Narzędzia e-commerce

Skuteczny sposób na pozyskanie stałych klientów. Promuj swój sklep online i sprzedawaj jeszcze więcej!

Połącz e-sklep z innymi serwisami

Twój sklep to prawdziwa kopalnia wiedzy o klientach! Wykorzystaj to – zintegruj konto GetResponse z popularnymi platformami e-commerce, poznaj preferencje klientów i zaplanuj kolejne działania w oparciu o zdobyte informacje. Automatycznie wysyłaj spersonalizowane oferty, aby zwiększać konwersję i sprzedaż. Dzięki temu zawsze będziesz o krok przed konkurencją!

Wykorzystuj dane do upsellingu

Przekonaj klientów do ponownej wizyty w sklepie, polecając im produkty powiązane z poprzednimi zakupami. Teraz możesz to robić automatycznie!

Wystarczy, że dodasz do wiadomości moduł rekomendacji i wybierzesz kategorie produktów, które chcesz promować.

Dowiedz się więcej

Odzyskuj porzucone koszyki

Przyciągnij niezdecydowanych klientów przypomnieniami i promocjami.

Automatycznie wysyłaj wiadomości do osób, które nie dokończyły zakupów i obserwuj, jak powracają do Twojego e‑sklepu.

Cykl odzyskiwania porzuconego koszyka i przykładowa wiadomość

Wysyłaj automatyczną komunikację
po zakupie

Wykorzystaj marketing automation, aby wysyłać w idealnym momencie wiadomości follow-up: potwierdzenie zakupu, przypomnienie o porzuconym koszyku, nowe oferty i rekomendacje produktowe.

Gotowe szablony automation pomogą Ci zoptymalizować ścieżkę klienta. Dzięki nim uruchomienie zautomatyzowanego cyklu wiadomości zajmie Ci chwilę – wystarczy dodać odpowiednie wiadomości.

Komunikacja po zakupie i przykładowa wiadomość

Docieraj do właściwych odbiorców, zawsze we właściwym czasie

Wykorzystaj dane ze sklepu do segmentacji klientów i wysyłki stargetowanych wiadomości we właściwym czasie. Chcesz wysłać ofertę osobom, które wydały w zeszłym miesiącu ponad 300 PLN? Nic prostszego! Twój segment automatycznie doda tych klientów do konkretnej grupy docelowej.

A co z jednorazowymi kupującymi, którzy nie wrócili na kolejne zakupy? Stwórz dla nich osobny segment, aby w dowolnej chwili uruchomić wiadomość-przypomnienie. Segmenty pozwalają wykorzystać potencjał cykli automation za pośrednictwem elementu segmentu dynamicznego, dzięki któremu targetowanie ecommerce może stać się integralną częścią Twojej strategii marketingowej.

Dowiedz się więcej na temat segmentacji

Lista klientów e-sklepu w zaawansowanym wyszukiwaniu GetResponse

Zachęcaj odwiedzających do subskrypcji

Dodaj na stronie pop-upy i zwiększaj bazę adresową. Twórz atrakcyjne formularze zapisu i wysyłaj klientom limitowane oferty oraz aktualności produktowe, aby chętnie wracali do Twojego sklepu online.

Po zintegrowaniu e-sklepu z GetResponse, nowi klienci będą automatycznie dodawani na listy kontaktów. Dzięki temu z łatwością nawiążesz z nimi kontakt i przedstawisz nowe oferty.

Przykładowa strona e-commerce i formularz zapisu

Ułatw klientom zakup

Wykorzystaj możliwości PayPala i umieść przycisk „Kup teraz” w newsletterach i na landing pages. Teraz klienci mogą zrobić zakupy jeszcze szybciej!

Zobacz, jakie to proste

Logotypy PayPal i dostawców płatności

Monitoruj wyniki kampanii

Obserwuj zaangażowanie odbiorców – już od momentu zapisu na listę. Monitoruj otwarcia wiadomości i kliknięcia linków, udostępnienia w mediach społecznościowych oraz wskaźniki wypisów. Wszystko znajdziesz w intuicyjnym panelu statystyk.

Statystyki wiadomości
Chcesz poznać więcej narzędzi GetResponse?
Zobacz wszystkie funkcjonalności