Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e-commerce.

Co znajdziesz w środku:

Chcesz rozwijać działalność e-commerce, sprzedawać więcej produktów i pozyskiwać lojalnych klientów?

Pobierz ten przewodnik, aby dowiedzieć się, w jaki sposób marketing automation może pomóc Ci w osiągnięciu celów biznesowych.

  • jak zbudować bazę adresową wysokiej jakości
  • jak korzystać z SEO i płatnych reklam, aby przyciągnąć odpowiedni ruch
  • jak skutecznie pozyskiwać kontakty za pomocą formularzy i landing pages
  • dlaczego i w jaki sposób należy segmentować bazę klientów

Poradnik zawiera również komentarze od najlepszych ekspertów z branży:

  • Określ znaczenie każdego segmentu dla Twojej działalności. Dzięki temu spersonalizujesz ścieżkę klienta za pomocą odpowiedniej wiadomości, we właściwym czasie i w każdym punkcie styku z marką, takim jak: email, reklamy, media społecznościowe i strona internetowa

    Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e-commerce.

    Ioana Lupec, Project Manager w Omniconvert

  • Jednym z najlepszych i najbardziej niedocenianych sposobów wykorzystania SEO w e-commerce jest prowadzenie bloga. Na pewno słyszałeś to już tysiąc razy. Ale ile blogów na stronach sklepów internetowych poświęca większość miejsca sprzedaży produktów? Odpowiem za Ciebie: zbyt dużo.

    Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e-commerce.

    Phil Forbes, Content Writer and Marketer w Shoplo

  • Strony e-commerce muszą mieć specyficzne podejście do optymalizacji w wyszukiwarkach ze względu na swój charakter. Po pierwsze, podstawowy problem, jakim należy się zająć w kontekście SEO w e-commerce, to ograniczenie powielania treści do absolutnego minimum.

    Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e-commerce.

    Radu Vrabie, Online Marketing Consultant w Omniconvert

  • W e-commerce transakcje mają nadrzędne znaczenie, prawda? Jeśli nie myślisz o formularzach do generowania leadów jak o transakcjach, robisz błąd. Odwiedzający być może nie zostawia pieniędzy, ale przekazuje Ci coś znacznie cenniejszego: swój email. Co mu dajesz w zamian? Odpowiedzią na to pytanie jest Twoja propozycja wartości.”

    Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e-commerce.

    Shanelle Mullin, Content & Growth w Shopify

  • Przed rozpoczęciem kampanii płatnej polecam przenalizować grupę odbiorców za pomocą takich narzędzi jak Facebook Audience Insights i Google Analytics. Za pomocą tych narzędzi dowiesz się, jak dotrzeć do klientów i kim oni są. Dzięki tej wiedzy zaoszczędzisz pieniądze i skierujesz właściwe działania do przyszłych klientów.

    Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e-commerce.

    Piotr Sobczyk, Specjalista do spraw kampanii PPC w GetResponse

Oprócz tego, zobaczysz inspirujące przykłady kampanii, które będziesz mógł wykorzystać w planach komunikacji marketingowej. Interesuje Cię, jak odzyskać klientów lub przygotować dla nich kampanię onboardingową? Pobierz przewodnik i działaj!

Pobierz przewodnik

×

Wypełnij formularz i pobierz przewodnik