Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Baza wiedzy

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o marketingu.

Wszystkie materiały

  • Marketing Automation - 11 B2B Consumer Behavior Secrets

    Do you know how your customers make their decisions? What is the reasoning behind their actions? Find out the answers and increase the impact of your next marketing automation campaign.

    Marketing Automation - 11 B2B Consumer Behavior Secrets
  • Getting Started with Landing Page Analytics

    Building effective landing pages isn't just about great design. It's also about data and analysis. If you want to learn how to monitor your landing pages' performance over time, learn what metrics to look at, and how to analyze them, all you have to do is read this guide.

    Getting Started with Landing Page Analytics
  • Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego

    Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak możesz wykorzystać marketing automation do zbierania wartościowych informacji o klientach i dopasowania komunikacji do ich potrzeb. Przekonasz się, jak skutecznie używać danych do profilowania subskrybentów i przeprowadzania ich przez lejek sprzedażowy.

    Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego
  • Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce

    Dzięki dostawcom usług hostingowych takich jak Shopify, Magento czy Bigcommerce, praktycznie każdy może otworzyć e-sklep za pomocą kilku kliknięć. Jak utrzymać pozycję rynkową w otoczeniu rosnącej konkurencji? Jednym z rozwiązań jest automatyzacja marketingu.

    Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce
  • 15 powodów, aby korzystać z marketing automation

    Naucz się wykorzystywać technologię, by podejmować odpowiednie działania i mierzyć wyniki kampanii. Pokonasz konkurencję, zrozumiesz odbiorców i zwiększysz sprzedaż

    15 powodów, aby korzystać z marketing automation
  • Siedem najpopularniejszych mitów na temat marketing automation

    Istnieje sporo mitów na temat tego, jak wykorzystywać automatyzację do pozyskiwania wartościowych leadów. Przyjrzeliśmy się tym najpopularniejszym i postanowiliśmy rozwiać związane z nimi wątpliwości.

    Siedem najpopularniejszych mitów na temat marketing automation
  • Marketing Automation: 3 niezbędne elementy

    Nieważne, czy dopiero zaczynasz wykorzystywać automatyzację w marketingu, czy masz już w tej dziedzinie doświadczenie - musisz pamiętać o kilku podstawowych, lecz istotnych kwestiach. Jakich? Odpowiedź znajdziesz w tym poradniku.

    Marketing Automation: 3 niezbędne elementy
  • 10 zabójców konwersji

    Nie chciałbyś trafić na naszą listę poszukiwanych! Poznaj 10 marketingowych grzechów, przez które możesz zniechęcić do siebie odbiorców i dowiedz się, jak ich unikać.

    10 zabójców konwersji
  • Jak przy pomocy marketing automation odzyskać klientów porzucających koszyk?

    Dzięki serwisom takim jak Shopify, Magento, czy Bigcommerce prawie każdy może dziś uruchomić sklep internetowy. Wystarczy kilka kliknięć. W obliczu rosnącej konkurencji sklepy muszą walczyć o utrzymanie pozycji na rynku.

    Jak przy pomocy marketing automation odzyskać klientów porzucających koszyk?
  • Email marketing w branży e-commerce

    Oddajemy w Twoje ręce 70 stron praktycznej wiedzy marketingowej – popartej licznymi przykładami oraz komentarzami specjalistów z branży e-commerce, online marketingu i promocji w sieci.

    Email marketing w branży e‑commerce
  • Mailing pełen miłości

    Walentynki to nie tylko wyjątkowy dzień dla zakochanych. Jest to również niezwykła okazja dla marketerów, którzy tego dnia mogą podkreślić, jak bardzo ich firma ceni sobie relacje z klientami.

    Mailing pełen miłości
  • Dostarczalność od A do Z

    Poznaj powszechne problemy, związane z dostarczalnością emaili i spraw, aby wiadomości zawsze docierały do skrzynek Twoich odbiorców.

    Dostarczalność od A do Z
  • Lead Generation 101 - Whitepapers

    Learn what lead generation is in a nutshell: building a database of contacts and then guiding those leads through the buying process until they're ready to talk to your sales team and make a purchase.

    Lead Generation 101
  • Business Integration - Whitepapers

    Find out why email marketing works best when you align it with your sales cycle and how a proper CRM system can nurture leads and guide them through your funnel.

    Business Integration
  • Przewodnik dla agencji i marek

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak wygląda praca nad kampaniami email marketingowymi na rynkach międzynarodowych lub przy zarządzaniu wieloma markami jednocześnie, koniecznie przeczytaj ten poradnik.

    Przewodnik dla agencji i marek
  • Dynamic Content w Emailach

    Personalizacja to jedna z najczęściej stosowanych technik email marketingowych. Dzięki niej możesz sprawić, że wiadomości otrzymywane przez subskrybentów będą dostosowane do ich potrzeb i zainteresowań.

