Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Przewodniki

  • Marketing Automation - 11 B2B Consumer Behavior Secrets

    Do you know how your customers make their decisions? What is the reasoning behind their actions? Find out the answers and increase the impact of your next marketing automation campaign.

    Marketing Automation - 11 B2B Consumer Behavior Secrets
  • 15 powodów, aby korzystać z marketing automation

    Naucz się wykorzystywać technologię, by podejmować odpowiednie działania i mierzyć wyniki kampanii. Pokonasz konkurencję, zrozumiesz odbiorców i zwiększysz sprzedaż

    15 powodów, aby korzystać z marketing automation
  • Siedem najpopularniejszych mitów na temat marketing automation

    Istnieje sporo mitów na temat tego, jak wykorzystywać automatyzację do pozyskiwania wartościowych leadów. Przyjrzeliśmy się tym najpopularniejszym i postanowiliśmy rozwiać związane z nimi wątpliwości.

    Siedem najpopularniejszych mitów na temat marketing automation
  • Marketing Automation: 3 niezbędne elementy

    Nieważne, czy dopiero zaczynasz wykorzystywać automatyzację w marketingu, czy masz już w tej dziedzinie doświadczenie - musisz pamiętać o kilku podstawowych, lecz istotnych kwestiach. Jakich? Odpowiedź znajdziesz w tym poradniku.

    Marketing Automation: 3 niezbędne elementy
  • Jak przy pomocy marketing automation odzyskać klientów porzucających koszyk?

    Dzięki serwisom takim jak Shopify, Magento, czy Bigcommerce prawie każdy może dziś uruchomić sklep internetowy. Wystarczy kilka kliknięć. W obliczu rosnącej konkurencji sklepy muszą walczyć o utrzymanie pozycji na rynku.

    Jak przy pomocy marketing automation odzyskać klientów porzucających koszyk?
  • Lead Generation 101 - Whitepapers

    Learn what lead generation is in a nutshell: building a database of contacts and then guiding those leads through the buying process until they're ready to talk to your sales team and make a purchase.

    Lead Generation 101
  • Business Integration - Whitepapers

    Find out why email marketing works best when you align it with your sales cycle and how a proper CRM system can nurture leads and guide them through your funnel.

    Business Integration
  • Przewodnik dla agencji i marek

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak wygląda praca nad kampaniami email marketingowymi na rynkach międzynarodowych lub przy zarządzaniu wieloma markami jednocześnie, koniecznie przeczytaj ten poradnik.

    Przewodnik dla agencji i marek
  • Getting Started with Webinar Marketing - Whitepapers

    Find out how to prepare, plan, and promote a webinar that resonates with your target audience.

    Getting Started with Webinar Marketing
  • How to Write Newsletters that Get Opened Read and Clicked - GetResponse Support

    Creating compelling newsletters that get opened, read, and clicked is one of the most important elements of a successful email marketing campaign...

    How to Write Newsletters that Get Opened Read and Clicked
  • Specyfikacja tworzenia wiadomości w formacie HTML

    Aby mieć kontrolę nad tym, jak zaprojektowana wiadomość email będzie wyglądała po odebraniu poprzez użytkowników poczty elektronicznej, przygotowaliśmy dokument zawierający najlepsze zasady i standardy tworzenia kodu HTML pod newslettery.

    Specyfikacja tworzenia wiadomości w formacie HTML
  • Świąteczne strategie email marketingowe

    Grudzień jest niezwykle pracowitym miesiącem, w którym marki konkurują między sobą o względy zabieganych konsumentów.

    Świąteczne strategie email marketingowe
  • Testowanie i optymalizacja wiadomości email

    Mniej niż 1/3 email marketerów regularnie sprawdza i optymalizuje swoje działania email marketingowe. Aby tworzyć skuteczne kampanie, należy analizować poprzednie projekty i wyciągać z nich wnioski.

    Testowanie i optymalizacja wiadomości email
  • Książka inspiracji 2013

    Jak często Twoi subskrybenci mówią „wow!”? Jak często dzielą się Twoimi newsletterami ze swoimi znajomymi lub dzwonią do Ciebie, gdy przypadkiem nie otrzymają zamówionego maila? Brzmi niewiarygodnie? A jednak to możliwe.

    Książka inspiracji 2013
  • Inspirujące przepisy na świąteczną kampanię email marketingową

    Święta to najlepszy moment na przeprowadzenie naprawdę skutecznych kampanii email marketingowych.

    Inspirujące przepisy na świąteczną kampanię email marketingową
  • Marketing automation

    Jaka jest różnica między tradycyjnym email marketingiem a marketing automation? Jakie są zalety i wady obu tych kanałów komunikacji? Między innymi na te pytania odpowiemy w tym poradniku.

    Marketing automation
  • Jak skutecznie dostarczać wiadomości email?

    Dostarczalność – czyli zdolność skutecznego dostarczania wiadomości – pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla marketerów.

    Jak skutecznie dostarczać wiadomości email?
  • Jak powiększyć bazę email marketingową?

    U podstaw sukscesu działań email marketingowych leży lista subskrybentów, czyli osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie wiadomości.

    Jak powiększyć bazę email marketingową?

Bądź na bieżąco!