Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Przewodniki

  • How to Use Digital Ads to Grow Your Sales and Revenues

    Your social media campaigns don’t have to be hit-and-miss. In this eBook, discover how to use digital ads to sell more stuff and make more money.

    How to Use Digital Ads to Grow Your Sales and Revenues
  • Automatyzacja marketingu 2.0.

    Przekonaj się, jak budować relacje z klientami poprzez komunikację, wsłuchiwanie się w ich potrzeby i dawanie odpowiedzi, których potrzebują.

    Automatyzacja marketingu 2.0., czyli trzy kroki, które przeniosą Cię na wyższy poziom
  • 11 zachowań klientów B2B

    Czym kierują się klienci, podejmując decyzje o zakupie produktu? W jaki sposób wykorzystać to podczas planowania kolejnych kampanii marketingowych? Odpowiedzi poznasz w tym przewodniku.

    11 zachowań klientów B2B
  • Samodzielny przedsiębiorca na drodze do automatyzacji marketingu

    Cierpisz na syndrom „zbyt-dużo-do-zrobienia-a-za-mało-czasu”? Ten poradnik jest właśnie dla Ciebie!

    Samodzielny przedsiębiorca na drodze do automatyzacji marketingu
  • 15 powodów, aby korzystać z marketing automation

    Naucz się wykorzystywać technologię, by podejmować odpowiednie działania i mierzyć wyniki kampanii. Pokonasz konkurencję, zrozumiesz odbiorców i zwiększysz sprzedaż

    15 powodów, aby korzystać z marketing automation
  • Siedem najpopularniejszych mitów na temat marketing automation

    Istnieje sporo mitów na temat tego, jak wykorzystywać automatyzację do pozyskiwania wartościowych leadów. Przyjrzeliśmy się tym najpopularniejszym i postanowiliśmy rozwiać związane z nimi wątpliwości.

    Siedem najpopularniejszych mitów na temat marketing automation
  • Marketing Automation: 3 niezbędne elementy

    Nieważne, czy dopiero zaczynasz wykorzystywać automatyzację w marketingu, czy masz już w tej dziedzinie doświadczenie - musisz pamiętać o kilku podstawowych, lecz istotnych kwestiach. Jakich? Odpowiedź znajdziesz w tym poradniku.

    Marketing Automation: 3 niezbędne elementy
  • Jak przy pomocy marketing automation odzyskać klientów porzucających koszyk?

    Dzięki serwisom takim jak Shopify, Magento, czy Bigcommerce prawie każdy może dziś uruchomić sklep internetowy. Wystarczy kilka kliknięć. W obliczu rosnącej konkurencji sklepy muszą walczyć o utrzymanie pozycji na rynku.

    Jak przy pomocy marketing automation odzyskać klientów porzucających koszyk?
  • Generowanie leadów 101

    Jak pozyskiwać nowych odbiorców i w jaki sposób zamieniać ich w zaangażowanych klientów? Odpowiedzi znajdziesz w tym poradniku.

    Generowanie leadów 101
  • Business Integration - Whitepapers

    Find out why email marketing works best when you align it with your sales cycle and how a proper CRM system can nurture leads and guide them through your funnel.

    Business Integration
  • Przewodnik dla agencji i marek

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak wygląda praca nad kampaniami email marketingowymi na rynkach międzynarodowych lub przy zarządzaniu wieloma markami jednocześnie, koniecznie przeczytaj ten poradnik.

    Przewodnik dla agencji i marek
  • Organizacja i prowadzenie webinarów - pierwsze kroki

    Sprawdź, jak zaplanować, promować i przeprowadzić webinar, w którym każdy będzie chciał wziąć udział!

    Organizacja i prowadzenie webinarów - pierwsze kroki
  • How to Write Newsletters that Get Opened Read and Clicked - GetResponse Support

    Creating compelling newsletters that get opened, read, and clicked is one of the most important elements of a successful email marketing campaign...

    How to Write Newsletters that Get Opened Read and Clicked
  • Świąteczne strategie email marketingowe

    Grudzień jest niezwykle pracowitym miesiącem, w którym marki konkurują między sobą o względy zabieganych konsumentów.

    Świąteczne strategie email marketingowe
  • Testowanie i optymalizacja wiadomości email

    Mniej niż 1/3 email marketerów regularnie sprawdza i optymalizuje swoje działania email marketingowe. Aby tworzyć skuteczne kampanie, należy analizować poprzednie projekty i wyciągać z nich wnioski.

    Testowanie i optymalizacja wiadomości email
  • Książka inspiracji 2013

    Jak często Twoi subskrybenci mówią „wow!”? Jak często dzielą się Twoimi newsletterami ze swoimi znajomymi lub dzwonią do Ciebie, gdy przypadkiem nie otrzymają zamówionego maila? Brzmi niewiarygodnie? A jednak to możliwe.

    Książka inspiracji 2013
  • Inspirujące przepisy na świąteczną kampanię email marketingową

    Święta to najlepszy moment na przeprowadzenie naprawdę skutecznych kampanii email marketingowych.

    Inspirujące przepisy na świąteczną kampanię email marketingową
  • Jak skutecznie dostarczać wiadomości email?

    Dostarczalność – czyli zdolność skutecznego dostarczania wiadomości – pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla marketerów.

    Jak skutecznie dostarczać wiadomości email?
  • Jak powiększyć bazę email marketingową?

    U podstaw sukscesu działań email marketingowych leży lista subskrybentów, czyli osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie wiadomości.

    Jak powiększyć bazę email marketingową?

Bądź na bieżąco!