Narzędzia e-commerce

Skuteczny sposób na pozyskanie stałych klientów. Promuj swój sklep online i sprzedawaj jeszcze więcej!

Połącz e-sklep z innymi serwisami

Twój sklep to prawdziwa kopalnia wiedzy o klientach! Wykorzystaj to – zintegruj konto GetResponse z popularnymi platformami e-commerce, poznaj preferencje klientów i zaplanuj kolejne działania w oparciu o zdobyte informacje. Automatycznie wysyłaj spersonalizowane oferty, aby zwiększać konwersję i sprzedaż. Dzięki temu zawsze będziesz o krok przed konkurencją!

Wykorzystuj dane do upsellingu

Przekonaj klientów do ponownej wizyty w sklepie, polecając im produkty powiązane z poprzednimi zakupami. Teraz możesz to robić automatycznie!

Wystarczy, że dodasz do wiadomości moduł rekomendacji i wybierzesz kategorie produktów, które chcesz promować.

Dowiedz się więcej

Odzyskuj porzucone koszyki

Przyciągnij niezdecydowanych klientów przypomnieniami i promocjami.

Automatycznie wysyłaj wiadomości do osób, które nie dokończyły zakupów i obserwuj, jak powracają do Twojego e‑sklepu.

Cykl odzyskiwania porzuconego koszyka i przykładowa wiadomość

Wysyłaj automatyczną komunikację
po zakupie

Wykorzystaj marketing automation, aby wysyłać w idealnym momencie wiadomości follow-up: potwierdzenie zakupu, przypomnienie o porzuconym koszyku, nowe oferty i rekomendacje produktowe.

Gotowe szablony automation pomogą Ci zoptymalizować ścieżkę klienta. Dzięki nim uruchomienie zautomatyzowanego cyklu wiadomości zajmie Ci chwilę – wystarczy dodać odpowiednie wiadomości.

Komunikacja po zakupie i przykładowa wiadomość

Docieraj do właściwych odbiorców, zawsze we właściwym czasie

Wykorzystaj informacje o klientach i segmentuj bazę adresową, aby wysyłać wiadomości dopasowane do preferencji odbiorców. Chcesz dotrzeć do klientów, którzy wydali w zeszłym miesiącu ponad 100 zł? To proste! Dzięki filtrom zostaną automatycznie dodani do odpowiedniej grupy docelowej.

A co z kupującymi, którzy nie wrócili do e-sklepu? Stwórz dla nich osobny filtr, aby w dowolnej chwili wysłać przypomnienie. Połącz potencjał filtrów i cykli automation, wykorzystując element segment dynamiczny i na stałe wprowadź targetowanie do swojej strategii marketingowej.

Dowiedz się więcej na temat segmentacji

Lista klientów e-sklepu w zaawansowanym wyszukiwaniu GetResponse

Zachęcaj odwiedzających do subskrypcji

Dodaj na stronie pop-upy i zwiększaj bazę adresową. Twórz atrakcyjne formularze zapisu i wysyłaj klientom limitowane oferty oraz aktualności produktowe, aby chętnie wracali do Twojego sklepu online.

Po zintegrowaniu e-sklepu z GetResponse, nowi klienci będą automatycznie dodawani na listy kontaktów. Dzięki temu z łatwością nawiążesz z nimi kontakt i przedstawisz nowe oferty.

Przykładowa strona e-commerce i formularz zapisu

Ułatw klientom zakup

Wykorzystaj możliwości PayPala i umieść przycisk „Kup teraz” w newsletterach i na landing pages. Teraz klienci mogą zrobić zakupy jeszcze szybciej!

Zobacz, jakie to proste

Logotypy PayPal i dostawców płatności

Monitoruj wyniki kampanii

Obserwuj zaangażowanie odbiorców – już od momentu zapisu na listę. Monitoruj otwarcia wiadomości i kliknięcia linków, udostępnienia w mediach społecznościowych oraz wskaźniki wypisów. Wszystko znajdziesz w intuicyjnym panelu statystyk.

Statystyki wiadomości
Chcesz poznać więcej narzędzi GetResponse?
Zobacz wszystkie funkcjonalności