mnie) rozwiązywane są w okamgnieniu. Ekipa w lot chwyta w czym leży problem, choć angielski nie jest moim ojczystym językiem, i za każdym razem podsuwa najlepsze rozwiązanie.

Te trzy cechy sprawiły, że GetResponse okazał się dla mnie idealnym rozwiązaniem. A nie powiedziałem jeszcze, że - odkąd zacząłem korzystać z usług GetResponse - zaobserwowałem wzrost przychodów.
Felipe Restrepo Z.
  • Felipe Restrepo Z.

  • ClickSimil Corp. : http://clicksimil.com
Opiszę to najprościej jak potrafię: GetResponse całkowicie odmienił moje podejście do email marketingu. Nie chcę być źle zrozumiany – wcześniej korzystałem już z platform do email marketingu, ale dopiero GetResponse zaoferował mi najwięcej praktycznych funkcji: testy porównawcze A/B, segmentację bazy danych – wszystko, czego potrzebuje doświadczony marketer, a za co inne firmy liczą sobie krocie. Nie będę rozwodził się nad tematami takimi jak dostarczalność wiadomości email – ta powala! Dziękuję!
Greg Jeffries
  • Greg Jeffries

  • http://www.imsource.org
Według mnie, GetResposne to najbardziej ekonomiczne i najprostsze w użyciu rozwiązanie do wysyłki autoresponderów dostępne na rynku. Polubią je zarówno ci, którzy dopiero zaczynają przygodę z email marketingiem, jak i – ze względu na mnóstwo zaawansowanych funkcji – ci doświadczeni. Usługę polecam każdemu, kto chciałby zbudować swoją własną listę mailingową.
Henry Diaz
  • Henry Diaz

  • www.steppingintofreedom.net
Odkąd pracuję w sieci, miałem okazję zapoznać się z trzema usługami autoresponderów. Nie mam potrzeby poznawać kolejnej, gdyż ta trzecia, czyli GetResponse, zachwyciła mnie i postawiłem właśnie na nią. Dlaczego? Ze względu na JAKOŚĆ. Strony nigdy się nie wieszają, ani nie wyskakują na nich nieoczekiwane błędy (to często przydarzało się we wcześniej używanych serwisach). Kiedy przygotowuję wysyłkę, mam pewność że z GetResponse uda się to bez problemów. Przyjemne dla oka i przyjazne w użyciu aspekty platformy pozwalają mi zaoszczędzić czas za każdym razem, gdy wykorzystuję już wcześniej stworzoną wiadomość (także jako szablon) lub gdy badam skuteczność kampanii. Cena usługi jest przystępna dla tych, którzy dopiero startują, a zespół wsparcia jest zawsze pomocny, miły i dobrze poinformowany.
Joy Blakeney
  • Joy Blakeney

  • www.makinglifejoyful.com
GetResponse okazał się wybawieniem dla mojej firmy! Uczę się, jak tworzyć skuteczne strony produktowe i newslettery - tak aby promować obie z moich działalności: jako trenera osobistego oraz niezależnego handlowca w firmie zajmującej się marketingiem bezpośrednim. Cenię sobie obsługę klienta – jest zawsze pomocna i gotowa na udzielenie odpowiedzi na WSZYSTKIE moje pytania. Jesteście najlepsi!
Julia Proctor
  • Julia Proctor

  • www.cisinc.us
GetResponse to według mnie najlepszy program do wysyłki newsletterów. GetResponse jest zawsze dostępny – okazuje się wyjątkowo przydatny np. gdy chcę skontaktować się z moim pracownikami tymczasowymi, potrzebnymi na dużą imprezę, która wskoczyła w ostatniej chwili. To wyjątkowo proste, łatwe w użyciu i świetnie zaprojektowane pod kątem graficznym rozwiązanie sprawia, że praca staje się przyjemnością – a korzystam z niego kilka razy w miesiącu lub tygodniu. Ze względu na przystępną cenę, GetResponse okazał się mądrą inwestycją, która pozwoliła nam na stały kontakt z pracownikami. Żaden z odbiorców nigdy nie skarżył się na otrzymywane wiadomości, ale przede wszystkim zmienił się fakt, że już w zaledwie kilka minut po wysłaniu wiadomości za pośrednictwem GetResponse, otrzymuję odpowiedzi. Tak trzymać! Jeśli jakość się nie zmieni, będziemy w dalszym ciągu korzystać z usług GetResponse!
Jeremias Smith
  • Jeremias Smith

