Więcej otwarć,
mniej wysiłku

Chcesz, by świąteczne emaile sprzedażowe przyniosły w tym roku lepsze wyniki? Przekonaj się,
że to łatwiejsze, niż Ci się wydaje.

Zobacz niezbędne narzędzia i sprawdzone metody, dzięki którym Twoje wiadomości wyróżnią się
w zatłoczonych skrzynkach pocztowych.

ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO 30 dni za darmo | Bez karty kredytowej | Zgodnie z RODO

Pięć sposobów na wyższe wskaźniki otwarć

Zastosuj te sugestie już teraz, aby wskaźniki otwarć Twoich emaili poszybowały w górę.

WSKAZÓWKA 1
Spersonalizuj przekaz
w temacie wiadomości

Kluczem do sukcesu emaila jest odpowiadanie na potrzeby odbiorcy. Osiągnij ten cel za pomocą personalizacji tematu, korzystając z danych kontaktowych odbiorcy.

Użyj imienia w powitaniu, wspomnij o niedawno kupionym produkcie lub ostatnio pobranej treści - sprawisz w ten sposób, że komunikacja zabrzmi bardziej osobiście.

SPERSONALIZUJ SWOJE WIADOMOŚCI ›

WSKAZÓWKA 2
Wykorzystaj dane klienta,
aby dopasować treść do jego potrzeb

Chcesz, żeby emaile, które wysyłasz, wyglądały jak wysłane przez znajomego? Nie poprzestawaj na samym temacie wiadomości – niech cała wiadomość będzie dopasowana do potrzeb adresata.

Segmentuj odbiorców, wykorzystując dane demograficzne, zainteresowania lub zachowanie i wysyłaj treści, które mają szansę im się spodobać.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O SEGMENTACJI ›

WSKAZÓWKA 3
Sprawdzaj, co działa
dzięki testom A/B

Każda grupa docelowa jest inna, a jedynym sposobem na przekonanie się, co na nich zadziała najlepiej, jest eksperymentowanie.

Przeprowadzając testy A/B kampanii, możesz zweryfikować pomysły, poddać w wątpliwość dobre praktyki branżowe – i polepszyć wyniki każdego emaila.

ZACZNIJ TESTOWAĆ KAMPANIE ›

WSKAZÓWKA 4
Dostosuj czas wysyłki emaili w oparciu o zachowanie odbiorców

O jakiej porze Twoi odbiorcy najbardziej lubią czytać emaile? Przy porannej kawie? Do obiadu? A może wieczorem, po kolacji? Nie zgaduj i zoptymalizuj czas wysyłki pod kątem indywidualnych preferencji odbiorców.

WYSYŁAJ EMAILE O WŁAŚCIWEJ PORZE ›

WSKAZÓWKA 5
Promuj markę, korzystając
z własnej domeny wysyłkowej

Chcesz więcej otwarć? Zadbaj o to, żeby Twoi odbiorcy znali Twoją markę, cenili ją i jej ufali. Pomoże Ci w tym własna domena do wysyłki emaili. Dzięki niej łatwiej też zbudujesz dobrą reputację i nie będziesz trafiać do spamu.

DODAJ WŁASNĘ DOMENĘ WYSYŁKOWĄ ›

Zaczynamy?

Tegoroczny świąteczny sezon sprzedażowy jest inny niż wszystkie do tej pory, ale zastosowanie sprawdzonych taktyk, które stawiają klienta
w centrum Twojej strategii.
da Ci porządny fundament do zbudowania skutecznych kampanii.

Załóż konto testowe

Wypróbuj przez 30 dni za darmo. Bez karty kredytowej