Kompleksowy raport

Skuteczność email marketingu
i marketing automation w 2017 roku

Pobierz raport

Stan email marketingu i marketing automation 2017
Stan email marketingu i marketing automation 2017

GetResponse zapytało ponad 2800 marketerów ze 127 krajów o to, czy według nich email marketing wciąż jest skuteczny i w jaki sposób korzystają z automatyzacji. Razem z Davem Chaffeyem ze Smart Insights przygotowaliśmy obszerny, dwuczęściowy raport, w którym przedstawiamy wyniki tego badania oraz dokonujemy kompleksowego porównania danych z rynku polskiego z rynkiem globalnym.

Czego się dowiedzieliśmy?

  • 42% polskich marketerów
    planuje zwiększenie nakładów
    na email marketing w 2017 roku.
  • 50,1% ankietowanych w Polsce
    oceniło email marketing jako
    „dobry” lub „świetny” kanał
    komunikacji.
  • 50,4% marketerów spoza Polski
    nie korzysta z targetowania.
  • 51% firm na świecie nie testuje
    proaktywnie wysyłanych wiadomości.
  • Tylko co piąta firma w Polsce
    posiada długoterminową strategię
    content marketingową.
  • Największą trudnością związaną z wdrożeniem marketing automation w polskich firmach jest niska jakość danych na temat klientów (38,6%).

Dowiedz się więcej

Natalia Paczóska, Head of Marketing GetResponse Polska

Natalia Paczóska, Head of Marketing GetResponse Polska
Tworząc ten raport, ruszyliśmy na poszukiwanie odpowiedzi – jak marketerzy korzystają z możliwości email marketingu? Jakie techniki przynoszą najlepsze rezultaty? Przygotowane przez nas badanie to najprawdopodobniej pierwszy tego typu, tak rzetelny raport w Polsce, który pozwala na globalną ocenę obecnej kondycji online marketingu. Dzięki zebranym informacjom udało nam się ustalić, z czym borykają polscy marketerzy, jak radzą sobie z automatyzacją i jak wypadają w porównaniu z kolegami z branży z całego świata. Wnioski okazały się zaskakujące, sprawdźcie sami!

X Wypełnij formularz i pobierz raport.