    Dynamic Content w Emailach
  • 10 Steps to Understanding Content Marketing

    From establishing goals to tracking the right metrics. What is content marketing? Download our free guide and learn how to become an excellent marketer in 10 easy steps.

    10 Steps to Understanding Content Marketing
  • Join the Landing Page Optimisation Course created for GetResponse by Peep Laja ConversionXL, and start creating high-converting landing pages today! Learn how to effectively connect your email marketing and landing pages to get more sales, conversions and visitors. Sign up today!

    Landing Page Course GetResponse
  • Getting Started with Webinar Marketing - Whitepapers

    Find out how to prepare, plan, and promote a webinar that resonates with your target audience.

    Getting Started with Webinar Marketing
  • KPI w email marketingu

    Poniższy poradnik pomoże Ci rozwinąć umiejętności email marketingowe, dzięki czemu nie będziesz działać instynktownie, a zaczniesz pracować na twardych danych, jak profesjonalista!

    KPI w email marketingu
  • Świąteczne kampanie promocyjne

    Przeczytaj wyjątkowy ebook GetResponse i dowiedz się, jak stworzyć kompleksową kampanię świąteczną.

    Świąteczne kampanie promocyjne
  • Najskuteczniejsze sposoby budowania bazy mailingowej

    Sukces działań email marketingowych zależy całkowicie od aktywności subskrybentów.

    Najskuteczniejsze sposoby budowania bazy mailingowej
  • Jak zwiększyć skuteczność newslettera?

    Projektowanie wiadomości email jest ważnym elementem skutecznej strategii komunikacji. Przesyłane mailingi muszą nie tylko wyglądać dobrze i spełniać wymagania prowadzonej kampanii, ale również wywoływać określone reakcje u subskrybentów.

    Jak zwiększyć skuteczność newslettera?
  • An Email Marketing Funnel For Planning Your Subscriber's Journey

    Successful email marketing is not about asking people to sign up and sending them promotional emails till they unsubscribe. It is a great opportunity to build unique relationships between your brand and subscribers.

    An Email Marketing Funnel For Planning Your Subscriber's Journey
  • Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili

    Liczne badania naukowe wskazują na to, że psychologia leży w samym sercu marketingu.

    Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili
  • Measuring and Tracking Email Results: 3 Step Starter

    Data is a double-edged sword in the sense that it’s valuable but there’s just so much of it. Where organizations often struggle is that they’re tempted to track anything and everything they possibly can...

    Measuring and Tracking Email Results: 3 Step Starter
  • Jak projektować skuteczne landing pages

    Niniejszy poradnik pomoże Ci odkryć potencjał responsywnych landing pages.

    Jak projektować skuteczne landing pages
  • Jak wykorzystać SEO do budowania bazy adresowej

    Wydawać by się mogło, że email marketing i wyszukiwanie organiczne wykluczają się wzajemnie. Ale czy wiesz, że te dwie dziedziny mogą połączyć siły i wspierać Twój sukces?

    Jak wykorzystać SEO do budowania bazy adresowej
  • 7 pomysłów na kampanię z okazji Dnia Matki

    Email marketing polega przede wszystkim na tworzeniu i utrzymaniu wartościowych relacji. Dzień Matki to kolejna okazja, aby to potwierdzić.

    7 pomysłów na kampanię z okazji Dnia Matki
  • 10 podstawowych technik pozyskiwania leadów

    Wysokiej jakości baza adresowa to najważniejszy element skutecznego email marketingu.

    10 podstawowych technik pozyskiwania leadów
  • Niezbędnik Content Marketera

    Według badań Content Marketing Institute, aż 55% firm zamierza w tym roku zwiększyć budżet na działania content marketingowe.

    Niezbędnik Content Marketera
  • 7 sposobów na wiosenne odświeżenie kampanii

    Przygotowaliśmy 7 wskazówek, które pomogą odświeżyć Twoje działania email marketingowe.

    7 sposobów na wiosenne odświeżenie kampanii
  • How to Write Newsletters that Get Opened Read and Clicked - GetResponse Support

    Creating compelling newsletters that get opened, read, and clicked is one of the most important elements of a successful email marketing campaign...

    How to Write Newsletters that Get Opened Read and Clicked
  • Specyfikacja tworzenia wiadomości w formacie HTML

    Aby mieć kontrolę nad tym, jak zaprojektowana wiadomość email będzie wyglądała po odebraniu poprzez użytkowników poczty elektronicznej, przygotowaliśmy dokument zawierający najlepsze zasady i standardy tworzenia kodu HTML pod newslettery.