  • Smith & Associates Media
Z GetResponse korzystam od kilku lat. Oferowane usługi są wyjątkowo intuicyjne – szczególnie w porównaniu z podobnymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku. Ale obsługi klienta nie da się porównać z niczym – konsultant zawsze jest dostępny drogą mailową, na czacie lub pod telefonem. Zamierzam długo korzystać z GetResponse!
Kelly Mickiewicz
  • Kelly Mickiewicz

  • http://pregnancyworkouts.net/
Spróbowałam, jak działa GetResponse, kiedy szukałam programu do wysyłki autoresponderów... i od razu się w nim zakochałam. To najlepszy serwis do obsługi mailingów, jakiego kiedykolwiek używałam. Można się o tym przekonać w prosty sposób – pierwszy miesiąc korzystania jest bezpłatny. Funkcja autoresponderów jest łatwa w użyciu i zaoszczędziła mi dużo czasu i wysiłku. Gdy ktoś pyta o najlepszy program do email marketingu, zawsze polecam GetResponse. Jeśli myślicie o zwiększeniu zysków, musicie wziąć go pod uwagę.
Leonardo Añez
  • Leonardo Añez

  • http://www.LeonardoAnez.com
Od roku korzystam z GetResponse – to najlepszy sposób na pozostanie w stałym kontakcie z klientami. A poza tym, jestem zachwycony prostotą obsługi! Dzięki GetResponse mogę sprzedawać produkty i usługi online, i równocześnie podtrzymać kontakt z odbiorcami. Funkcja autoresponderów oferowana przez GetResponse to najlepsze rozwiązanie dostępne na rynku. Podobne odczucia mam co do pierwszorzędnej obsługi klienta.
Michelle Braun
  • Michelle Braun

  • http://www.superstarcareers.com
Stawiam pierwsze kroki w email i content marketingu, miałam więc od początku sporo pytań. Tym bardziej miło zaskoczyło mnie wsparcie online (tutoriale wideo, FAQ, itp.). A jeśli nie mogłam czegoś znaleźć, zawsze otrzymywałam szybką odpowiedź na czacie, poprzez wiadomości email lub telefonicznie. Bardzo przypadł mi do gustu kalendarz autoresponderów – po prostu przeciągam wiadomość z jednego terminu na drugi i to... tyle! Pokazałam to rozwiązanie znajomym marketerom i wbiło ich w fotel!
Mario D. Silva
  • Mario D. Silva

  • www.UniversalRevelations.com
Wiadomości email wysyłane poprzez GetResponse osiągają znacząco wyższe wskaźniki otwarć, a samo ich tworzenie za pomocą kreatora jest szybkie, wydajne i przyjemne. GetResponse ma wszystko, co potrzebne jest by osiągnąć sukces w biznesie: autorespondery, kreator landing pages, formularze, ankiety, szczegółowe statystyki, itp. Usługa LiveChat pozwalająca na kontakt z obsługą klienta jest zawsze dostępna i nigdy nie trzeba czekać w kolejce na odpowiedź. GetResponse wyróżnia także najlepsza cena na rynku i to, że pierwszy miesiąc korzystania jest darmowy. Nic nie przebije GetResponse! Cieszy mnie, że GetResponse pomyślał także o ludziach z branży rozrywkowej. Dziękuję!
Phil Fogliani
  • Phil Fogliani

  • http://parentlovingcare.com
Od roku korzystam z GetResponse i teraz dziwię się, że tak późno się na to zdecydowałem. Wcześniej korzystałem z innych podobnych programów, ale żaden nie umywa się do GetResponse. Na samym początku nie miałem pojęcia jak wysłać prosty newsletter, o innych rzeczach nie wspominając. Ale proste samouczki pomogły mi w szybkim czasie ruszyć z kopyta. Na dziś mam już kilka list subskrybentów, do których codziennie wysyłam wiadomości. To pomogło mi rozwinąć biznes i dotrzeć do nowych odbiorców. Każdemu szczerze polecam ten serwis!
Paulo Santoro
  • Paulo Santoro

