Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Jak GetResponse może pomóc w rozwoju Twojej firmy?


Z GetResponse każda złotówka zainwestowana w email marketing przyniesie 25 zł zwrotu. *

Niezależnie od branży i sektora, każda firma funkcjonuje i rozwija się dzięki 3 kluczowym czynnikom: klientom, sprzedaży i reklamie (marketingu). GetResponse to dostawca usług email marketingowych, który pomoże w zwiększeniu potencjału każdego z tych czynników.

Inwestycja
Newsletter wysłany za pomocą GetResponse
Przewidywanyzwrot

Zdobywaj nowych klientów

Dzięki prostemu w obsłudze Kreatorowi Formularzy Zapisu GetResponse szybko i bez potrzeby znajomości kodu HTML zbudujesz przyciągający uwagę formularz zapisu. Opublikuj go na stronie internetowej, firmowym blogu lub profilu na Facebooku. Buduj za pomocą formularzy zapisu bazę odbiorców i zdobywaj nowych klientów.

Promuj produkty

Email marketing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Za pomocą wiadomości email możesz promować produkty lub usługi firmy oraz prowadzić kampanie promocyjne - bez wysokich budżetów marketingowych. Z GetResponse stworzysz i wyślesz newslettery oraz autorespondery. A dzięki dostarczalności na poziomie 99,3%, możesz być pewnym, że wiadomości wysłane za pomocą GetResponse trafią do skrzynek odbiorców.

Buduj relacje, aby sprzedawać więcej

Budowanie relacji z odbiorcami to skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży. Pomóc w tym mogą automatyczne wiadomości typu “follow up”, dzięki którym będziesz w stałym kontakcie z subskrybentami. Wystarczy stworzyć i uruchomić cykl wiadomości “follow up” i określić ich interwały. Zacznij od wiadomości powitalnej, a w kolejnych emailach postaw na wartościową i angażującą treść. Pomóż odbiorcom zapamiętać
Twoją markę i…sprzedawaj więcej.

Analizuj efekty

Dzięki intuicyjnej i zaawansowanej funkcji statystyk GetResponse z łatwością przeanalizujesz efektywność niemal każdego elementu prowadzonej kampanii. Od razu po wysyłce możesz sprawdzić ilość otwartych wiadomości, kliknięć
w linki czy zrealizowanych sprzedaży. Szczegółowe statystyki to narzędzie, dzięki któremu dowiesz się jak skuteczna była wysłana wiadomość oraz, które jej elementy wymagają dopracowania.


Zaloguj się

Nie jesteś jeszcze klientem GetResponse? Wypróbuj.

**Na podstawie raportu Direct Marketing Assocations z 2014 roku