Więcej otwarć,
mniej wysiłku

Szukasz sposobu na zrobienie większego wrażenia Twoimi emailami?
Zaufaj mi - to prostsze niż sądzisz.
Sprawdź moje obowiązkowe narzędzia i wypróbowane metody, aby dopilnować, by Twoje emaile wyróżniały się w zatłoczonych skrzynkach odbiorczych.
ZACZNIJ ZA DARMO Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej | Zgodnie z RODOPięć sprawdzonych technik uzyskiwania wyższych wskaźników otwarć
Zastosuj te sugestie już teraz, aby wskaźniki otwarć Twoich emaili poszybowały w górę.
WSKAZÓWKA 1
Spersonalizuj przekaz
w temacie wiadomości

Kluczem do sukcesu emaila jest odpowiadanie na potrzeby odbiorcy. Osiągnij ten cel za pomocą personalizacji tematu, korzystając z danych kontaktowych odbiorcy.
Użyj imienia w powitaniu, wspomnij o niedawno kupionym produkcie lub ostatnio pobranej treści - sprawisz w ten sposób, że komunikacja zabrzmi bardziej osobiście.
SPERSONALIZUJ SWOJE WIADOMOŚCI ›
WSKAZÓWKA 2
Wykorzystaj dane klienta,
aby dopasować treść do jego potrzeb

Chcesz, żeby emaile, które wysyłasz, wyglądały jak wysłane przez znajomego? Nie poprzestawaj na samym temacie wiadomości – niech cała wiadomość będzie dopasowana do potrzeb adresata.
Segmentuj odbiorców, wykorzystując dane demograficzne, zainteresowania lub zachowanie i wysyłaj treści, które mają szansę im się spodobać.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O SEGMENTACJI ›
WSKAZÓWKA 3
Sprawdzaj, co działa
dzięki testom A/B

Każda grupa docelowa jest inna, a jedynym sposobem na przekonanie się, co na nich zadziała najlepiej, jest eksperymentowanie.
Przeprowadzając testy A/B kampanii, możesz zweryfikować pomysły, poddać w wątpliwość dobre praktyki branżowe – i polepszyć wyniki każdego emaila.
ZACZNIJ TESTOWAĆ KAMPANIE ›
WSKAZÓWKA 4
Dostosuj czas wysyłki emaili w oparciu o zachowanie odbiorców

O jakiej porze Twoi odbiorcy najbardziej lubią czytać emaile? Przy porannej kawie? Do obiadu? A może wieczorem, po kolacji? Nie zgaduj i zoptymalizuj czas wysyłki pod kątem indywidualnych preferencji odbiorców.
WYSYŁAJ EMAILE O WŁAŚCIWEJ PORZE ›
WSKAZÓWKA 5
Promuj markę, korzystając
z własnej domeny wysyłkowej

Chcesz więcej otwarć? Zadbaj o to, żeby Twoi odbiorcy znali Twoją markę, cenili ją i jej ufali. Pomoże Ci w tym własna domena do wysyłki emaili. Dzięki niej łatwiej też zbudujesz dobrą reputację i nie będziesz trafiać do spamu.
DODAJ WŁASNĘ DOMENĘ WYSYŁKOWĄ ›Zaczynamy?
Wprowadź te sprawdzone rozwiązania, dzięki czemu to klienci będą w centrum Twojej strategii.
Wypróbuj je już dziś i postaw solidne fundamenty pod start kampanii.