    Specyfikacja tworzenia wiadomości w formacie HTML
  • Wybory Samorządowe 2014

    Raport przedstawia wyniki badań sposobu wykorzystania różnych kanałów e-marketingowych przez kandydujące partie w wyborach samorządowych w roku 2014.

    Wybory Samorządowe 2014
  • Wybory Samorządowe 2014

    Sprawdziliśmy, jak partie polityczne wykorzystują w przedwyborczych działaniach informacyjnych i promocyjnych email marketing, czy i jak efektywnie prowadzą komunikację w mediach społecznościowych oraz w jakim stopniu wykorzystują możliwości promocji w wyszukiwarce Google.

    Wybory Samorządowe 2014
  • Świąteczne strategie email marketingowe

    Grudzień jest niezwykle pracowitym miesiącem, w którym marki konkurują między sobą o względy zabieganych konsumentów.

    Świąteczne strategie email marketingowe
  • 8 UX Tips to Boost Your Landing Page Conversion Rate

    Marketers are at constant competition when it comes to the landing page conversion rate. But there is still a lot of room for improvement especially when User Experience is concerned.

    8 UX Tips to Boost Your Landing Page Conversion Rate
  • Profesjonalna korespondencja z klientami

    Być może używasz wielu kanałów marketingowych do nawiązywania, utrzymywania i pielęgnowania długotrwałych relacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Lecz wystarczy jedno nieporozumienie, aby cały Twój wysiłek poszedł na marne.

    Profesjonalna korespondencja z klientami
  • Jak stosować video w wiadomościach email

    W dzisiejszych czasach zastosowanie przekonujących treści oraz przykuwających uwagę zdjęć nie gwarantuje powodzenia kampanii marketingowych.

    Jak stosować video w wiadomościach email
  • Email w biegu

    Raport ten przedstawia wyniki badań sprawdzających sposoby, w jaki polscy użytkownicy korzystają z poczty elektronicznej oraz rolę smartfonów w tym procesie.

    Email w biegu
  • Email widziany oczami konsumentów

    Raport ten przedstawia wyniki badania dotyczącego preferencji oraz opinii internautów na temat komunikatów email marketingowych.

    Email widziany oczami konsumentów
  • Creating Landing Pages That Convert

    This infographic explains the benefits of using multiple targeted landing pages and provides a quick action plan to start creating landing pages that convert.

    Creating Landing Pages That Convert
  • Stan email marketingu na rynku wydawniczym 2014

    Przeanalizowaliśmy działania email marketingowe firm na polskim rynku wydawniczym.

    Stan email marketingu na rynku wydawniczym 2014
  • Email marketing w branży kosmetycznej

    Dowiedz się, w jaki sposób branża kosmetyczna wykorzystuje kanał email, jak zaplanować działania marketingowe oraz jakie są wymogi prawne w kwestii przetwarzania danych osobowych.

    Email marketing w branży kosmetycznej
  • Email marketing maraton w liczbach

    Meta Email Maratonu już za nami! Przekroczyliśmy ją 18 marca w Warszawie. A to oznacza, że przyszedł czas na podsumowanie całego cyklu szkoleń.

    Email marketing maraton w liczbach
  • Jak korzystać z autoresponderów?

    Wielu marketerów startujących dopiero z kampaniami email marketingowymi skupia swoje działania na pojedynczych newsletterach. Niestety szybko okazuje się, że ograniczanie się tylko do takiego działania nie spełnia ich oczekiwań.

    Jak korzystać z autoresponderów?
  • Grafiki w newsletterze

    Umieszczanie grafik w wiadomościach email to chyba najskuteczniejszy sposób na wzbudzenie zainteresowania subskrybentów.

    Grafiki w newsletterze
  • Jak sprzedawać za pomocą emaila?

    Czy email sprzedaje? To jest chyba najczęściej powtarzane pytanie przez każdego marketera i sprzedawcę rozpoczynającego swoją przygodę z email marketingiem.

    Jak sprzedawać za pomocą emaila?
  • Jak sprawdzamy pocztę email

    Mobile – to jedno z najczęściej wymienianych przez marketerów słów w minionym roku.

    Jak sprawdzamy pocztę email
  • Podsumowanie roku 2013 w GetResponse

    Przygotowaliśmy krótkie podsumowanie 2013 roku w GetResponse. Za pomocą infografiki opowiemy Wam, jak upłynął nam miniony rok.

    Podsumowanie roku 2013 w GetResponse
  • Poradnik optymalizacji Landing Page

    Landing page to kluczowa część marketingu online. Jeśli jeszcze ich nie używasz, marnujesz ogromny potencjał i możliwość przykucia uwagi odbiorców.

    Poradnik optymalizacji Landing Page
  • Testowanie i optymalizacja wiadomości email

    Mniej niż 1/3 email marketerów regularnie sprawdza i optymalizuje swoje działania email marketingowe. Aby tworzyć skuteczne kampanie, należy analizować poprzednie projekty i wyciągać z nich wnioski.

