GetResponse API

Interfejs programowania aplikacji (ang. Application Programming Interface) to specyfikacja procedur należąca do GetResponse. Moze być używana jedynie zgodnie z Regulaminem Użytkowania Serwisu GetResponse, który jest dostępny na stronie – https://www.getresponse.pl/email-marketing/Informacje-prawne. API umożliwia zaawansowanym użytkownikom GetResponse dostosowywać do ich wymogów prowadzone działania w internecie oraz zwiększać ich efektywność. Korzystania z interfejsu API nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

API GetResponse pomoże użytkownikom: wdrożyć targetowanie behawioralne, tworzyć listy mailingowe na podstawie aktywności odbiorców (otwarcia, kliknięcia, itp.), dodawać do kampanii email marketingowej dane dotyczące historii zakupów, tworzyć segmentację odbiorców i wysyłać profilowane wiadomości, wykorzystywać statystyki wiadomości i zachowania odbiorców, aby dostarczać dodatkowych informacji na temat zainteresowań klientów, dostarczać wiadomości transakcyjne oparte na profilu prowadzonego biznesu, tworzyć raporty uwzględniające statystyki jednej lub więcej wysłanych wiadomości. Ponadto, developerzy mogą stworzyć dedykowany klientowi portal z możliwością logowania i przeglądania statystyk prowadzonych kampanii.

Obecnie interfejs API zapewnia trzy pakiety funkcji.

  • Zarządzanie bazą odbiorców
    Dzięki funkcjom umożliwiającym zarządzanie listami subskrybentów, klient może bezpośrednio z poziomu własnego serwera zapisywać odbiorców do wybranych kampanii, wypisać ich lub nawet zaktualizować ich profile. Poza tym, ma możliwość uzyskania szczegółowych informacji na temat listy, np. ile osób zrezygnowało z subskrypcji, itp.
  • Zarządzanie kampanią
    Te funkcje pozwolą klientowi tworzyć, aktualizować i ponownie wykorzystywać kampanie, co daje dużą elastyczność w zarządzaniu kampanią. Gdy kampanie będą już gotowe, do dyspozycji użytkownika jest kilka funkcji, dzięki którym może wykonać wysyłkę w najbardziej dogodnym dla niego czasie.
  • Statystyki kampanii
    Użytkownik może analizować wszystkie najpopularniejsze statystyki kampanii (otwarcia, kliknięcia, itp.) jak również – zwroty i rezygnacje z subskrypcji (może być szczególnie przydatne, jeśli klient zaktualizuje wewnętrzną bazę danych).

FIRMA GETRESPONSE NIE JEST ODPOWIEDZIALNA ZA POŚREDNIE, PRZYPADKOWE LUB UMYŚLNE USZKODZENIA LUB BŁĘDY (UTRATA PŁYNNOŚCI DOCHODÓW, INFORMACJI BIZNESOWYCH, PRYWATNOŚCI LUB CIĄGŁOŚCI BIZNESOWEJ) WYNIKAJĄCE Z KORZYSTANIA API, NAWET JEŚLI KLIENT ZOSTAŁ UPRZEDZONY O MOŻLIWOŚCI WYSTĄPIENIA TAKICH SZKÓD.

KLIENT POTWIERDZA I ZGADZA SIĘ, ŻE KORZYSTA Z INTERFEJSU API NA WŁASNE RYZYKO. POZA TYM, ZGADZA SIĘ, ŻE API JEST DOSTARCZANE BEZ JAKICHKOLWIEK GWARANCJI LUB WARUNKÓW. GETRESPONSE NIE GWARANTUJE, ŻE FUNKCJE API SPEŁNIĄ WYMAGANIA KLIENTA LUB DZIAŁANIE API BĘDZIE NIEPRZERWANE I BEZ BŁĘDÓW.