Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Warunki, akcje i filtry

Poznaj wartość swojej bazy

Marketing Automation GetResponse opiera się na prostych zasadach.

Podstawą cyklów automatyzacji jest intuicyjne założenie:

Określ warunek
Filtruj
Podejmij działanie

System GetResponse przeszuka Twoją bazę adresową, by móc spełnić określone przez Ciebie warunki i wykonać zaplanowane akcje. Dzięki filtrom zaplanujesz spersonalizowaną komunikację z odbiorcami.

Oto krótki opis jak w praktyce wykorzystać warunki, akcje i filtry.

Warunki

Tworzenie warunków z Marketing Automation GetResponse jest naprawdę proste:
kliknij i przeciągnij wybrany element. Poznaj warunki, które możesz zastosować:

Scoring

Korzystaj ze scoringu by skierować działania do subskrybentów, którzy uzyskali określoną liczbę punktów.

Zapisany przez

Możesz zawęzić wyszukiwanie do tych subskrybentów, którzy zapisali się do wybranej kampanii lub skorzystali z konkretnej metody zapisu.

Email otwarty

Zastosuj ten warunek, jeśli chcesz dotrzeć do osób, które otworzyły konkretną lub którąkolwiek z Twoich wiadomości.

Link kliknięty

Skorzystaj z tego warunku, aby skierować swoje działania do osób, które kliknęły w wybrany link. Jeśli chcesz, ustaw czas oczekiwania na kliknięcie.

Tagowanie

Pozwala na skierowanie działań do otagowanych wcześniej subskrybentów.

Zrealizowany zakup

Bądź w nieustannym kontakcie ze swoimi klientami i natychmiast reaguj na sfinalizowane transakcje.

Porzucony koszyk

Śledź porzucone koszyki i zachęcaj klientów do dokończenia zakupów.

Odwiedzony URL

Dowiedz się, czy subskrybent odwiedził Twoją stronę i śledź jego zainteresowania.

Akcje

Ustawiłeś już warunki. Co chcesz teraz zrobić?

Wyślij wiadomość

Wysyłaj wiadomości do wybranych subskrybentów.

Przypisz punkty

Pozwala na dodanie (lub odjęcie) określonej liczby punktów.

Przypisz tag

Przypisz subskrybentom dowolny tag.

Przenieś

Przenieś kontakty do innej kampanii.

Kopiuj

Analizuj potrzeby subskrybentów i kopiuj kontakty pomiędzy kampaniamii.

Pola dodatkowe

Przypisuj lub usuwaj pola dodatkowe w profilu subskrybenta.

Czekaj

Użyj tej akcji do określenia czasu pomiędzy kolejnymi działaniami. Przykład: zastosuj warunek Email otwarty i zaczekaj 2 dni przed wysyłką kolejnej wiadomości.

Filtry

Chcesz zawęzić targetowanie swoich działań? Zastosuj filtry i segmentuj bazę adresową.

Zasięg

Pozwala ograniczyć grupę docelową do określonego zasięgu. Przykład: skieruj swoje działania do pierwszych 50 osób, które otworzą Twojego emaila.

Liczba subskrybentów

Ustaw ten filtr, by dokładnie określić liczbę osób, do których skierujesz swoje działania. Przykład: wyślij bon rabatowy tylko do 10 osób.

Segment dynamiczny

Użyj tego filtru, aby docierać do określonych odbiorców. Twórz dynamiczne segmenty w oparciu o wybrane dane subskrybentów.

Kampania

Filtr Kampania umożliwi Ci dotarcie do określonych odbiorców na podstawie kampanii, do której są przypisani.

Do czego służą narzędzia automatyzacji GetResponse? Jeśli szukasz inspiracji jak wprowadzić Marketing Automation w swojej firmie, pobierz nasz darmowy poradnik.

Chcesz poznać pozostałe narzędzia GetResponse?

Zobacz wszystkie funkcjonalności