  • www.paulosantoro.com
Jestem twórcą pochodzącym z Brazylii. GetResponse pozwala mi na osiągnięcie mojego celu – zależy mi na podtrzymaniu kontaktu z czytelnikami. Testowałem inne usługi, ale to GetResponse oferuje najlepszą jakość w stosunku do ceny. Dzięki prostemu edytorowi – mojej ulubionej funkcji - mogę tworzyć świetnie prezentujące się wiadomości email, dodawać zdjęcia i teksty – dokładnie tam, gdzie to sobie wymyślę. Analizuję zachowania czytelników – ustawiam autorespondery, mogę wysyłać każdą wiadomość ponownie. A na dodatek zawsze dostępna jest pomoc konsultantów. Czego chcieć więcej?
Pavel Tolpezhnikov
  • Pavel Tolpezhnikov

  • www.paveltolpezhnikov.com
Zacząłem pracę z GetResponse trzy lata temu i od razu polubiłem przemyślaną funkcjonalność i niezawodność systemu. Z czasem zacząłem korzystać z niego coraz częściej i polecać go moim klientom. To rzetelne, proste i dogodne rozwiązanie do email marketingu i równocześnie ważna składowa biznesu prowadzonego w sieci. Według mnie, GetResponse proponuje najlepsze rozwiązania na rynku. Cieszy mnie też, że odkąd została wprowadzona rosyjska wersja serwisu, moje sugestie językowe, jak i te dotyczącego całego serwisu, są wdrażane w zasadzie od ręki.
Rodrigo Claudio
  • Rodrigo Claudio

  • www.rodrigoclaudio.com
Jako nauczyciel WF-u z Brazylii, chciałbym wyrazić wdzięczność GetResponse za to, że pozwolił mi na uczynienie z mojej działalności w zakresie email marketingu dodatkowego źródła dochodu. Wsparcie klienta działa szybko, wydajnie i przez 24 godziny na dobę. Choć przyznam szczerze, że korzystałem z niego tylko dwa razy - wszystko do tej pory było bardzo proste w obsłudze. Wprowadzenie do nowego kreatora landing pages okazało się bardzo pomocne. Potrzebowałem przygotować stronę na potrzeby webinaru, a nie chciałem do tego tworzyć nowej podstrony w moim portalu. Okazało się, że w mniej niż 10 minut i za pomocą zaledwie kilku kliknięć, mogłem stworzyć landing page bez znajomości kodu HTML. Dziękuję zespołowi GetResponse za tak świetną usługę i tak okazyjną cenę.
Roy Fielding
  • Roy Fielding

  • http://mentoringformarketers.com
Jeśli szukasz niezawodnego serwisu wysyłającego w Twoim imieniu zaawansowane autorespondery – dobrze trafiłeś. GetResponse oferuje wszystkie funkcje pozwalające na budowę bazy mailingowej w jednym miejscu. Oferowane przez nich opcje integracji API i z Facebookiem biją wszystko!
Regina Luffey
  • Regina Luffey

  • www.wildeflower.com
GetResponse używam od 6 miesięcy. Zaczęłam od darmowej wersji próbnej, która okazała się znacznie przyjemniejsza w użyciu niż inne produkty email marketingowe. Z miejsce anulowałam usługi wykupione u innego dostawcy i jak do tej pory tego nie pożałowałam. GetResponse odpowiada na wszystkie moje potrzeby związane z email marketingiem. Ostatnio pozytywnie zaskoczyli mnie możliwością tworzenia własnych stron produktowych. Moja lista mailingowa liczy obecnie 400 subskrybentów, a GetResponse asystuje mi na każdym kroku tworzenia atrakcyjnych i przyjaznych oku wiadomości email do bazy moich klientów. Dziękuję, GetResponse. Szczególnie za to, że dzięki Wam mój biznes ciągle się rozwija, a moje wiadomości nabrały osobistego charakteru, co niezwykle cenią sobie moi klienci.
Shirley George Frazier
  • Shirley George Frazier

