Wypróbuj za darmo

Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa hasła:

  • użyj conajmniej 6 znaków
  • połącz litery i cyfry
  • użyj małych i wielkich liter
  • użyj znaków specjalnych (np. @)

Baza wiedzy

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o marketingu.

Najnowsze

  • Automatyzacja marketingu 2.0.

    Przekonaj się, jak budować relacje z klientami poprzez komunikację, wsłuchiwanie się w ich potrzeby i dawanie odpowiedzi, których potrzebują.

    Automatyzacja marketingu 2.0., czyli trzy kroki, które przeniosą Cię na wyższy poziom
  • Essential Landing Page Course

    Increase your online marketing revenue and become a landing page master. Learn how to build, publish and optimize landing pages through 10 insightful lessons. Enroll for free!

    Essential Landing Page Course
  • 11 zachowań klientów B2B

    Czym kierują się klienci, podejmując decyzje o zakupie produktu? W jaki sposób wykorzystać to podczas planowania kolejnych kampanii marketingowych? Odpowiedzi poznasz w tym przewodniku.

    11 zachowań klientów B2B
  • Getting Started with Landing Page Analytics

    Building effective landing pages isn't just about great design. It's also about data and analysis. If you want to learn how to monitor your landing pages' performance over time, learn what metrics to look at, and how to analyze them, all you have to do is read this guide.

    Getting Started with Landing Page Analytics
  • Webinar marketing z GetResponse

    Ten bezpłatny kurs zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o webinarach. Dzięki ośmiu wszechstronnym lekcjom staniesz się prawdziwym ekspertem od webinarów. Dołącz już dzisiaj!

    Webinar marketing z GetResponse
  • Samodzielny przedsiębiorca na drodze do automatyzacji marketingu

    Cierpisz na syndrom „zbyt-dużo-do-zrobienia-a-za-mało-czasu”? Ten poradnik jest właśnie dla Ciebie!

    Samodzielny przedsiębiorca na drodze do automatyzacji marketingu
  • Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego

    Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak możesz wykorzystać marketing automation do zbierania wartościowych informacji o klientach i dopasowania komunikacji do ich potrzeb. Przekonasz się, jak skutecznie używać danych do profilowania subskrybentów i przeprowadzania ich przez lejek sprzedażowy.

    Jak generować leady za pomocą profilowania progresywnego
  • Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce

    Dzięki dostawcom usług hostingowych takich jak Shopify, Magento czy Bigcommerce, praktycznie każdy może otworzyć e-sklep za pomocą kilku kliknięć. Jak utrzymać pozycję rynkową w otoczeniu rosnącej konkurencji? Jednym z rozwiązań jest automatyzacja marketingu.

    Przewodnik po automatyzacji marketingu dla sektora e-commerce
  • 15 powodów, aby korzystać z marketing automation

    Naucz się wykorzystywać technologię, by podejmować odpowiednie działania i mierzyć wyniki kampanii. Pokonasz konkurencję, zrozumiesz odbiorców i zwiększysz sprzedaż

    15 powodów, aby korzystać z marketing automation

Nadchodzące webinary

Najnowsze wpisy na blogu

Nadchodzące wydarzenia