Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Poradniki

  • Getting Started with Landing Page Analytics

    Building effective landing pages isn't just about great design. It's also about data and analysis. If you want to learn how to monitor your landing pages' performance over time, learn what metrics to look at, and how to analyze them, all you have to do is read this guide.

    Getting Started with Landing Page Analytics
  • Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego

    Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak możesz wykorzystać marketing automation do zbierania wartościowych informacji o klientach i dopasowania komunikacji do ich potrzeb. Przekonasz się, jak skutecznie używać danych do profilowania subskrybentów i przeprowadzania ich przez lejek sprzedażowy.

    Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego
  • Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce

    Dzięki dostawcom usług hostingowych takich jak Shopify, Magento czy Bigcommerce, praktycznie każdy może otworzyć e-sklep za pomocą kilku kliknięć. Jak utrzymać pozycję rynkową w otoczeniu rosnącej konkurencji? Jednym z rozwiązań jest automatyzacja marketingu.

    Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce
  • 10 zabójców konwersji

    Nie chciałbyś trafić na naszą listę poszukiwanych! Poznaj 10 marketingowych grzechów, przez które możesz zniechęcić do siebie odbiorców i dowiedz się, jak ich unikać.

    10 zabójców konwersji
  • Dostarczalność od A do Z

    Poznaj powszechne problemy, związane z dostarczalnością emaili i spraw, aby wiadomości zawsze docierały do skrzynek Twoich odbiorców.

    Dostarczalność od A do Z
  • Dynamic Content w Emailach

    Personalizacja to jedna z najczęściej stosowanych technik email marketingowych. Dzięki niej możesz sprawić, że wiadomości otrzymywane przez subskrybentów będą dostosowane do ich potrzeb i zainteresowań.

    Dynamic Content w Emailach
  • 10 Steps to Understanding Content Marketing

    From establishing goals to tracking the right metrics. What is content marketing? Download our free guide and learn how to become an excellent marketer in 10 easy steps.

    10 Steps to Understanding Content Marketing
  • KPI w email marketingu

    Poniższy poradnik pomoże Ci rozwinąć umiejętności email marketingowe, dzięki czemu nie będziesz działać instynktownie, a zaczniesz pracować na twardych danych, jak profesjonalista!

    KPI w email marketingu
  • Świąteczne kampanie promocyjne

    Przeczytaj wyjątkowy ebook GetResponse i dowiedz się, jak stworzyć kompleksową kampanię świąteczną.

    Świąteczne kampanie promocyjne
  • Jak zwiększyć skuteczność newslettera?

    Projektowanie wiadomości email jest ważnym elementem skutecznej strategii komunikacji. Przesyłane mailingi muszą nie tylko wyglądać dobrze i spełniać wymagania prowadzonej kampanii, ale również wywoływać określone reakcje u subskrybentów.

    Jak zwiększyć skuteczność newslettera?
  • Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili

    Liczne badania naukowe wskazują na to, że psychologia leży w samym sercu marketingu.

    Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili
  • Measuring and Tracking Email Results: 3 Step Starter

    Data is a double-edged sword in the sense that it’s valuable but there’s just so much of it. Where organizations often struggle is that they’re tempted to track anything and everything they possibly can...

    Measuring and Tracking Email Results: 3 Step Starter
  • Jak projektować skuteczne landing pages

    Niniejszy poradnik pomoże Ci odkryć potencjał responsywnych landing pages.

    Jak projektować skuteczne landing pages
  • Jak wykorzystać SEO do budowania bazy adresowej

    Wydawać by się mogło, że email marketing i wyszukiwanie organiczne wykluczają się wzajemnie. Ale czy wiesz, że te dwie dziedziny mogą połączyć siły i wspierać Twój sukces?

    Jak wykorzystać SEO do budowania bazy adresowej
  • 10 podstawowych technik pozyskiwania leadów

    Wysokiej jakości baza adresowa to najważniejszy element skutecznego email marketingu.

    10 podstawowych technik pozyskiwania leadów
  • Niezbędnik Content Marketera

    Według badań Content Marketing Institute, aż 55% firm zamierza w tym roku zwiększyć budżet na działania content marketingowe.

    Niezbędnik Content Marketera
  • Poradnik optymalizacji Landing Page

    Landing page to kluczowa część marketingu online. Jeśli jeszcze ich nie używasz, marnujesz ogromny potencjał i możliwość przykucia uwagi odbiorców.

    Poradnik optymalizacji Landing Page
  • 17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe

    Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok to dla wielu przedsiębiorców, marketerów i sprzedawców szczególny okres, do którego bardzo często przygotowują się już kilka miesięcy wcześniej.

    17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe
  • Jak zbudować dochodowy program lojalnościowy

    Pozyskiwanie nowych klientów i generowanie sprzedaży to główne cele większości firm - niezależnie od rynku czy branży, w których działają.

    Jak zbudować dochodowy program lojalnościowy

Bądź na bieżąco!