Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Infografiki

  • Mailing pełen miłości

    Walentynki to nie tylko wyjątkowy dzień dla zakochanych. Jest to również niezwykła okazja dla marketerów, którzy tego dnia mogą podkreślić, jak bardzo ich firma ceni sobie relacje z klientami.

    Mailing pełen miłości
  • Najskuteczniejsze sposoby budowania bazy mailingowej

    Sukces działań email marketingowych zależy całkowicie od aktywności subskrybentów.

    Najskuteczniejsze sposoby budowania bazy mailingowej
  • An Email Marketing Funnel For Planning Your Subscriber's Journey

    Successful email marketing is not about asking people to sign up and sending them promotional emails till they unsubscribe. It is a great opportunity to build unique relationships between your brand and subscribers.

    An Email Marketing Funnel For Planning Your Subscriber's Journey
  • 7 pomysłów na kampanię z okazji Dnia Matki

    Email marketing polega przede wszystkim na tworzeniu i utrzymaniu wartościowych relacji. Dzień Matki to kolejna okazja, aby to potwierdzić.

    7 pomysłów na kampanię z okazji Dnia Matki
  • 7 sposobów na wiosenne odświeżenie kampanii

    Przygotowaliśmy 7 wskazówek, które pomogą odświeżyć Twoje działania email marketingowe.

    7 sposobów na wiosenne odświeżenie kampanii
  • Wybory Samorządowe 2014

    Sprawdziliśmy, jak partie polityczne wykorzystują w przedwyborczych działaniach informacyjnych i promocyjnych email marketing, czy i jak efektywnie prowadzą komunikację w mediach społecznościowych oraz w jakim stopniu wykorzystują możliwości promocji w wyszukiwarce Google.

    Wybory Samorządowe 2014
  • 8 UX Tips to Boost Your Landing Page Conversion Rate

    Marketers are at constant competition when it comes to the landing page conversion rate. But there is still a lot of room for improvement especially when User Experience is concerned.

    8 UX Tips to Boost Your Landing Page Conversion Rate
  • Profesjonalna korespondencja z klientami

    Być może używasz wielu kanałów marketingowych do nawiązywania, utrzymywania i pielęgnowania długotrwałych relacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Lecz wystarczy jedno nieporozumienie, aby cały Twój wysiłek poszedł na marne.

    Profesjonalna korespondencja z klientami
  • Jak stosować video w wiadomościach email

    W dzisiejszych czasach zastosowanie przekonujących treści oraz przykuwających uwagę zdjęć nie gwarantuje powodzenia kampanii marketingowych.

    Jak stosować video w wiadomościach email
  • Creating Landing Pages That Convert

    This infographic explains the benefits of using multiple targeted landing pages and provides a quick action plan to start creating landing pages that convert.

    Creating Landing Pages That Convert
  • Email marketing maraton w liczbach

    Meta Email Maratonu już za nami! Przekroczyliśmy ją 18 marca w Warszawie. A to oznacza, że przyszedł czas na podsumowanie całego cyklu szkoleń.

    Email marketing maraton w liczbach
  • Jak korzystać z autoresponderów?

    Wielu marketerów startujących dopiero z kampaniami email marketingowymi skupia swoje działania na pojedynczych newsletterach. Niestety szybko okazuje się, że ograniczanie się tylko do takiego działania nie spełnia ich oczekiwań.

    Jak korzystać z autoresponderów?
  • Grafiki w newsletterze

    Umieszczanie grafik w wiadomościach email to chyba najskuteczniejszy sposób na wzbudzenie zainteresowania subskrybentów.

    Grafiki w newsletterze
  • Jak sprzedawać za pomocą emaila?

    Czy email sprzedaje? To jest chyba najczęściej powtarzane pytanie przez każdego marketera i sprzedawcę rozpoczynającego swoją przygodę z email marketingiem.

    Jak sprzedawać za pomocą emaila?
  • Jak sprawdzamy pocztę email

    Mobile – to jedno z najczęściej wymienianych przez marketerów słów w minionym roku.

    Jak sprawdzamy pocztę email
  • Podsumowanie roku 2013 w GetResponse

    Przygotowaliśmy krótkie podsumowanie 2013 roku w GetResponse. Za pomocą infografiki opowiemy Wam, jak upłynął nam miniony rok.

    Podsumowanie roku 2013 w GetResponse
  • Wpływ social media na skuteczność email marketingu

    Social sharing can bring great results. The figures included in infographics should convince you to make your emails shareable.

    Social Sharing Boosts Email Results
  • Email marketing oczami internautów

    Prezentujemy infografikę, dzięki której poznacie kondycję polskiego rynku email marketingu

    Email marketing oczami internautów
  • Promocja świąteczna w e-sklepach

    Mamy dla Was ostatnie w 2013 roku dane dotyczące rynku e-commerce.

    Promocja świąteczna w e-sklepach
  • Kiedy wysłać newsletter aby uzyskać najlepsze efekty

    Zbadaliśmy, o której godzinie i w jakie dni tygodnia najlepiej wysyłać newslettery, aby uzyskiwać najwyższe wskaźniki skuteczności z prowadzonych kampanii email marketingowych.

    Kiedy wysłać newsletter aby uzyskać najlepsze efekty
  • Email w biegu

    Mamy dla Was kolejną infografikę na temat email marketingu.

    Email w biegu
  • Wpływ social media na email marketing

    Od zawsze głośno mówiliśmy, że warto integrować kampanie email marketingowe z social media. Wielu sceptyków oczekiwało poparcia w liczbach.

    Wpływ social media na email marketing
  • Kalendarz kampanii promocyjnych na 2012 rok

    Jeżeli nie macie jeszcze strategii (email) marketingowej na 2012 rok lub brak Wam pomysłu na kampanie promocyjne to mamy małą niespodziankę, która powinna okazać się pomocna.

    Kalendarz kampanii promocyjnych na 2012 rok
  • Kartki świąteczne vs. email, SMS, social media

    Eksperci z GetResponse i portalu Wirtutalne Media podjęli próbę ustalenia, która z form wysyłania życzeń świątecznych jest obecnie najpopularniejsza. Poznaj wyniki!

    Kartki świąteczne vs. email, SMS, social media
  • 10 sposobów na najwyższą dostarczalność emaili

    W ubiegłym tygodniu uruchomiliśmy kampanię „Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy, bez ponoszenia żadnych kosztów, może przetestować dostarczalność wiadomości w GetResponse.

    10 sposobów na najwyższą dostarczalność emaili

Bądź na bieżąco!