  • http://GiftBasketBusiness.com
Wystarczy, że samo prowadzenie firmy to skomplikowana sprawa. Nie potrzebuję dodatkowych kłód rzucanych mi pod nogi. Chcę, żeby ktoś wyręczył mnie w kontaktach z klientami szukającymi informacji o moich produktach i usługach. Kiedy zobaczyłam, co potrafi GetResponse, zaczęłam patrzeć na swój biznes na nowo. Zaoferowane rozwiązania z zakresu email marketingu i zarządzania okazały się spełniać wszystkie moje oczekiwania – cały proces okazał się efektywny i mniej czasochłonny. W przypadku pytań lub problemów, obsługa klienta zawsze zna odpowiedź i cierpliwie czeka aż wszystko będzie ponownie działało. Cieszę się, że dzięki usłudze GetResponse mogę dotrzeć do moich klientów bez komplikacji.
Tom Kane
  • Tom Kane

  • http://letsgomobile.club
Po wypróbowaniu usług różnych dostawców, zarówno z rynku anglo- jak i niemieckojęzycznego, zdecydowałem się na GetResponse. Kluczowa okazała się łatwość obsługi i dostępność platformy w wielu wersjach językowych. Działam na rynku angielskim, niemieckim i brazylijskim – potrzebuję więc rozwiązań, które uwzględnią więcej niż jeden język, a z tego co zauważyłem – nie jest to zbyt powszechna funkcja.
Winter Green
  • Winter Green

  • www.birthingbetter.com
Jestem dyrektorem nowozelandzkiej organizacji charytatywnej Trust, Commmon Knowledge. Nasz Fundusz od 2000 roku sprzedaje online edukacyjny zestaw Birthing Better with The Pink Kit Method®. Przez kilka lat używaliśmy oprogramowania AWeber, ale nie było w nim możliwości tworzenia stron produktowych, newsletterów, ankiet czy nawet modyfikacji formularzy internetowych. Na początku 2014 roku na forum internetowym zapytałem o serwis, który spełniałby moje oczekiwania, ale nikt nie wymienił tam GetResponse. W sumie nie pamiętam już, jak trafiłem na GetResponse, ale 30-dniowy okres próbny okazał się początkiem poważnych zmian. GetResponse zaoferował nawet więcej niż mogłem sobie wyobrazić. Brak mi słów, żeby opisać, jak świetne są oferowane szablony, wygląd serwisu i łatwość obsługi. Ale to nie wszystko. Dla organizacji pozarządowych oferują naprawdę spore rabaty, a obsługa klienta jest na najwyższym poziomie. Ktokolwiek stoi za tym wspaniałym wynalazkiem – dziękujemy!
Aisha Williams
  • Aisha Williams

  • RE e-Broker
„Przełączyłam się na GetResponse po korzystaniu z usług konkurencji i bardzo cenię sobie ten system. Platforma jest znacznie bardziej przyjazna użytkownikowi i prostsza w obsłudze. Chciałabym podziękować za wprowadzanie mnie w tajniki działania systemu w okresie próbnym i zaoferowanie świetnej obsługi klienta (niestety konkurencja nie popisała się na tym polu). Jako że jestem niezmiernie zadowolona z dotychczasowej obsługi, podjęłam decyzję o wykupieniu płatnej subskrypcji licząc, że jakość usług pozostanie na niezmienionym poziomie. Dziękuję Jacobowi za wszystko i liczę, że pozostanie moim opiekunem klienta na długie lata“.
Laura Seabrook
  • Laura Seabrook

  • www.lauraseabrook.com
„Obsługa klienta jest wybitna. Cieszy mnie fakt, że dzień po założeniu konta otrzymałam telefon od GetResponse z zapewnieniem, że zawsze mogę liczyć na pomoc. I okazało się, że obietnica została dotrzymana. Całodobowy Live Chat umożliwia mi kontakt za każdym razem, gdy potrzebuję wsparcia i faktycznie je otrzymuję“.
Jenish Pandya
  • Jenish Pandya

