Więcej kliknięć
w krótszym czasie

Increase Engagement

Przekonanie subskrybentów do otwierania Twoich emaili to niezbędny krok numer jeden. Ale jak ich nakłaniać do działania już po otwarciu?

Poznaj moje najlepsze wskazówki do przekonywania klientów do czytania, klikania i reagowania na Twoje oferty.

ZACZNIJ ZA DARMO Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej | Zgodnie z RODO

Pięć sposobów na zwiększenie zaangażowania za pomocą emaili

Dodaj te proste metody do listy koniecznych kroków przy tworzeniu emaili
i zacznij wysyłać skuteczne wiadomości.

WSKAZÓWKA 1
Dodaj dopasowane treści
do wiadomości email

Poznaj odbiorców i wysyłaj im dopasowaną komunikację. Wykorzystaj pola dodatkowe i tagi, żeby zbierać cenne informacje, które pozwolą
Ci spersonalizować treść emaila.

Wypełnij karty kontaktów danymi i posegmentuj bazę, zwiększając celność komunikacji.

STWÓRZ SPERSONALIZOWANY EMAIL ›

WSKAZÓWKA 2
Wykorzystaj społeczny dowód słuszności
w emailach, by zbudować zaufanie

Zaufanie to podstawa biznesu. Kupujemy od ludzi, których znamy, lubimy i którym ufamy. Zbieraj opinie klientów i wykorzystuj je
w komunikacji marketingowej.

Wykorzystaj sekcję gotowych szablonów przeznaczoną na tzw. social proof,
aby zbudować autorytet i zaufanie, wpływające na decyzje zakupowe.

ZBUDUJ EMAIL GODNY ZAUFANIA ›

WSKAZÓWKA 3
Więcej interakcji z treściami
w wiadomościach email

Ludzie zwracają większą uwagę na wideo niż jakikolwiek inny rodzaj treści. Powód? Wideo angażuje bardziej.

Dodawanie treści wideo (w tym linków do platform hostingowych) może pomóc polepszyć wskaźniki zaangażowania, przede wszystkim współczynniki kliknięć i otwarć.

SPRAWDŹ, CO MOŻESZ ZROBIĆ ZA POMOCĄ EMAILI ›

WSKAZÓWKA 4
Zachęcaj do działania
od samego początku

Wezwanie do działania (CTA) jest najważniejszym elementem emaila lub landing page. Informuje odbiorców o tym, co powinni zrobić.

Zaprojektuj treści marketingowe pod jedno, konkretne CTA. Dodaj je również na górze strony, aby odbiorcy od razu wiedzieli, co robić.

WYSYŁAJ EMAILE O WŁAŚCIWEJ PORZE ›

WSKAZÓWKA 5
Spraw, żeby email wyglądał świetnie na wszystkich urządzeniach

Wyświetlanie na telefonach to ważna część email marketingu. Optymalizuj szablony emaili na telefony komórkowe, aby zwiększyć konwersję
i poprawić skuteczność.

Wersję mobilną wiadomości możesz podejrzeć,
aby sprawdzić, czy wygląda i działa dobrze.

ZBUDUJ EMAIL, KTÓRY ŚWIETNIE WYGLĄDA ›

DODATKOWO JUŻ WKRÓTCE
Daj klientom możliwość czatowania z Tobą bezpośrednio

Ludzie chcą mieć pewność, że podejmują właściwą decyzję, kiedy dokonują zakupu. Wesprzyj ich wtedy, kiedy tego potrzebują,
i dodaj w emailach link do czatu na żywo.

Odpowiedz od razu na wszelkie pytania
i wątpliwości.

Zaczynamy?

Angażujący email to wiadomość dopasowana
do potrzeb odbiorcy.
Wykorzystaj wiedzę na temat klientów, treści interaktywne i społeczny dowód słuszności, aby zwiększyć ich zaangażowanie.

Zacznij za darmo

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej