UMÓW SIĘ NA DEMO

Zainteresowany GetResponse MAX?

Powiedz nam, czego potrzebujesz. Masz pytania?
Przewiń w dół, aby znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Najczęściej zadawane pytania

Czy oferujecie darmowe konto testowe w usłudze GetResponse MAX?

Tak. Są dwie możliwości przetestowania platformy GetResponse MAX.

  • Darmowe konto testowe jest idealne, jeśli chcesz przetestować narzędzia mailingowe, wyczuć interfejs lub mieć ogólny pogląd na platformę.
  • Pilotaż GetResponse MAX sprawdzi się, gdy chcesz określić własne potrzeby i cele biznesowe w stosunku do oferty usługi GetResponse MAX.

Gdzie są przechowywane moje dane?

GetResponse posiada dwa środowiska IT, które stworzono w celu świadczenia Usługi: NORAM (Ameryka Północna) oraz UE (Unia Europejska). Obydwa środowiska korzystają zarówno z firmowych, jak i zewnętrznych centrów danych. Do przetwarzania danych produkcyjnych używamy naszego firmowego centrum danych. Do przetwarzania danych zapasowych używamy zewnętrznego centrum danych.

Jakie macie certyfikaty bezpieczeństwa?

Posiadamy certyfikat zgodności z normą PCI DSS. Dodatkowo przechodzimy zewnętrzne audyty zgodności z RODO, które potwierdzają naszą zgodność z przepisami RODO.

Czy pobieracie opłaty za przygotowanie konta i wdrożenie?

Konta MAX otrzymują konfigurację techniczną, jednogodzinną sesję szkoleniową i jedno spotkanie przeglądowe w ciągu pierwszych 30 dni. Konta MAX 2 otrzymują konfigurację techniczną, 4 godziny szkolenia, spotkania przeglądowe co dwa tygodnie i wsparcie w indywidualnych potrzebach biznesowych w ciągu pierwszy 60 dni.

Jak łatwo przejść na GetResponse MAX od obecnego usługodawcy? Czy zapewniacie jakieś wsparcie?

Przejście od dowolnego usługodawcy do GetResponse MAX jest niezwykle proste. Otrzymasz od nas darmowy program wdrożeniowy wraz ze wsparciem zmiany usługi z trzema elementami w ramach planu MAX lub 10 elementami w ramach MAX2.

Jakie metody płatności oferujecie?

Możesz płacić przelewem, PayPalem lub kartą kredytową.

W jakich godzinach i językach funkcjonuje Wasza obsługa klienta?

Godziny pracy zespołów obsługi klientów MAX zależy od danego rynku i lokalizacji. Oto krótkie podsumowanie wraz z informacją o językach, w których mówimy:

  • UE 9:00 - 23:00 CET, języki: PL, EN, DE, ES, FR, IT, RU, UA
  • USA: 9:00 - 17:00 EST, języki: EN, PL
  • Brazylia: 9:00 - 17:00 (czas brasilijski), języki: PT, EN, ES, PL
  • Malezja: 9:00 - 17:00 (czas malezyjski), języki: EN, MY
  • Rosja: 9:00 - 17:00 (czas moskiewski), języki: RU, EN

Czy muszę zapłacić za usługę z góry?

Możesz zapłacić za 24 miesiące/12 miesięcy z góry, podpisać roczny kontakt opłacany co miesiąc lub comiesięczny kontrakt (przy minimalnym zobowiązaniu na 4 miesiące).

Czy mogę używać więcej niż jednej domeny na moim koncie GetResponse MAX?

Tak, możesz używać wielu domen wysyłkowych i adresów IP.

Czy mogę zrezygnować z niektórych elementów planu MAX, aby obniżyć cenę?

Niestety wszystkie elementy są stale podłączone do usługi, więc nie będzie to możliwe.

ONI NAM ZAUFALI