  • http://jenishpandya.com
„Od ponad roku używam GetResponse i bardzo przypadł mi do gustu. Najbardziej cenię sobie całodobowe wsparcie za pomocą czata. To szczególnie ważne w przypadku jakichś błahostek, kiedy czekanie dzień lub dwa na wiadomość email z odpowiedzią mija się z celem. Ekipa z GetResponse jest też bardzo aktywna w mediach społecznościowych – łatwo ich złapać na Facebooku i Twitterze. Jako inżynier cenię sobie dobrze wykonane produkty, więc pozytywnie zaskoczyło mnie zastosowanie funkcji typu „przeciągnij i upuść“, które są szczególnie istotne dla osób nie znających się na sprawach technicznych. Jest jeszcze niezła funkcja podglądu, która pozwala sprawdzić, jak wiadomość będzie wyglądała na ekranie komputera klienta, biorąc pod uwagę takie aspekty jak: używany klient pocztowy, przeglądarka, system operacyjny i urządzenie, na którym ją przeczyta. Jeśli nie korzystasz z żadnego serwisu do email marketingu albo szukasz jakiejś lepszej alternatywy dla obecnie stosowanego, polecam GetResponse“.
Michael Simpson Jr
  • Michael Simpson Jr.

  • theresidualentrepreneur.com
„To była zacięta rywalizacji między GetResponse i AWeber. Ale ostatecznie GetResponse zdobył koszulkę lidera. Urzekła mnie w nim możliwość personalizacji i dostosowania wiadomości email pod kątem określonego celu. Np. jeśli ktoś zapisze się do newslettera, automatycznie otrzyma wiadomość powitalną. Kilka dni później może spodziewać się kuponu rabatowego na jeden z moich produktów. W dalszej kolejności będzie otrzymywać regularne (cotygodniowe) informacje ode mnie, które okażą się przydatne w rozwoju własnego biznesu. Darmowy okres próbny jest strzałem w dziesiątkę, szczególnie że do jego aktywacji nie trzeba podawać danych karty kredytowej, czy innych informacji. A najlepsza w tym wszystkim jest obsługa klienta – widać, że pracującym tam osobom naprawdę zależy na tym, żeby wszystko działało jak należy. Cieszę się na każda wiadomość od GetResponse ☺“.
Vivian Lou
  • Vivian Lou

  • www.shoppingononline.com
„Korzystam z GetResponse od trzech lat i przyznam, że to najlepszy serwis, z jakiego korzystałam. W porównaniu do konkurencji, GetResponse jest prosty w obsłudze i atrakcyjny cenowo. Po przejściu do GetResponse, wskaźnik otwarć wiadomości email wzrósł o 30%, a CTR – o 50%. GetResponse pozwala mi na jednoczesne przeprowadzenie kilku kampanii marketingowych, dzięki którym odpowiednie materiały kieruję do właściwych grup odbiorców. Szczerze polecam GetResponse każdemu, komu zależy na wzroście sprzedaży wygenerowanej dzięki kampaniom marketingowym oraz tym, którzy chcą, aby ich konsumenci stali się lojalnymi klientami“.
Cory Boatright
  • Cory Boatright

  • realestateservant.com, CoryBoatright.com
„Wkrótce po tym jak zauważyliśmy problemy z dostarczaniem wiadomości, z którymi borykał się poprzedni usługodawca, zaczęliśmy rozglądać się za alternatywą. Choć przyglądaliśmy się kilku czołowym produktom w tej dziedzinie, ostatecznie wybraliśmy GetResponse Enterprise. Interfejs jest niezwykle intuicyjny, zachwyciła nas też opcja tworzenia własnych szablonów „od ręki“. Ale co naprawdę przekonało nas do GetResponse Enterprise to funkcja pozwalająca na przeprowadzanie testów porównawczych analizujących wszystkie elementy wysyłanych wiadomości. Zauważyliśmy jak bardzo wzrósł odsetek dostarczanych wiadomości, a wskaźniki otwarć przebiły nasze oczekiwania. Polecam pracę z ekipą GetResponse Enterprise – my otrzymaliśmy dedykowanego opiekuna, który sprawił, że – w przeciwieństwie do wcześniejszych doświadczeń – odnieśliśmy wrażenie, że jesteśmy traktowani w bardzo indywidualny sposób. Tak powinna wyglądać każda obsługa klienta“.
Ram Shengale
  • Ram Shengale

  • gyantastic.com
„GetResponse to jeden z najlepszych serwisów z zakresu email marketingu na rynku. Jest wprawdzie kilka alternatyw – AWeber czy MailChimp, ale GetResponse bije je na głowę. Z usług GR korzystam od 10 miesięcy – jak do tej pory bez problemów. Pierwszy miesiąc korzystania jest całkowicie darmowy, no i nie jest wymagana karta kredytowa – to daje poczucie stuprocentowego bezpieczeństwa. A szczególną uwagę zwraca oferowane wsparcie klienta. Wszyscy konsultanci wykazali się kompetencją, wiedzą i przede wszystkim chęcią niesienia pomocy. W obecnych czasach to rzadko spotykane“.
Kenneth Hart
  • Kenneth Hart