    Testowanie i optymalizacja wiadomości email
  • Stan Email Marketingu w Polsce 2013

    Ten raport to próba sprawdzenia wiedzy marketerów na temat email marketingu, zbadania w jaki sposób przekłada się na sposób prowadzonych działań oraz odpowiedzi na pytanie czy zmienia się ona w zależności od wielkości przedsiębiorstwa lub branży.

    Stan Email Marketingu w Polsce 2013
  • Wpływ social media na skuteczność email marketingu

    Social sharing can bring great results. The figures included in infographics should convince you to make your emails shareable.

    Social Sharing Boosts Email Results
  • Email marketing oczami internautów

    Prezentujemy infografikę, dzięki której poznacie kondycję polskiego rynku email marketingu

    Email marketing oczami internautów
  • Książka inspiracji 2013

    Jak często Twoi subskrybenci mówią „wow!”? Jak często dzielą się Twoimi newsletterami ze swoimi znajomymi lub dzwonią do Ciebie, gdy przypadkiem nie otrzymają zamówionego maila? Brzmi niewiarygodnie? A jednak to możliwe.

    Książka inspiracji 2013
  • Inspirujące przepisy na świąteczną kampanię email marketingową

    Święta to najlepszy moment na przeprowadzenie naprawdę skutecznych kampanii email marketingowych.

    Inspirujące przepisy na świąteczną kampanię email marketingową
  • Promocja świąteczna w e-sklepach

    Mamy dla Was ostatnie w 2013 roku dane dotyczące rynku e-commerce.

    Promocja świąteczna w e-sklepach
  • 17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe

    Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok to dla wielu przedsiębiorców, marketerów i sprzedawców szczególny okres, do którego bardzo często przygotowują się już kilka miesięcy wcześniej.

    17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe
  • Kiedy wysłać newsletter aby uzyskać najlepsze efekty

    Zbadaliśmy, o której godzinie i w jakie dni tygodnia najlepiej wysyłać newslettery, aby uzyskiwać najwyższe wskaźniki skuteczności z prowadzonych kampanii email marketingowych.

    Kiedy wysłać newsletter aby uzyskać najlepsze efekty
  • Email w biegu

    Mamy dla Was kolejną infografikę na temat email marketingu.

    Email w biegu
  • Wpływ social media na email marketing

    Od zawsze głośno mówiliśmy, że warto integrować kampanie email marketingowe z social media. Wielu sceptyków oczekiwało poparcia w liczbach.

    Wpływ social media na email marketing
  • Kalendarz kampanii promocyjnych na 2012 rok

    Jeżeli nie macie jeszcze strategii (email) marketingowej na 2012 rok lub brak Wam pomysłu na kampanie promocyjne to mamy małą niespodziankę, która powinna okazać się pomocna.

    Kalendarz kampanii promocyjnych na 2012 rok
  • Marketing automation

    Jaka jest różnica między tradycyjnym email marketingiem a marketing automation? Jakie są zalety i wady obu tych kanałów komunikacji? Między innymi na te pytania odpowiemy w tym poradniku.

    Marketing automation
  • Jak skutecznie dostarczać wiadomości email?

    Dostarczalność – czyli zdolność skutecznego dostarczania wiadomości – pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla marketerów.

    Jak skutecznie dostarczać wiadomości email?
  • Jak powiększyć bazę email marketingową?

    U podstaw sukscesu działań email marketingowych leży lista subskrybentów, czyli osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie wiadomości.

    Jak powiększyć bazę email marketingową?
  • Globalne porównanie wskaźników email marketingowych

    Z każdym dniem email marketing rośnie w siłę i zwiększa swoją popularność na całym świecie.

    Globalne porównanie wskaźników email marketingowych
  • Jak zbudować dochodowy program lojalnościowy

    Pozyskiwanie nowych klientów i generowanie sprzedaży to główne cele większości firm - niezależnie od rynku czy branży, w których działają.

    Jak zbudować dochodowy program lojalnościowy
  • Kartki świąteczne vs. email, SMS, social media

    Eksperci z GetResponse i portalu Wirtutalne Media podjęli próbę ustalenia, która z form wysyłania życzeń świątecznych jest obecnie najpopularniejsza. Poznaj wyniki!

    Kartki świąteczne vs. email, SMS, social media
  • 10 sposobów na najwyższą dostarczalność emaili

    W ubiegłym tygodniu uruchomiliśmy kampanię „Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy, bez ponoszenia żadnych kosztów, może przetestować dostarczalność wiadomości w GetResponse.

    10 sposobów na najwyższą dostarczalność emaili

Bądź na bieżąco!