Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)
GetResponse Sp. z o.o. potrzebuje Twojego adresu e-mail, aby rozpocząć aktywację usługi. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Porzucony koszyk

ZACHĘCAJ KLIENTÓW DO DOKOŃCZENIA ZAKUPÓW I ZWIĘKSZAJ ZYSKI SWOJEGO E-SKLEPU

Czy wiesz, że...?

Każdego dnia 66% kupujących online porzuca koszyk tuż przed sfinalizowaniem transakcji.

To utrata zbyt wielu potencjalnych klientów i o wiele mniejszy zysk.

Tu potrzeba kampanii email marketingowych, które zachęcą do dokończenia zakupów i zwiększą przychody Twojego e-sklepu.

Odzyskanie porzuconego koszyka

Dzięki Marketing Automation GetResponse możesz wysyłać spersonalizowane wiadomości tym klientom, którzy porzucili koszyk w trakcie zakupów, zachęcając ich do dokończenia transakcji.

Ustal dowolny okres czasu, po którym system ma uznać koszyk za porzucony.

Zaplanuj serię wiadomości Marketing Automation i docieraj do klientów porzucających koszyk.

Odejmuj punkty klientom, którzy
nie dokonali zakupu przez dłuższy czas.

Przypisuj tagi nieaktywnym klientom
lub przenoś ich do kampanii reaktywujących.

Wybieraj spośród pozostałych warunków, akcji i filtrów, dzięki którym zwiększysz potencjał kampanii reaktywujących.

Jak to działa?

Zaczynamy odliczać czas, gdy pierwszy produkt zostanie umieszczony w koszyku sklepowym,
a jeśli produkt wciąż będzie w koszyku po określonym przedziale czasowym, uznamy taki koszyk za porzucony.

Skorzystaj z naszych integracji ecommerce, aby połączyć sklep z kontem w GetResponse i zacząć generować zyski.

Zachęcaj klientów do powrotu do koszyków i finalizowania zakupów - zrobisz to dzięki efektywnym szablonom automatyzacyjnym i w pełni spersonalizowanym przypomnieniom. Dołóż do tego rekomendacje produktów, a zachęcisz klientów do uzupełniania koszyków nowymi produktami.

Klienci, którzy otrzymują kilka przypomnień o porzuconym koszyku, wracają dokończyć zakupy na stronie 2,4 razy częściej niż ci, którzy otrzymują tylko jedną wiadomość z przypomnieniem.
(Źródło: Experian, 2016)

Chcesz poznać więcej narzędzi GetResponse?
Zobacz wszystkie funkcjonalności