  • www.thirstyswagman.com
„Przejście do GetResponse to najlepsza decyzja biznesową, jaką podjęliśmy. Serwis jest prosty w użyciu, a obsługa klienta - na najwyższym poziomie. Najbardziej lubię łatwość, z którą mogę tworzyć newslettery na urządzenia mobilne i strony produktowe. GetResponse polecam każdemu, kto szuka sposobu na udaną komunikację ze swoimi odbiorcami“.
Wilson Lau
  • Wilson Lau

  • www.fullsuccessmanifesto.com
„Wyjątkowość GetResponse polega na prostych narzędziach typu „przeciągnij i upuść“ np. w kreatorze wiadomości email. W porównaniu z innymi znanymi mi platformami, to bardzo intuicyjne rozwiązanie. Stworzenie newslettera zajmuje zaledwie 2 minuty – to oszczędza czas i pozwala skupić się na rozwoju witryny i właściwej strategii marketingowej. Odkąd zacząłem korzystać z GetResponse, wskaźnik CTR moich wiadomości poprawił się o 230%, co bezpośrednio przełożyło się na sprzedaż“.
Konsti
  • Konsti

  • www.coachdrague.com
„Szanowna ekipo GetResponse, w mojej wiadomości chciałbym wyrazić uznanie dla tego, co robicie. Od 4 lat zajmuję się marketingiem internetowym i przez ten czas zainwestowałem dużo w różnego typu usługi w sieci. Ale dopiero GetResponse sprawił, że po raz pierwszy poczułem prawdziwą satysfakcję. Dlaczego? Jest łatwy w obsłudze, intuicyjny, nieprzekombinowany i bardzo efektywny. Zwykle trzeba zainwestować sporo czasu w zrozumienie, jak działa nowa usługa, ale w tym przypadku mogłem zacząć niemal od razu. A jeśli czegoś potrzebuję, zawsze mogę poszukać rozwiązań w samouczkach. Gdy to okaże się niewystarczające, mogę zwrócić się do obsługi klienta, gdzie uzyskam natychmiastową pomoc. Pisząc efektywny, mam na myśli sytuacje, w których wiadomość jest gotowa do wysłania w 60 sekund od momentu zakończenia jej edycji. System sekwencji autoresponderów, który w moim przypadku ustawiony jest na 4 miesiące do przodu, to źródło samogenerującego się przychodu. Ktoś zapisuje się do mojej listy mailingowej, a my już mamy zaplanowaną wysyłkę na najbliższe 4 miesiące. A to dopiero początek. Stopniowo planuję kolejne autorespondery – aż do wyczerpania limitów GetResponse. Limitów? W GetResponse nie ma limitów! Ciężko to sobie wyobrazić, ale można ustawić autorespondery na rok, dwa albo trzy do przodu! Na trzy lata możesz wyjechać na bezludną wyspę, a Twój system będzie sam generował zarobki. Dodatkowo zaawansowana segmentacja pozwala mi osiągnąć wyższy wskaźniki otwarć i kliknięć. Czasami nawet o 50%. A to oznacza wzrost ruchu o 50%, wzrost konwersji o 50% i o 50% więcej przychodów. Obsługa klienta to jeden z Waszych największych atutów. Konsultanci są przyjaźni, profesjonalni, skuteczni i... SZYBCY! Jeśli problem nie zostaje rozwiązany od ręki, w najgorszym przypadku zajmie to nie więcej niż 24 godziny. Ale to rzadkość. Bez stresu, bez żadnych tarć. Pełne zaufanie i spokój. Cieszę się także, że nas słuchacie, np. kiedy wprowadzacie innowacje. Lubię takie podejście, gdyż sprawia, że czuję się pewnie, a przede wszystkim, moje potrzeby są zaspokojone! Macie też słabe strony – ale kto ich nie ma? Jednak to drobiazgi i dla osób nastawionych na wyniki nie są one istotne. Najlepsze jest to, że jesteście ich świadomi i staracie się je eliminować. Udowodniliście to już kilkakrotnie w przeszłości. Cieszy mnie, że ciągle pracujecie nad poprawą swoich usług. Szacunek! W skrócie: z technicznego, jak i czysto ludzkiego punktu widzenia, jesteście nie tylko efektywni, ale... WYDAJNI! Wasze usługi biją na głowę konkurencję. Trzymam kciuki za Wasz dalszy rozwój! Dziękuję!“.
Peter King
  • Peter King

