Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Porzucony koszyk

ZACHĘCAJ KLIENTÓW DO DOKOŃCZENIA ZAKUPÓW I ZWIĘKSZAJ ZYSKI SWOJEGO E-SKLEPU

Czy wiesz, że...?

Każdego dnia 66% kupujących online porzuca koszyk tuż przed sfinalizowaniem transakcji.

To utrata zbyt wielu potencjalnych klientów i o wiele mniejszy zysk.

Tu potrzeba kampanii email marketingowych, które zachęcą do dokończenia zakupów i zwiększą przychody Twojego e-sklepu.

Odzyskanie porzuconego koszyka

Dzięki Marketing Automation GetResponse możesz wysyłać spersonalizowane wiadomości tym klientom, którzy porzucili koszyk w trakcie zakupów, zachęcając ich do dokończenia transakcji.

Ustal dowolny okres czasu, po którym system ma uznać koszyk za porzucony.

Zaplanuj serię wiadomości Marketing Automation i docieraj do klientów porzucających koszyk.

Odejmuj punkty klientom, którzy
nie dokonali zakupu przez dłuższy czas.

Przypisuj tagi nieaktywnym klientom
lub przenoś ich do kampanii reaktywujących.

Wybieraj spośród pozostałych warunków, akcji i filtrów, dzięki którym zwiększysz potencjał kampanii reaktywujących.

Jak to działa?

Ustal okres czasu, po którym chcesz uznać koszyk za porzucony. Marketing Automation GetResponse rozpocznie odliczanie w momencie, gdy klient wrzuci do niego pierwszy produkt. Jeśli pozostanie w nim przez określony przez Ciebie czas, system określi koszyk jako porzucony. Wykorzystaj integrację API lub skopiuj na stronę fragment kodu JavaScript i jeszcze dziś rozpocznij kampanię reaktywującą klientów, którzy nie dokończyli zakupów!

Integracja API porzuconego koszyka pozwala określić:

  • ID koszyka

  • ID subskrybenta

  • ID sklepu

  • Adres URL koszyka

Dzięki wykorzystaniu wtyczki API lub kodu JavaScript, nie tylko ustalisz czas, po którym chcesz uznać koszyk za porzucony. Otrzymasz również dostęp do pozostałych funkcji Marketing Automation, które umożliwią Ci m.in. śledzenie aktywności na stronie, potwierdzanie dokonania transakcji oraz sprawdzanie, czy zostały osiągnięte konkretne cele.

Dowiedz się więcej o narzędziu Porzucony Koszyk

Odzyskaj klientów dzięki
Marketing Automation GetResponse.

WYPRÓBUJ ZA DARMO
Kup teraz
Zobacz wszystkie funkcjonalności