Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Zaawansowane wyszukiwanie
i segmentacja

Łącz kontakty w grupy, wysyłaj dopasowaną komunikację i osiągaj lepsze wyniki.

Nie da się wrzucić wszystkich do jednego worka. Dzięki zaawansowanym narzędziom GetResponse podzielisz bazę odbiorców na podgrupy i segmenty. Wszystko po to, by zwiększyć zaangażowanie subskrybentów i sprawić, by poczuli się wyjątkowo.

Segmentacja
bez tajemnic

Nawet jeśli temat segmentacji jest dla Ciebie nowy, z GetResponse możesz szybko i łatwo utworzyć grupy na podstawie różnych warunków, takich jak:

  • niestandardowe dane subskrybenta,
  • geolokalizacja,
  • data i sposób subskrypcji,
  • data ostatniej wiadomości,
  • zaangażowanie odbiorcy (otwarcia i kliknięcia),
  • etap cyklu autoresponderów.
Search Contacts

Stwórz grupy na podstawie jednego warunku lub połącz wiele warunków, aby wysyłać każdej grupie jak najbardziej dopasowane oferty. Masz do wykorzystania nieograniczoną liczbę możliwości.

Łatwe wyszukiwanie i wyświetlanie kontaktów

Wyszukaj kontakty, wyświetl i zmodyfikuj ich dane - na jednym, prostym ekranie.

W panelu zaawansowanego wyszukiwania utworzysz określone grupy odbiorców, którym wyślesz oferty dopasowane do ich potrzeb i zainteresowań.

Przeglądaj kryteria wyszukiwania dostępne w wyszukiwarce kontaktów.

Licznik od razu pokaże Ci aktualną liczbę kontaktów. Gdy segment będzie gotowy, kliknij „Pokaż odbiorców”, aby przejść dalej i zastosować kolejne akcje do kontaktów w zdefiniowanej grupie.

Newsletter

Zarządzanie kontaktami
w jednym miejscu

W panelu wyszukiwania kontaktów możesz też:

  • kopiować lub przenosić kontakty między kampaniami,
  • dodawać pola dodatkowe do kontaktów w zapisanych grupach,
  • eksportować wyniki wyszukiwania do najpopularniejszych formatów plików,
  • wysyłać emaile do wybranych grup odbiorców.

Wyświetlaj dane kontaktów w jednym miejscu: dzień cyklu autoresponderów, źródło subskrypcji, status i rodzaj subskrybenta. Przeglądaj kontakty wypisane, na czarnej liście, usunięte i niepotwierdzone, lub wybierz tylko aktywnych subskrybentów – wystarczy jedno kliknięcie.

29% of marketers use basic segmentation as form of list management. They use 2-5 criteria for targeting, e.g. demographics, category of interest (B2C), industry, or role (B2B).

Email list segmentation is key to delivering the right, personalized content to the right recipient. Yet 50.4% of email marketers don’t segment their email list at all.

Chcesz poznać więcej narzędzi GetResponse?
Zobacz wszystkie funkcjonalności