  • www.mediaserverreviews.com
„Całkiem niedawno za pomocą kreatora GetResponse stworzyłem formularz zapisu, który wykorzystałem na stronie http://mediaserverreviews.com. Wraz z instalacją zajęło to dosłownie kilka minut. Inną ważną cechą jest strona z poradnikami wideo. Jeśli zdarzy się, że nie wiem jak coś wykonać, tam szukam rozwiązania problemu. GetResponse to wysokiej jakości produkt i ze znakomitą obsługą klienta. Tak trzymać!“.
Shen Li Lee
  • Shen-Li Lee

  • http://www.figur8.net
„W GetResponse podoba mi się fakt, że przez pierwszy miesiąc z usługi można korzystać bezpłatnie. W ten sposób można wypróbować wszystkie funkcje, zanim podejmie się decyzję o dalszym korzystaniu. Inną cechą, za którą cenię GetResponse, jest możliwość zamieszczenia w newsletterach odnośników do wpisów z mojego bloga, co ułatwia dotarcie z treściami do odbiorców. W ten sposób automatycznie informujesz subskrybentów za każdym razem, gdy opublikujesz coś nowego “.
Jules
  • Jules

  • http://www.moneyinayear.com
„Z GetResponse korzystam już od blisko roku i szczególnie przypadła mi do gustu obsługa klienta. Pozytywnie zaskoczył mnie szybki czas odpowiedzi konsultantów. Każdy problem i jego rozwiązanie jest szczegółowo omówione, na czym korzysta mój blog www.moneyinayear.com. Z ręką na sercu polecam GetResponse każdemu poważnie podchodzącemu do swojej pracy marketerowi!“
Dave Alexander
  • Dave Alexander

  • http://www.justgofishin.net
„Dziękuję za to wspaniałe narzędzie marketingowe! Dzięki wsparciu w postaci filmów wideo i live chata okazało się ono proste w użyciu i pozwoliło mi na przyswojenie wiedzy na temat poszczególnych funkcji w bardzo krótkim czasie. GetResponse to niezbędne narzędzie dla każdej osoby, która chce budować społeczności w sieci“.
Marc Enfroy
  • Marc Enfroy

  • http://www.MarcEnfroy.com
„GetResponse pomaga mi w dotarciu do miłośników muzyki fortepianowej oraz oferuje prostą i przystępną cenowo możliwość komunikacji z nimi. Po zapoznaniu się ze wszystkim dostępnymi na rynku możliwościami, z całą pewnością mogę stwierdzić, że GetResponse oferuje najwyższą jakość usług w stosunku do proponowanej ceny“.
Glenn H. Kipps
  • Glenn H. Kipps

  • http://www.validtravel.com
„Od lat korzystam z autorsponderów GetResponse i jestem z nich niezwykle zadowolona. Pochwalam też niedawną integrację z Facebookiem i Twitterem. Moje newslettery mogą teraz dotrzeć do jeszcze większej grupy odbiorców. Kilku udało mi się pozyskać także dzięki postom na FB i Twitterze. Cieszę się, że GetResponse nie stoi w miejscu i zmienia się. Nie zamieniałabym go na żaden inny serwis świadczący usługi w zakresie email marketingu. Po prostu nie ma takiej potrzeby!“.
Georgette Pann
  • Georgette Pann

  • http://www.thefitnessbootcamp.com
„Od lat jestem z GetResponse. Uwielbiam łatwość użycia i aktualizacje produktu. Ale przede wszystkim wysoki poziom obsługi klienta – nieoceniony w przypadku rozwiązywania problemów i udzielania pomocy klientom. Jakość oferowanego wsparcia zdecydowanie wyróżnia GetResponse na plus i jest świetnym uzupełnieniem oferowanych produktów i usług“.
Scott Bradley
  • Scott Bradley

  • Rapid Results Marketing Group LLC
„GetResponse to firma godna zaufania. Nie tylko ofruje najwyższej jakości obsługę klienta, ale przede wszystkim dostarcza pierwszorzędnych, łatwych w obsłudze produktów”.
Joyce Moore
  • Joyce Moore

  • Moore Than Fitness
„Uwielbiam możliwość zamieszczania materiałów wideo w wiadomościach projektowanych w GetResponse. Dzięki nim mogłam dosłownie twarzą w twarz spotkać się klientami i namówić ich do działania. Wskaźnik konwersji poszybował w górę o 200% w ciągu jednego tygodnia! Inwestycja się zwróciła – 18$ wydanych na usługę GetResponse przełożyło się na 300$ zysku z tygodniowej kampanii z wykorzystaniem wideo mailingu“.
William Debauchez & Team
  • William Debauchez & Team

  • ILGSystem, represent iLearning Global on 5 continents
„Korzystam z autoresponderów wideo, by podtrzymać zainteresowanie naszymi ofertami i powiadomić o nadchodzących wydarzeniach. Generują one ok. 50% więcej bezpośrednich odpowiedzi w porównaniu z innymi rodzajami wiadomości. Jako twórca, zdaję sobie sprawę z siły słowa pisanego, ale jeśli chcesz przekonać kogoś do subskrypcji – nic nie pobije materiału wideo! A ta funkcja GetResponse okaże się prosta w użyciu nie tylko dla zaawansowanych użytkowników“.
Maartin Strydom
  • Maartin Strydom

  • http://www.vitalwebtools.com
„Jestem pod wrażeniem wsparcia i serdeczności, jakiej doświadczyłem ze strony GetResponse. Zapowiada się na owocną współpracę“.
Angela Perin
  • Angela Perin

  • http://www.safetan.com.au
„Obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie – konsultanci są niezwykle pomocni. Dziękuję! Już kilka razy zwracałam się o pomoc i za każdym razem odpowiedzi przychodziły na czas, były uprzejme i wyczerpujące. Tak trzymać!“.
Bill Enross
  • Bill Enross

  • http://www.BillEnross.com
„Korzyści jakie płyną z korzystania z GetResponse wpłynęły nie tylko na wzrost moich przychodów, ale też na to, że moje listy potencjalnych klientów znacznie urosły. Profesjonalne wsparcie (udzielane zarówno drogą mailową, jak i telefonicznie) idzie w parze ze świetną ceną“.
Helaine Iris
  • Helaine Iris

  • http://www.pathofpurpose.com
„W GetResponse stawiam dopiero pierwsze kroki. Przyjrzałam się ofertom cenowym i funkcjom serwisów świadczących usługi z zakresu automatyzacji wysyłki newsletterów i zarządzania listami mailingowymi. To co zaoferował GetResponse bardzo przypadło mi do gustu. A że autorespondery to dla mnie zupełna nowość, z chęcią korzystam z pomocy oferowanej w ramach obsługi klienta – zespół GetResponse okazał się niezwykle pomocny w procesie wdrażania. Teraz mam czas, żeby skupić się na tym, co robię najlepiej. Z całego serca polecam GetResponse“.
Bill Lampton
  • Bill Lampton

  • http://www.ChampionshipCommunication.com
„Miałem przyjemność konsultowania czegoś z Waszym przedstawicielami więcej niż raz. Za każdym razem konsultant wykazał się wysoką kulturą osobistą, szczerą troską i cierpliwością. Odniosłem wrażenie, że konsultanci naprawdę był przejęci moimi problemami. A przy okazji zawsze starali się przekazać jakąś praktyczną wiedzę na temat samego sytemu. Często prowadzę seminaria związane z obsługą konsumencką, a GetResponse dostarcza w tej dziedzinie samych pozytywnych przykładów - na pewno wspomnę o nich w moich prezentacjach i być może także w wiadomościach email. Od samego początku jestem zadowolony z Waszego produktu. To ogromna przyjemność otrzymywać coś dokładnie wtedy kiedy jest mi to potrzebne. Z całą pewnością polecę GetResponse moim współpracownikom“.

Zacznij korzystać z email marketingu już dzisiaj!

Wypróbuj